Електрокар Tesla Model X, який з’явився ще у 2015 році та відомий своїм великим запасом ходу, став об’єктом незвичайного експерименту власника з Канади. Чоловік вирішив перевірити, що відбувається, коли батарея Tesla у версії Long Range досягає нульової позначки на дисплеї. Для цього він намотував кола за заздалегідь виміряним маршрутом, щоб потім визначити пройдену відстань.
Коли рівень заряду впав до 0%, автомобіль не зупинився одразу. Власнику вдалося проїхати ще близько 33 кілометрів, після чого машина видала попередження про необхідність негайної зупинки та остаточно вимкнулася.
Однак далі виникли труднощі: після повної зупинки двері вже не вдалося відчинити звичайним способом, а доступ до зарядного порту виявився обмеженим. Крім того, процес відновлення заряду батареї, що повністю “сіла в нуль”, проходив дуже повільно, що стало додатковим випробуванням для автовласника.
Цей експеримент наочно показав, що навіть після досягнення нульового заряду Tesla має певний “резерв ходу”, але експлуатувати машину в такому режимі вкрай ризиковано через можливі труднощі з подальшою зарядкою та доступом до авто.
Сучасний автомобіль, особливо сімейний кросовер чи позашляховик, повинен бути не лише просторим, комфортним і надійним,…
Щороку з ринку зникають десятки моделей відомих автомобільних брендів, іноді без будь-яких анонсів. Часто автолюбителі…
Популярний кросовер Ford Escape більше не випускають у США. Останній автомобіль цієї моделі зійшов із…
Серійний Lucid Air 2025 офіційно визнано найефективнішим електромобілем у США за оцінкою EPA, обійшовши Tesla.…
У китайській провінції Аньхой помітили новий електроседан Volkswagen ID. Unyx 07 2026. Автомобіль середнього класу…
У 2025 році в Україні за перевищення швидкості передбачено штрафи від 340 до 1700 гривень…
Leave a Comment