Французьке видання L’Argus перевірило понад 80 електромобілів, протестувавши їх запас ходу під час руху швидкісними трасами на швидкості 130 км/год. Підсумок виявився несподіваним: менше 30 моделей зуміли перевищити рубіж 300 км на одному заряді.
Абсолютним лідером випробувань став Mercedes EQS 450+ з пробігом 495 км та “корисною автономією” в 347 км (при використанні батареї від 80 до 10%). За ним розташувалися Volkswagen ID.7 Tourer Pro S та Audi A6 Avant e-tron. Tesla Model 3 та Model Y також підтвердили статус лідерів з далекобійності, увійшовши до першої десятки рейтингу. Серед французьких моделей найкращий результат показав Renault Scenic E-Tech, який посів 18 місце.
Експерти уточнюють, що насправді власники використовують лише близько 70% ємності акумулятора — рідко заряджають його понад 80% і не розряджають до нуля. Тому середній пробіг більшості машин на трасі становить 230-270 км, а в деяких ще менше.
Основна причина – аеродинаміка: саме седани та універсали показують кращі результати, тоді як масивні кросовери та SUV програють за ефективністю.
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…
Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…
Leave a Comment