Електрокар Tesla Model X, який з’явився ще у 2015 році та відомий своїм великим запасом ходу, став об’єктом незвичайного експерименту власника з Канади. Чоловік вирішив перевірити, що відбувається, коли батарея Tesla у версії Long Range досягає нульової позначки на дисплеї. Для цього він намотував кола за заздалегідь виміряним маршрутом, щоб потім визначити пройдену відстань.
Коли рівень заряду впав до 0%, автомобіль не зупинився одразу. Власнику вдалося проїхати ще близько 33 кілометрів, після чого машина видала попередження про необхідність негайної зупинки та остаточно вимкнулася.
Однак далі виникли труднощі: після повної зупинки двері вже не вдалося відчинити звичайним способом, а доступ до зарядного порту виявився обмеженим. Крім того, процес відновлення заряду батареї, що повністю “сіла в нуль”, проходив дуже повільно, що стало додатковим випробуванням для автовласника.
Цей експеримент наочно показав, що навіть після досягнення нульового заряду Tesla має певний “резерв ходу”, але експлуатувати машину в такому режимі вкрай ризиковано через можливі труднощі з подальшою зарядкою та доступом до авто.
Сучасні системи впорскування пального в автомобілях не потребують тривалого прогріву перед поїздкою. Експерт пояснює, що…
З настанням осені на дорогах значно зростає ризик аварій через зміну погодних умов. У цей…
Сучасний автомобільний ринок розвивається настільки швидко, що власник ще не встигає освоїти одну систему, як…
Компанія Tesla представила оновлення для своїх середньорозмірних електромобілів Model 3 та Model Y, завдяки якому…
Для контролю якості послуг шиномонтажу зручно, коли клієнт може перебувати поруч і спостерігати за роботою…
Найкращі сімейні SUV у 2025 році охоплюють різні категорії та типи приводу, щоб задовольнити потреби…
Leave a Comment