Багато власників нових автомобілів перед початком експлуатації уважно вивчають технічний опис, переконані, що він містить повний перелік функцій. Насправді це не завжди так, адже виробники часто не розкривають усі опції базових модифікацій.
Сучасні автокомпанії давно уніфікували свої моделі: чим менше унікальних компонентів, тим менші витрати на виробництво. Це також дозволяє знизити кінцеву вартість машини. Базові версії автомобілів часто технічно схожі на топові, але мають спрощений салон і обмежене програмне забезпечення.
Наприклад, не у всіх комплектаціях є круїз-контроль або кнопки керування аудіосистемою на кермі, хоча їх легко додати самостійно. На маркетплейсах можна знайти відповідні набори кнопок, а деякі автомобілі дозволяють навіть збільшити потужність двигуна чи максимальну швидкість за допомогою перепрошивки блока управління ДВС.
Особливо цікава ситуація у преміальному сегменті. BMW, Mercedes-Benz та інші виробники пропонують підключати додатковий функціонал за підпискою: на обігрів сидінь, керма чи окремі системи асистентів водія можна оформити щомісячну послугу, що відкриває нові можливості без необхідності купувати повну комплектацію одразу.
Toyota оголосила про сервісну кампанію у США для понад 55 тисяч гібридних автомобілів через дефект…
Дарницький районний суд Києва визнав законними червоні задні покажчики повороту на автомобілі Tesla. Справа стосувалася…
Електроліт у акумуляторі сам по собі замерзає нечасто, але ризик підвищується при низькій щільності, що…
З настанням холодів водії стикаються з проблемою довгого очікування прогріву салону. Сучасні технології, як автономні…
З 2023 року соцмережі рясніють відеороликами та статтями про нібито плани Dacia випустити ультрасучасний, але…
Багато українських водіїв під час зупинки поліцією починають панікувати та беззаперечно виконують усі вимоги інспекторів,…
Leave a Comment