Tesla днями представила нову базову версію Model Y Standard — найдоступнішу модифікацію популярного електрокросовера. За ціною 39 990 євро і запасом ходу 534 км за циклом WLTP модель повинна пожвавити продажі компанії в Європі. Але найбільше обговорень викликала не ціна, а дах.
На відміну від дорогих версій, Model Y Standard не має відкритого панорамного даху. Хоча скло все ще присутнє, зсередини воно повністю закрите обшивкою. Віце-президент з інженерії Tesla Ларс Мораві пояснив це в своїх соцмережах: скло у версії Standard не має відбивного покриття, тому було вирішено закрити його для кращої шумоізоляції та комфорту. Крім того, за словами Мораві, багато клієнтів просили саме «глуху стелю».
Використовувати металевий дах виявилося б дорожче, ніж залишити скляний: архітектура Model Y спочатку розрахована під скляний елемент. Tesla просто адаптувала його під новий рівень обробки, уникнувши витрат на редизайн конструкції.
Таким чином, дах Model Y Standard залишається скляним, але візуально здається звичайним — під шаром щільної оббивки приховано непрозоре скло. Це приклад того, як інженерні компроміси та запити покупців формують несподівані рішення навіть у технологічного лідера ринку.
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…
Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…
Платформа Consumer Reports, спираючись на результати власних досліджень і опитування власників автомобілів, оприлюднила добірку найнадійніших…
Розмова про економічність зазвичай швидко зводиться до електромобілів, однак у цьому випадку увага навмисно зосереджена…
Leave a Comment