ЛАЗ-А183F0 на сьогоднішній день є найбільш вдалою розробкою вітчизняної автобусної промисловості. У той же час через застосування комплектуючих європейських виробників вартість стандартної модифікації ЛАЗ-А183D1 виявилася занадто висока для переважної більшості потенційних замовників. З усіх міст України тільки Київ зміг дозволити собі закупівлі великої кількості нових автобусів.
Тому в 2007 році на ЛАЗі була випущена бюджетна модифікація автобуса – ЛАЗ-А183F0, вартість якої значно нижче базової модифікації ЛАЗ-А183D1. Для здешевлення вартості машини довелося відмовитися від дорогого німецького двигуна – ЛАЗ-А183F0 укомплектований китайським двигуном YuChai. Також львів’яни відмовилися від портальних мостів, через що довелося пожертвувати низкою підлогою по всій довжині – задня частина автобуса має високий рівень підлоги. Автоматична коробка передач у автобуса була замінена механічною.
Здешевлені і деякі деталі салону – так в ЛАЗ-А183F0 відсутні кнопки сигналу водієві на поручнях, а замість цільної лінії світильників встановлені дешеві одинарні. Відсутній фальшдах, але, на жаль, вентиляційні люки в автобусі так і не з’явилися, за винятком двох невеликих аварійних люків в передній і задній частинах салону. На відміну від ЛАЗ-А183D1, в салоні ЛАЗ-А183F0 34 місця для сидіння, а загальна кількість місць – 100. Кабіна водія відокремлена від салону повної перегородкою.
ЛАЗ-А183F0 призначений, в першу чергу, для обласних центрів України, які не в змозі дозволити собі закупівлі дорогих ЛАЗ-А183D1.