Топ-5 вживаних авто, яких краще уникати, щоб не витрачати гроші на ремонт

Час читання: 2 хв.
0
П’ять вживаних авто, яких краще уникати, щоб не витрачати гроші на ремонт

Вибір б/в автомобіля завжди пов’язаний із ризиком: за привабливою ціною та яскравим дизайном можуть ховатися приховані проблеми, які проявляються лише з часом. У цьому матеріалі ми розглянемо кілька популярних моделей минулих років – від бюджетного Hyundai Solaris до китайської Geely Otaka – і розповімо, які “сюрпризи” чекають на власників, на що звертати увагу при покупці та які помилки краще не повторювати. Це стане у пригоді тим, хто хоче купити авто з мінімумом неприємних сюрпризів і не розчаруватися у своєму виборі.

Hyundai Solaris першого покоління (2010-2014) увірвався на український ринок як недорогий і надійний автомобіль з моторами 1.4 та 1.6. Він сподобався таксистам і швидко розкуповувався, але слабка підвіска виявилася його ахіллесовою п’ятою: передні амортизатори зношувалися вже до 40 тисяч кілометрів, сайлент-блоки потребували регулярної заміни, а задня підвіска могла небезпечно відводити машину убік на швидкості понад 120 км/год. Багато екземплярів з таксі мали скручені пробіги і сліди ДТП, а кузов швидко кородував на відколах і під ущільнювачами. З плюсів – дешеві запчастини та живучі двигуни, особливо 1.6, якщо їх не “вбивати” перегазовками. Вердикт – моделі після 2014 року з доопрацьованою підвіскою, але історію машини варто перевіряти ретельно.

Реклама

Opel Astra H (2004-2014) виглядає як мрія сімейного автомобіля: просторий салон, міцний кузов, гарний дизайн. Проте двигуни 1.6 і 1.8 часто страждали від проблем з клапаном EGR, течі олії, перегрівів та слабкої електрики. Особливо капризним був робот EasyTronic, який смикався в пробках і коштував дорого у ремонті. Багато автомобілів мали юридичні проблеми, дублікати ПТС і сліди ДТП. Плюси – просторий салон і дешеві запчастини, мінуси – примхливі мотори, проблемний робот і високий ризик сюрпризів. Astra H – лотерея: беріть лише доглянуті машини на механіці.

Volkswagen з моторами TSI і коробкою DSG (2008-2015) пропонує драйв і комфорт, але з “підводними каменями”. Турбомотори їдять олію, ланцюг ГРМ тягнеться до 100 тисяч кілометрів, а турбіни зношуються при активній їзді. DSG DQ200 із сухим зчепленням виходить з ладу до 50 тисяч, мехатронік глючить, а ремонт коштує дорого. Якщо хочете надійності, краще шукати Volkswagen з класичним автоматом або атмосферником.

Peugeot 206 (1998-2012) милий і маневрений, але проблемний. Чотириступінчастий автомат AL4 перегрівається, глючить і дорого ремонтується. Задня балка з голчастими підшипниками швидко зношується, ШРУСи та тяги стабілізатора ламкі, а історія багатьох машин мутна – ДТП, дублікат ПТС і скручений пробіг. Плюси – дешево купити та економічно, мінуси – проблемний автомат і крихкі деталі. Це автомобіль для тих, хто любить ремонтувати частіше, ніж їздити.

Geely Otaka (до 2010 року) – бюджетний китайський седан із тонким кузовом, що швидко іржавіє, крихкою підвіскою і проблемними моторами. Електрика глючить, прокладки течуть, а якість збірки залишає бажати кращого. Плюси – дуже низька ціна, запчастини дешеві, мінуси – іржа, крихкість і повна ненадійність. Otaka більше нагадує мем, ніж серйозний автомобіль, тому краще додати грошей і обрати щось із Японії або Кореї.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!