Першу частину дивіться тут.
Дорога в Київ нагадує справжній голлівудський блокбастер. У головній ролі поліцейські. Вони зупиняли автомобіль на кожному посту.
Согласно правил дорожнього движения запрещена езда без переднего номерного знака. - Так ось він. - Він повинен знаходитись попереду. Також забороняеться експлуатация без переднього бампера.
Навіть якщо машина була б ціла, їздити на ній категорично не можна. Тож майте на увазі - вас можуть штрафувати буквально на кожному кроці.
Кто будет сталкиваться с американскими авто с повреждениями. Должен знать, что самостоятельно по межам городу ездить нельзя, только эвакуатор, потому, что это является якобы еще товаром.
Олег Коваленко, власник авто
Тож доїхавши до Києва, відразу прямуємо на СТО. Зрозумівши, яких запчастин не вистачає, йдемо на пошуки. Усе необхідне обійшлось у 900 баксів. Віддаємо все в роботу і тепер можемо тільки чекати.
Чекати довелося близько 3 тижнів. Ремонт потягнув на півтори тисячі доларів.
Далі сертифікація. Джета каліфорнійська, тобто відповідає стандартам Євро 5. Головна проблема – це переобладнання машини. У цьому допомагають місцеві майстри. Дві години і все готово. Послуги разом з роботою - 300 баксів.
Наступного дня сплачуємо податок в пенсійний фонд і отримуємо номерні знаки – це ще 150 доларів.
І нарешті – фінальний кошторис. Американський Фольксваген Джета 2016 року. Вже розмитнений автомобіль в Одесі нам обійшовся в 6 тисяч 200 баксів, доставка 100, запчастини 900, ремонт півтори тисячі, послуги сервісного центру 150 вічнозелених. Усе про все 9 тисяч 150 доларів. Аналогічна модель в Україні коштує в середньому 12 тисяч. Тож економія склала 2850 баксів. Власник американської мрії цим фактом неабияк задоволений.