Це люди, яким від 25 до 37 років.
Іспанці провели дослідження і тепер переконані, що дизайн автомобіля – найбільш значущий критерій при виборі для так званих міленіалів.
Міленіали – це люди, народжені з початку 1980-х і до середини 1990-х років. Це робить їх перехідним поколінням, що зростало на межі двох епох: до поширення комп’ютерів і “цифрового світу” та до цього.
Для Seat ця група складає 12% усіх покупців автомобілів у Європі, тож компанія провела ринкові дослідження, аби дізнатись, чого ж хочуть ці люди.
Відповідно до оприлюднених результатів, приблизно 40% міленіалів головним критерієм вибору машини є її зовнішній вигляд. Пояснюється це тим, що люди вважають автомобіль виразом своєї особистості, говорить Seat.
Перевагу міленіали віддають автомобілям компактного класу. Половині респондентів більше до вподоби саме автомобілі малого класу і лише 20 відсотків віддали б перевагу позашляховику.
Купівельна спроможність цільової групи виглядає таким чином, що лише кожен п’ятий може дозволити собі придбати машину за рахунок власних заощаджень, а решті доведеться позичати гроші з різних джерел.
Остання цифра від Сеат також досить цікава: 26% водіїв віком від 25 до 37 років добре сприймають можливість спільного використання автомобіля у тій чи іншій формі.
На Мюнхенском автосалоне компания Skoda представила несколько концептов, среди которых кроссовер Epiq, запланированный к выходу…
Здавалося б, нічого страшного, коли машина більшість часу стоїть під вікном і виїжджає лише раз…
Toyota Korea оголосила про старт продажів нової модифікації Prius HEV AWD XLE . З виходом…
Nissan Skyline залишається однією з найтриваліших моделей компанії, випускаючись з 1957 року в різних кузовах…
Багато водіїв вважають безалкогольне пиво безпечним варіантом, але патрульні мають інший досвід. В Україні дозволений…
Volkswagen представив для американського ринку кросовер ID.4 у виконанні Black Package. Пакет доступний для комплектацій…
Leave a Comment