Це люди, яким від 25 до 37 років.
Іспанці провели дослідження і тепер переконані, що дизайн автомобіля – найбільш значущий критерій при виборі для так званих міленіалів.
Міленіали – це люди, народжені з початку 1980-х і до середини 1990-х років. Це робить їх перехідним поколінням, що зростало на межі двох епох: до поширення комп’ютерів і “цифрового світу” та до цього.
Для Seat ця група складає 12% усіх покупців автомобілів у Європі, тож компанія провела ринкові дослідження, аби дізнатись, чого ж хочуть ці люди.
Відповідно до оприлюднених результатів, приблизно 40% міленіалів головним критерієм вибору машини є її зовнішній вигляд. Пояснюється це тим, що люди вважають автомобіль виразом своєї особистості, говорить Seat.
Перевагу міленіали віддають автомобілям компактного класу. Половині респондентів більше до вподоби саме автомобілі малого класу і лише 20 відсотків віддали б перевагу позашляховику.
Купівельна спроможність цільової групи виглядає таким чином, що лише кожен п’ятий може дозволити собі придбати машину за рахунок власних заощаджень, а решті доведеться позичати гроші з різних джерел.
Остання цифра від Сеат також досить цікава: 26% водіїв віком від 25 до 37 років добре сприймають можливість спільного використання автомобіля у тій чи іншій формі.
З початком 2025 року українські водії помітили істотне зростання цін на автогаз, що стало наслідком…
Сучасні автомобілі наповнені безліччю функцій, які, хоч і здаються корисними, можуть негативно впливати на двигун.…
Знаєте, багато хто навіть не задумується про те, що антифриз треба міняти. Я теж колись…
Toyota анонсувала випуск нової версії улюбленого гібридного автомобіля Prius — Nightshade. Продажі стартують вже за…
Існує кілька звичок водіїв, які, на жаль, можуть завдати шкоди їхньому автомобілю. Знання про ці…
Porsche продовжує тестування нового електричного Cayenne, який був помічений на засніжених дорогах Лапландії під час…
Leave a Comment