Дизельні двигуни славляться своєю витривалістю, і серед них є справжні “легенди”, здатні без капітального ремонту проходити мільйони кілометрів. Ось п’ятірка найнадійніших агрегатів, що заслужили довіру водіїв по всьому світу.
Isuzu 4JJ1 – сучасний 3,0-літровий турбодизель, який зустрічається на пікапах Isuzu D-Max та позашляховиках MU-X. Відомий своєю витривалістю навіть у важких умовах тропіків і пустель, ресурс при правильному догляді – близько 1 млн км.
Cummins 6BT 5.9 – популярний американський дизель, який встановлювався на пікапи Dodge Ram, вантажівки та спецтехніку. Простий у конструкції, без зайвої електроніки, цей мотор при якісному паливі та своєчасній заміні оливи здатний подолати 1 млн км.
Volvo D12 – 12-літровий рядний “шестицил” для вантажівок Volvo FH і FM, а також автобусів. Він створений для важких умов і легко проходить мільйон кілометрів при регулярному техобслуговуванні.
Toyota 1HZ – атмосферний 4,2-літровий “шестициліндровик”, відомий на Land Cruiser 70 та 80 серії. Мотор витримує жорстку експлуатацію в пустелях, горах і джунглях, а реальні пробіги без капремонту досягають 800 тис.-1,2 млн км.
Mercedes-Benz OM617 – п’ятициліндровий 3,0-літровий дизель, який став символом надійності 70-80-х років. Його встановлювали на W123, G-Class та інші моделі. Проста механічна паливна система та чавунний блок дозволяють агрегату долати понад 1 000 000 км.
Бензин не має такої чіткої сезонної класифікації, як дизельне пальне, однак його характеристики змінюються залежно…
Компанія Nissan активно готується до презентації оновленого седана Versa. Як повідомляє Carscoops, серійну версію автомобіля…
Купівля автомобіля - це не лише приємна подія, а й нові обов'язки. Багато водіїв одразу…
BMW запатентувала гвинти зі своїм логотипом, для відкручування яких потрібні спеціальні інструменти. Компанія пояснює це…
Зимова погода суттєво впливає на витрату пального: навіть без змін у стилі водіння автомобіль споживає…
У США NHTSA розпочало розслідування щодо Ford Fiesta та Focus з 1,0-літровим трициліндровим двигуном і…
Leave a Comment