BMW знайшла спосіб зменшити викиди без переходу на електрокари

Німецький автовиробник представив альтернативу електромобілям — синтетичне паливо eFuel, призначене для звичайних двигунів внутрішнього згоряння.

Починаючи з 2028 року, усі бензинові автомобілі BMW, що сходять із конвеєра німецьких заводів, працюватимуть саме на eFuel. Головна перевага — сумісність із усіма двигунами стандарту E10. Жодних модифікацій не потрібно: просто заправив — і поїхав.

Реклама

За підрахунками компанії, вуглецевий слід знижується на 90% у порівнянні зі звичайним бензином. Технологію BMW розробляє спільно з Lother GmbH та German eFuel One GmbH. Виробництво розташоване в Штайєрберзі, де планують випускати до 75 мільйонів літрів пального на рік.

Паливо eFuel створюють на основі метанолу, який отримують із «зеленого» водню та вловленого CO₂. Виробники запевняють, що двигуни працюватимуть чистіше та довше.

Очевидно, що BMW не збирається повністю відмовлятися від ДВЗ. Компанія паралельно розвиває електромобілі, водневі технології та тепер — синтетичне паливо. Такий підхід може навіть вплинути на плани ЄС щодо заборони двигунів внутрішнього згоряння у найближчі роки.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!