Багато власників нових автомобілів перед початком експлуатації уважно вивчають технічний опис, переконані, що він містить повний перелік функцій. Насправді це не завжди так, адже виробники часто не розкривають усі опції базових модифікацій.
Сучасні автокомпанії давно уніфікували свої моделі: чим менше унікальних компонентів, тим менші витрати на виробництво. Це також дозволяє знизити кінцеву вартість машини. Базові версії автомобілів часто технічно схожі на топові, але мають спрощений салон і обмежене програмне забезпечення.
Наприклад, не у всіх комплектаціях є круїз-контроль або кнопки керування аудіосистемою на кермі, хоча їх легко додати самостійно. На маркетплейсах можна знайти відповідні набори кнопок, а деякі автомобілі дозволяють навіть збільшити потужність двигуна чи максимальну швидкість за допомогою перепрошивки блока управління ДВС.
Особливо цікава ситуація у преміальному сегменті. BMW, Mercedes-Benz та інші виробники пропонують підключати додатковий функціонал за підпискою: на обігрів сидінь, керма чи окремі системи асистентів водія можна оформити щомісячну послугу, що відкриває нові можливості без необхідності купувати повну комплектацію одразу.
Porsche представила інтер'єр електричного кросовера Cayenne перед його прем'єрою. Дисплеї приладової панелі та мультимедійної системи…
Нічна їзда в Україні часто стає випробуванням і для автомобіля, і для водія, адже більшість…
Лінійка позашляховиків Toyota традиційно асоціюється з моделями Land Cruiser, які відомі своїми розмірами, надійністю та…
Верховна Рада готує жорсткі нововведення для власників гучних автомобілів та мотоциклів. У парламенті зареєстровано законопроєкт…
Зимова зупинка автомобіля - поширене явище серед українських водіїв, але воно несе чимало ризиків для…
ТОП-5 моделей зимних шин по тестам 2025 года С наступлением холодного периода автолюбители все активнее…
Leave a Comment