Багато власників нових автомобілів перед початком експлуатації уважно вивчають технічний опис, переконані, що він містить повний перелік функцій. Насправді це не завжди так, адже виробники часто не розкривають усі опції базових модифікацій.
Сучасні автокомпанії давно уніфікували свої моделі: чим менше унікальних компонентів, тим менші витрати на виробництво. Це також дозволяє знизити кінцеву вартість машини. Базові версії автомобілів часто технічно схожі на топові, але мають спрощений салон і обмежене програмне забезпечення.
Наприклад, не у всіх комплектаціях є круїз-контроль або кнопки керування аудіосистемою на кермі, хоча їх легко додати самостійно. На маркетплейсах можна знайти відповідні набори кнопок, а деякі автомобілі дозволяють навіть збільшити потужність двигуна чи максимальну швидкість за допомогою перепрошивки блока управління ДВС.
Особливо цікава ситуація у преміальному сегменті. BMW, Mercedes-Benz та інші виробники пропонують підключати додатковий функціонал за підпискою: на обігрів сидінь, керма чи окремі системи асистентів водія можна оформити щомісячну послугу, що відкриває нові можливості без необхідності купувати повну комплектацію одразу.
В Україні часто можна зустріти випадки продажу неякісного бензину. Фахівці пояснили, як автовласники можуть самостійно…
Стаття розглядає основні аспекти вимушеної зупинки в заборонених місцях, зокрема визначення такого типу зупинки, перелік…
Деякі автомобільні міфи здаються безпечними, але насправді вони можуть призвести до поломок і зайвих витрат.…
Зазвичай навіть початківці водії знають, які витратні матеріали в автомобілі потрібно міняти обов'язково - наприклад,…
За даними GlobalData, частка дизельних автомобілів на ринку Західної Європи вперше опустилася нижче психологічної позначки…
Компанія Audi розпочала тести нової моделі початкового рівня, яка покликана замінити A1 і Q2 -…
Leave a Comment