Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким вибором силових установок. Модель позбулася характерних “клацань” у бампері та отримала роздільну оптику з LED-елементами зверху та основними фарами у чорних вставках.
Peugeot 308 пропонується у кузовах хетчбек і універсал з чотирма варіантами моторів: дизельним на 130 к.с., м’яким бензиновим гібридом на 145 к.с., підключаємим гібридом на 195 к.с. та повністю електричною версією E-308 потужністю 156 к.с. Запас ходу електричної модифікації складає 452 км, що на 37 км більше, ніж у дорестайлінгової версії.
Зовнішні зміни торкнулися передньої частини автомобіля: дизайнери прибрали традиційні вертикальні елементи та розмістили ходові вогні у верхній частині, а основні фари сховали у новому бампері. З’явилася підсвічена емблема лева. Задня частина залишилася без значних змін, проте усі комплектації отримали LED-елементи у ліхтарях. Універсал зберіг практичність з багажником об’ємом від 598 до 1487 літрів і складаними сидіннями у пропорції 40:20:40.
Салон автомобіля також зазнав оновлень: панель приладів отримала нову графіку, а топові версії оснащені алькантарою. Доступна аудіосистема Focal з десятьма динаміками, масажні сидіння та восьмиколірне підсвічування. Найпотужніша гібридна версія має батарею на 17,2 кВт·год, що забезпечує до 85 км на електротязі.
Електричний E-308 підтримує зарядку на станції потужністю 100 кВт, від 20 до 80% батареї за 32 хвилини. Продаж оновленого сімейства Peugeot 308 у Європі стартує вже цієї осені, і компанія пропонує різноманітні варіанти для комфортного і ефективного пересування на будь-який смак та бюджет.