Toyota давно славиться простотою обслуговування та надійністю своїх моторів, тому не дивно, що багато виробників інтегрують їх у свої автомобілі. Портал “Jalopnik” склав десятку моделей, де зустрічаються двигуни Toyota.
Найменший хетчбек Mazda 2 (2022-тепер) отримав 1,5-літровий трициліндровий двигун Toyota, поєднаний з електромотором, запозичений у Yaris Hybrid. Разом вони видають близько 114 кінських сил, а інтеграція стала можливою завдяки багаторічній співпраці Mazda та Toyota. Гібридна Mazda CX-50 (2025) використовує схожу концепцію в сегменті кросоверів: 2,5-літровий мотор Toyota у парі з електромотором видає 219 к.с., а роботу забезпечує безступінчата автоматична коробка.
Aston Martin Cygnet (2011-2013) був нетиповим проектом для британської марки: маленький міський автомобіль практично копіював Toyota iQ, оснащуючись 1,3-літровим рядним чотирициліндровим двигуном потужністю 97 к.с. Citroen C1 (2005-2022) став результатом тристороннього партнерства PSA і Toyota, і комплектувався літровим бензиновим мотором японського виробництва, який також використовували Peugeot 107 та Toyota Aygo.
Яскравим прикладом нестандартного використання моторів Toyota стала Mitsuoka Orochi (2006-2014) з 3,3-літровим V6 від Camry на 230 к.с., а спортивний Lotus Emira (2022-тепер) отримав 3,5-літровий наддувний мотор потужністю 400-416 к.с., що працює у парі з механікою або автоматом. У США Chevrolet Nova (1985-1988) і Pontiac Vibe (2003-2008) створювалися на платформі Corolla, отримавши відповідні надійні двигуни 1,6-1,8 л. Lotus Evora (2009-2021) теж використовував 3,5-літровий V6 Toyota, починаючи з 276 к.с. у базовій версії і закінчуючи 430 к.с. у GT430. Geo/Chevrolet Prizm (1990-2002) був компактним седаном GM, але під капотом зберігав ключові механічні рішення від Toyota Corolla, гарантуючи надійність і довговічність.