З приходом осені багато водіїв сперечаються, чи потрібно прогрівати двигун перед поїздкою. Сучасні інжекторні мотори здатні стартувати навіть за холодної погоди без тривалого прогріву, адже електроніка регулює подачу палива та оберти. Проте одразу рушати на високих обертах шкідливо: олива спочатку густішає та не доходить до всіх вузлів.
Довгі стоянки на місці при холодному запуску також шкідливі. В картері утворюється конденсат, який змішується з маслом і погіршує його змащувальні властивості, що прискорює зношування деталей. Особливо небезпечні короткі осінні поїздки, коли двигун не встигає прогрітися, а волога та продукти неповного згоряння накопичуються.
Правильний осінній прогрів виглядає так: після запуску достатньо 30-60 секунд для стабілізації тиску оливи, після чого рушайте плавно, не перевантажуючи мотор, тримаючи оберти на мінімумі. Рух забезпечує рівномірний і швидкий прогрів двигуна, коробки передач та системи охолодження, економлячи паливо.
Короткі поїздки варто чергувати з хоча б однією більш тривалою поїздкою на тиждень, щоб мотор повністю прогрівався, випарувалася конденсат і залишки палива. Восени двигун потребує не довгого прогріву, а уважного відношення: трохи терпіння на початку руху й плавний стиль керування значно продовжать його ресурс.
Коли патруль зупиняє автомобіль, водій часто розгублюється, особливо якщо інспектор впевнений у своїй правоті й…
Volvo розширила модельний ряд компактного електрокросоверу EX30, представивши для європейського ринку нову версію Black Edition…
Нинішній Mitsubishi Outlander перебуває на ринку вже чотири роки. На початку цього року кросовер отримав…
Сьогодні автомийки самообслуговування дуже популярні: вони працюють цілодобово, дешевші за звичайні і дають водію відчуття…
Спільне підприємство Sony Honda Mobility, що розвиває бренд Afeela, анонсувало швидку прем'єру нової моделі на…
На мюнхенському автосалоні Skoda представила новий концепт, який викликав великий інтерес публіки. Генеральний директор Клаус…
Leave a Comment