Tesla днями представила нову базову версію Model Y Standard — найдоступнішу модифікацію популярного електрокросовера. За ціною 39 990 євро і запасом ходу 534 км за циклом WLTP модель повинна пожвавити продажі компанії в Європі. Але найбільше обговорень викликала не ціна, а дах.
На відміну від дорогих версій, Model Y Standard не має відкритого панорамного даху. Хоча скло все ще присутнє, зсередини воно повністю закрите обшивкою. Віце-президент з інженерії Tesla Ларс Мораві пояснив це в своїх соцмережах: скло у версії Standard не має відбивного покриття, тому було вирішено закрити його для кращої шумоізоляції та комфорту. Крім того, за словами Мораві, багато клієнтів просили саме «глуху стелю».
Використовувати металевий дах виявилося б дорожче, ніж залишити скляний: архітектура Model Y спочатку розрахована під скляний елемент. Tesla просто адаптувала його під новий рівень обробки, уникнувши витрат на редизайн конструкції.
Таким чином, дах Model Y Standard залишається скляним, але візуально здається звичайним — під шаром щільної оббивки приховано непрозоре скло. Це приклад того, як інженерні компроміси та запити покупців формують несподівані рішення навіть у технологічного лідера ринку.
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…
Німецький преміальний бренд Audi готує до випуску повністю електричний компактний кросовер, який, за даними порталу…
Перша генерація великого седана Mercedes-Benz S-Class з'явилася ще у 1972 році. Відтоді модель дійшла до…
З настанням холодів електромобілі та їхні власники стикаються зі значними випробуваннями. Багато водіїв помічають, що…
мНа заправках найдорожчий бензин зазвичай маркують як "преміум", "покращений" або "корисний для двигуна". Багато водіїв…
Leave a Comment