Електронний ручник замінив традиційне ручне гальмо і зараз встановлюється у все більше автомобілів. Він керується електронікою, яка контролює гальмівні колодки, притискаючи їх до дисків із необхідною силою. Незважаючи на зручність використання, ця система має свої недоліки. Про це у розмові з журналістами розповів експерт, виділивши три основні проблеми.
Використання електронного гальма стоянки в серійних авто почалося ще в 2001 році. Ця система забезпечує роботу противідкатної функції та автоматичне утримання автомобіля з автоматичною коробкою передач на місці в режимі Drive. Також вона запобігає руху машини, якщо водій не пристебнути або одна з дверей відчинена. Все це підвищує комфорт та безпеку, проте є й мінуси.
По-перше, у супортах для активації електронного ручника встановлюються електромотори, що знижує надійність усієї системи. По-друге, наявність такої опції збільшує вартість автомобіля як при покупці, так і при ремонті та технічному обслуговуванні. Відновлення працездатності звичайного ручника, де колодки просто затягуються на диск, коштує значно дешевше.
Третя проблема — при розряді акумулятора електронне гальмо стоянки не зможе спрацювати або розтиснути колодки. У такому разі автомобіль не можна буде зрушити з місця без зняття колеса та ручного розблокування за допомогою спеціального ключа.
В останні роки не вщухають чутки щодо повернення Toyota FJ Cruiser 2026, а інтерес до…
У серпні цього року стало відомо про розробку компанією BMW нового позашляховика, який повинен скласти…
Аварійна світлова сигналізація - це офіційний попереджувальний сигнал, який покликаний привертати увагу інших учасників руху…
Від 2026 року Euro NCAP запроваджує оновлені стандарти безпеки, які можуть позбавити багато автовиробників звичних…
Багато водіїв цікавляться, чи можна змішувати бензин із різними октановими числами - наприклад, А-92 та…
Компанія Nissan оголосила про відкликання 13 031 автомобіля Qashqai, випущених з 2022 по 2024 рік,…
Leave a Comment