Німецький автовиробник представив альтернативу електромобілям — синтетичне паливо eFuel, призначене для звичайних двигунів внутрішнього згоряння.
Починаючи з 2028 року, усі бензинові автомобілі BMW, що сходять із конвеєра німецьких заводів, працюватимуть саме на eFuel. Головна перевага — сумісність із усіма двигунами стандарту E10. Жодних модифікацій не потрібно: просто заправив — і поїхав.
За підрахунками компанії, вуглецевий слід знижується на 90% у порівнянні зі звичайним бензином. Технологію BMW розробляє спільно з Lother GmbH та German eFuel One GmbH. Виробництво розташоване в Штайєрберзі, де планують випускати до 75 мільйонів літрів пального на рік.
Паливо eFuel створюють на основі метанолу, який отримують із «зеленого» водню та вловленого CO₂. Виробники запевняють, що двигуни працюватимуть чистіше та довше.
Очевидно, що BMW не збирається повністю відмовлятися від ДВЗ. Компанія паралельно розвиває електромобілі, водневі технології та тепер — синтетичне паливо. Такий підхід може навіть вплинути на плани ЄС щодо заборони двигунів внутрішнього згоряння у найближчі роки.
Хетчбеки - улюблений вибір міських водіїв, новачків і автоледі. Компактні автомобілі зручні у паркуванні, маневрені…
З'явилися перші реальні фотографії оновленого Zeekr 7X 2026 року. Знімки демонструють змінений передній бампер, підняте…
Mercedes-Benz представив новий концепт Vision Iconic - ефектне купе, яке символізує "вхід бренду в нову…
Toyota представила модернізований електропривод eAxle для кросовера bZ4X, розроблений спільно з BluE Nexus, Aisin та…
Коли виникає потреба відключити акумулятор - наприклад, для профілактики або під час тривалого простою -…
Компанія Tesla розширила лінійку Model Y L 2026, представивши новий світло-сірий інтер’єр преміум-класу. Тепер покупці…
Leave a Comment