Восени минулого року компанія Lexus розширила лінійку флагманського позашляховика LX, представивши гібридну версію під назвою 700h. Новинка отримала до 3,5-літрового твін-турбованого бензинового двигуна V6 додаткову електричну систему, яка мала б помітно збільшити запас ходу автомобіля на повному баку пального. Однак на практиці результати виявилися не такими вражаючими, як очікувалося.
Журнал The Drive нещодавно провів тест-драйв Lexus LX700h і був здивований тим, наскільки скромним виявився реальний запас ходу. За офіційними даними, гібридна версія може подолати до 560 кілометрів у міському режимі та близько 600 кілометрів на шосе, але в реальних умовах ці показники виявилися значно нижчими.
Журналіст, який протестував Lexus LX700h у США, зазначив, що після повної заправки система жодного разу не показувала більше 450 кілометрів запасу ходу, а одного разу навіть обмежила прогноз до 422 кілометрів. Загалом він проїхав цим автомобілем майже 1410 кілометрів і не зміг досягти заявлених цифр навіть за сприятливих умов.
Причину такого результату пояснили тим, що інженерам довелося зменшити об’єм паливного бака на 12,7 літра, аби розмістити гібридну батарею. Це фактично нівелювало переваги економічнішої бензиново-електричної системи, через що запас ходу гібридної версії виявився навіть гіршим, ніж у звичайного бензинового Lexus LX.