У світі автодзеркал існує кілька типів: плоскі, сферичні та асферичні, кожен з яких має свої особливості та вплив на безпеку на дорозі. Колишній поліцейський у розмові з журналістами пояснив, чому форма дзеркал відіграє важливу роль для водія та для чого на них наносять вертикальну чорну смугу.
Плоскі варіанти – класика, що часто зустрічається на вітчизняних автомобілях, таких як “Волга” та “Жигулі”, а також на старих іномарках. Їхня головна перевага — точне відображення відстані до предметів, що допомагає водієві правильно оцінювати обстановку. Однак такі дзеркала мають величезний мінус — кут огляду дуже обмежений, через що виникають «сліпі» зони, в яких можна не помітити інший автомобіль, особливо при перебудові.
Сферичні дзеркала мають опуклу форму, що розширює огляд, але спотворює сприйняття відстані – предмети здаються далі, ніж є насправді. Дзеркало для правої сторони зазвичай виготовляється у більш опуклій формі, щоб компенсувати обмежений огляд із цього боку.
Асферичні дзеркала – це гібрид плоских та сферичних. Вони мають різний вигин: ближче до борту автомобіля мінімальний, для точної оцінки відстані, а далі сильніший, щоб розширити огляд і зменшити сліпі зони. Чорна вертикальна смуга на таких дзеркалах є межею між двома зонами і не є елементом підігріву або декоративним акцентом.
З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…
З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…
Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…
Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…
В Україні набув чинності оновлений порядок проходження технічного огляду транспортних засобів, який у першу чергу…
Білий аркуш із номером телефону під склом автомобіля здається простим і зручним способом повідомити власника…
Leave a Comment