Що перевірити в машині перед холодами, щоб уникнути проблем

Експерти наголошують, що з настанням холодів акумулятор зазнає значно більшого навантаження, тому для перевірки його стану варто скористатися мультиметром. На заглушеному двигуні напруга повинна становити не менше 12,4 В, а під час роботи – у межах 13,8-14,4 В. Якщо показники виходять за ці межі, краще звернутися на СТО для діагностики генератора, стартера та перевірки можливих витоків струму.

Водночас слід уважно оглянути шини, звертаючи увагу на порізи, тріщини й глибину протектора. Коли температура опускається нижче п’яти градусів тепла, літня гума втрачає еластичність, тому її варто замінити на зимову ще до перших заморозків. Не менш важливо перевірити систему охолодження – рівень і щільність антифризу можна визначити ареометром, а патрубки слід оглянути на наявність тріщин чи патьоків. Роботу термостата перевіряють, прогріваючи двигун: нижній патрубок радіатора має нагріватися рівномірно без стрибків.

Реклама

Насос охолоджувальної системи має працювати без сторонніх шумів і течі через дренажний отвір. Окрім цього, варто протестувати щітки склоочисника – якщо на склі залишаються розводи або чути скрип, їх необхідно замінити. Особливу увагу експерти радять приділити гальмівній системі: товщина колодок повинна бути не меншою за три міліметри, диски мають бути без глибоких канавок, а гальмівну рідину слід міняти раз на два роки або при вмісті вологи понад три відсотки.

Також важливо перевірити роботу фар і сигналів, нанести антикорозійне покриття на арки та днище авто, ущільнювачі дверей змастити силіконовим мастилом, а замки обробити засобом проти зледеніння. Для власників дизельних машин рекомендується заправитися зимовим паливом заздалегідь – приблизно за тиждень-два до перших холодів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!