Більшість водіїв автомобілів з автоматичною коробкою передач (АКПП) вважають режим “Паркування” (P) достатньо надійним для утримання машини на місці і часто не користуються ручним гальмом. Однак експерт попереджає, що це не завжди безпечно. Механізм “Паркінг” блокує обертання вихідного валу коробки за допомогою шестерні та стопорного штиря, але на ухилі вся вага автомобіля лягає на цей елемент, що з часом може призвести до його поломки.
Ручне гальмо у таких випадках працює безпосередньо на колодки коліс і знімає навантаження з коробки передач, забезпечуючи більш надійну фіксацію автомобіля. Це особливо важливо при стоянці на схилі або в умовах частого використання авто в місті, де перевантаження “паркінгу” відбувається постійно.
Експерт радить дотримуватися правильної послідовності при паркуванні: спочатку натиснути педаль гальма, потім затягнути ручник, відпустити гальмо і лише після цього перевести селектор у “P”. Такий порядок допомагає знизити навантаження на механізм коробки та уникнути його передчасного зносу.
При рушанні слід натиснути гальмо, відпустити ручник, переключити селектор у “D” і плавно почати рух. Дотримання цієї послідовності дозволяє зберегти працездатність зчеплення та продовжити ресурс деталей трансмісії.
Nissan готує дебют свого найменшого електрокросовера - нового Juke EV, який помічено на тестах у…
Взимку існує міф, що якщо довго не натискати на педаль, гальма "замерзнуть". Насправді це неправда…
При зимовому митті автомобіля корисно щоразу наносити воскове покриття. Експерт пояснює, що холодна пора вимагає…
У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…
Новий Nissan Versa 2027 несподівано з'явився в Мексиці під час зйомки, підтвердивши, що дебют моделі…
Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…
Leave a Comment