Tesla днями представила нову базову версію Model Y Standard — найдоступнішу модифікацію популярного електрокросовера. За ціною 39 990 євро і запасом ходу 534 км за циклом WLTP модель повинна пожвавити продажі компанії в Європі. Але найбільше обговорень викликала не ціна, а дах.
На відміну від дорогих версій, Model Y Standard не має відкритого панорамного даху. Хоча скло все ще присутнє, зсередини воно повністю закрите обшивкою. Віце-президент з інженерії Tesla Ларс Мораві пояснив це в своїх соцмережах: скло у версії Standard не має відбивного покриття, тому було вирішено закрити його для кращої шумоізоляції та комфорту. Крім того, за словами Мораві, багато клієнтів просили саме «глуху стелю».
Використовувати металевий дах виявилося б дорожче, ніж залишити скляний: архітектура Model Y спочатку розрахована під скляний елемент. Tesla просто адаптувала його під новий рівень обробки, уникнувши витрат на редизайн конструкції.
Таким чином, дах Model Y Standard залишається скляним, але візуально здається звичайним — під шаром щільної оббивки приховано непрозоре скло. Це приклад того, як інженерні компроміси та запити покупців формують несподівані рішення навіть у технологічного лідера ринку.
З настанням холодів власникам електромобілів варто заздалегідь подбати про те, щоб їхній транспорт без проблем…
Німецькі автогіганти вкладають мільярди в розвиток двигунів внутрішнього згоряння (ДВС), тоді як китайські бренди впевнено…
Toyota RAV4 - це значно більше, ніж просто кросовер бренду. Минулого року він перевершив усі…
Toyota прискорила розробку наступного покоління пікапа Hilux. Незадовго до офіційної прем'єри, яка може відбутися вже…
Компанія Renault готує нове покоління електромобілів класу C, які повинні стати дешевшими за бензинові аналоги…
Придбання автомобіля з пробігом завжди пов'язане з певними ризиками. Навіть досвідчені водії нерідко роблять помилки,…
Leave a Comment