Більшість водіїв автомобілів з автоматичною коробкою передач (АКПП) вважають режим “Паркування” (P) достатньо надійним для утримання машини на місці і часто не користуються ручним гальмом. Однак експерт попереджає, що це не завжди безпечно. Механізм “Паркінг” блокує обертання вихідного валу коробки за допомогою шестерні та стопорного штиря, але на ухилі вся вага автомобіля лягає на цей елемент, що з часом може призвести до його поломки.
Ручне гальмо у таких випадках працює безпосередньо на колодки коліс і знімає навантаження з коробки передач, забезпечуючи більш надійну фіксацію автомобіля. Це особливо важливо при стоянці на схилі або в умовах частого використання авто в місті, де перевантаження “паркінгу” відбувається постійно.
Експерт радить дотримуватися правильної послідовності при паркуванні: спочатку натиснути педаль гальма, потім затягнути ручник, відпустити гальмо і лише після цього перевести селектор у “P”. Такий порядок допомагає знизити навантаження на механізм коробки та уникнути його передчасного зносу.
При рушанні слід натиснути гальмо, відпустити ручник, переключити селектор у “D” і плавно почати рух. Дотримання цієї послідовності дозволяє зберегти працездатність зчеплення та продовжити ресурс деталей трансмісії.
Сьогодні купити водійські права в інтернеті здається легко - оголошення з "гарантією без іспитів" заполонили…
Перед тим, як настануть морози й зима остаточно вступить у свої права, варто виконати кілька…
Щодня на дорогах України виникають суперечки між водіями та пішоходами, адже багато людей помилково вважають,…
Низькі температури суттєво збільшують навантаження на будь-який автомобіль, і найбільше від холоду страждає акумулятор. При…
Навколо нового компактного позашляховика Toyota Land Cruiser FJ ажіотаж не вщухає. Модель виявилася помітно більшою…
Сучасні автомобілі дедалі рідше "доживають" до умовного пенсійного віку - і справа не лише в…
Leave a Comment