Найбільший кросовер BMW отримав індекс X7 і дебютував ще наприкінці 2018 року – тобто 7 років тому. Для цього сегменту термін не критичний, але німці вже активно працюють над заміною – машини нового покоління помічені на випробуваннях.
Головний сюрприз: загальна стилістика моделі не зміниться! Якщо новітній BMW iX3 вже отримав концепцію Neue Klasse, і очікується, що майбутній BMW X5 буде виконаний у схожому ключі, то X7 збереже родові риси. Спереду залишаться характерна “двоповерхова” світлодіодна оптика та величезні “ніздрі” решітки радіатора. Пропорції кузова з майже вертикальною задньою стійкою теж не зазнають змін.
Втім, незвичайні рішення теж є – наприклад, дверні ручки перенесли на підвіконну лінію. Ймовірно, це тимчасове рішення для прототипів, щоб не показувати форму боковин кузова зарані. Ззаду – широкі ліхтарі, між якими розташований великий логотип BMW.
Габарити сильно не зміняться: нинішній BMW X7 має довжину 5181 мм, і новинка залишиться приблизно такою ж. Кросовер побудований на модернізованій платформі CLAR, що дозволяє використовувати як бензинові, так і дизельні двигуни.
Трансмісія – повнопривідна з 8-ступеневим “автоматом”, в який інтегрований 48-вольтовий стартер-генератор. Також очікуються підключаємі гібриди та навіть повністю електрична версія BMW iX7. Офіційний дебют флагманського X7 запланований на кінець 2026 року або початок 2027-го. Спершу ж варто чекати нове покоління BMW X5.