Це люди, яким від 25 до 37 років.
Іспанці провели дослідження і тепер переконані, що дизайн автомобіля – найбільш значущий критерій при виборі для так званих міленіалів.
Міленіали – це люди, народжені з початку 1980-х і до середини 1990-х років. Це робить їх перехідним поколінням, що зростало на межі двох епох: до поширення комп’ютерів і “цифрового світу” та до цього.
Для Seat ця група складає 12% усіх покупців автомобілів у Європі, тож компанія провела ринкові дослідження, аби дізнатись, чого ж хочуть ці люди.
Відповідно до оприлюднених результатів, приблизно 40% міленіалів головним критерієм вибору машини є її зовнішній вигляд. Пояснюється це тим, що люди вважають автомобіль виразом своєї особистості, говорить Seat.
Перевагу міленіали віддають автомобілям компактного класу. Половині респондентів більше до вподоби саме автомобілі малого класу і лише 20 відсотків віддали б перевагу позашляховику.
Купівельна спроможність цільової групи виглядає таким чином, що лише кожен п’ятий може дозволити собі придбати машину за рахунок власних заощаджень, а решті доведеться позичати гроші з різних джерел.
Остання цифра від Сеат також досить цікава: 26% водіїв віком від 25 до 37 років добре сприймають можливість спільного використання автомобіля у тій чи іншій формі.
У травні цього року Toyota презентувала нове покоління кросовера RAV4, який отримав помітні зміни в…
BMW готує до виходу нове покоління компактного кросовера X1 2027, і свіжі «шпигунські» знімки розкривають…
Багато водіїв сприймають свій автомобіль як другий дім. І це не дивно, враховуючи вартість машин…
Думка, що олива в металевій банці краща, ніж у пластиковій каністрі, широко поширена серед автомобілістів.…
У умовах постійного зростання цін на пальне економія стає актуальною для багатьох водіїв. Власник автосервісу…
Хетчбек Nissan Micra протягом п'яти поколінь, починаючи з 1982 року, майже ніколи не робив акцент…
Leave a Comment