Електрокар Tesla Model X, який з’явився ще у 2015 році та відомий своїм великим запасом ходу, став об’єктом незвичайного експерименту власника з Канади. Чоловік вирішив перевірити, що відбувається, коли батарея Tesla у версії Long Range досягає нульової позначки на дисплеї. Для цього він намотував кола за заздалегідь виміряним маршрутом, щоб потім визначити пройдену відстань.
Коли рівень заряду впав до 0%, автомобіль не зупинився одразу. Власнику вдалося проїхати ще близько 33 кілометрів, після чого машина видала попередження про необхідність негайної зупинки та остаточно вимкнулася.
Однак далі виникли труднощі: після повної зупинки двері вже не вдалося відчинити звичайним способом, а доступ до зарядного порту виявився обмеженим. Крім того, процес відновлення заряду батареї, що повністю “сіла в нуль”, проходив дуже повільно, що стало додатковим випробуванням для автовласника.
Цей експеримент наочно показав, що навіть після досягнення нульового заряду Tesla має певний “резерв ходу”, але експлуатувати машину в такому режимі вкрай ризиковано через можливі труднощі з подальшою зарядкою та доступом до авто.
Багато водіїв знають, що червоний сигнал світлофора забороняє рух, але існують винятки. Згідно з пунктом…
Суперечки через паркування у дворах багатоповерхівок і далі залишаються одним із найпоширеніших конфліктів у містах…
Автоексперт нагадав про одну важливу функцію, якою багато водіїв користуються неправильно - режим рециркуляції повітря.…
Volkswagen готує оновлений T-Roc 2026, який уже наступного року випробовуватимуть на дорогах Іспанії. Головна зміна…
Автомеханік пояснив чому акумулятор розряджається навіть тоді, коли автомобіль стоїть кілька днів без руху. За…
Британська марка McLaren вже кілька місяців ходить у чутках щодо свого першого кросовера, і тепер…
Leave a Comment