Більшість водіїв автомобілів з автоматичною коробкою передач (АКПП) вважають режим “Паркування” (P) достатньо надійним для утримання машини на місці і часто не користуються ручним гальмом. Однак експерт попереджає, що це не завжди безпечно. Механізм “Паркінг” блокує обертання вихідного валу коробки за допомогою шестерні та стопорного штиря, але на ухилі вся вага автомобіля лягає на цей елемент, що з часом може призвести до його поломки.
Ручне гальмо у таких випадках працює безпосередньо на колодки коліс і знімає навантаження з коробки передач, забезпечуючи більш надійну фіксацію автомобіля. Це особливо важливо при стоянці на схилі або в умовах частого використання авто в місті, де перевантаження “паркінгу” відбувається постійно.
Експерт радить дотримуватися правильної послідовності при паркуванні: спочатку натиснути педаль гальма, потім затягнути ручник, відпустити гальмо і лише після цього перевести селектор у “P”. Такий порядок допомагає знизити навантаження на механізм коробки та уникнути його передчасного зносу.
При рушанні слід натиснути гальмо, відпустити ручник, переключити селектор у “D” і плавно почати рух. Дотримання цієї послідовності дозволяє зберегти працездатність зчеплення та продовжити ресурс деталей трансмісії.
Восени цього року BMW готує для європейських покупців низку оновлень та нових опцій, які торкнуться…
Двигун 2JZ вважається одним із найнадійніших в історії Toyota, і результати нещодавнього огляду лише підтвердили…
У сучасному автосвіті пробіг у 200 тисяч кілометрів уже вважається значним, а коли йдеться про…
Щоб отримати штраф за обгін патрульного автомобіля, необхідно допустити адміністративне правопорушення: обігнати транспортний засіб, що…
Дорожні знаки є основою безпеки на дорогах, однак вони повинні встановлюватися відповідно до законодавчих норм…
Останнім часом довкола Tesla активно ширилися чутки про можливу появу доступнішої моделі, яку багато хто…
Leave a Comment