Електрокар Tesla Model X, який з’явився ще у 2015 році та відомий своїм великим запасом ходу, став об’єктом незвичайного експерименту власника з Канади. Чоловік вирішив перевірити, що відбувається, коли батарея Tesla у версії Long Range досягає нульової позначки на дисплеї. Для цього він намотував кола за заздалегідь виміряним маршрутом, щоб потім визначити пройдену відстань.
Коли рівень заряду впав до 0%, автомобіль не зупинився одразу. Власнику вдалося проїхати ще близько 33 кілометрів, після чого машина видала попередження про необхідність негайної зупинки та остаточно вимкнулася.
Однак далі виникли труднощі: після повної зупинки двері вже не вдалося відчинити звичайним способом, а доступ до зарядного порту виявився обмеженим. Крім того, процес відновлення заряду батареї, що повністю “сіла в нуль”, проходив дуже повільно, що стало додатковим випробуванням для автовласника.
Цей експеримент наочно показав, що навіть після досягнення нульового заряду Tesla має певний “резерв ходу”, але експлуатувати машину в такому режимі вкрай ризиковано через можливі труднощі з подальшою зарядкою та доступом до авто.
У сегменті сімейних автомобілів покупці дедалі частіше звертають увагу на кросовери, адже саме вони пропонують…
У 2023 році Mercedes-Benz анонсував новий позашляховик, який стане компактним варіантом легендарного G-Class. З того…
Автовиробники постійно оснащують свої моделі новими технологіями, які позиціонують як "інновації" та "прориви", змушуючи покупців…
Subaru of America представила повністю електричний позашляховик Trailseeker 2026 року. Модель отримала повний привід, потужну…
Деякі іномарки можуть здивувати не тільки комфортом, а й дуже дорогим обслуговуванням. Навіть якщо машина…
Toyota готує до виробництва новий бюджетний позашляховик Land Cruiser FJ 2026 року. Це буде доступніша…
Leave a Comment