Електронний ручник замінив традиційне ручне гальмо і зараз встановлюється у все більше автомобілів. Він керується електронікою, яка контролює гальмівні колодки, притискаючи їх до дисків із необхідною силою. Незважаючи на зручність використання, ця система має свої недоліки. Про це у розмові з журналістами розповів експерт, виділивши три основні проблеми.
Використання електронного гальма стоянки в серійних авто почалося ще в 2001 році. Ця система забезпечує роботу противідкатної функції та автоматичне утримання автомобіля з автоматичною коробкою передач на місці в режимі Drive. Також вона запобігає руху машини, якщо водій не пристебнути або одна з дверей відчинена. Все це підвищує комфорт та безпеку, проте є й мінуси.
По-перше, у супортах для активації електронного ручника встановлюються електромотори, що знижує надійність усієї системи. По-друге, наявність такої опції збільшує вартість автомобіля як при покупці, так і при ремонті та технічному обслуговуванні. Відновлення працездатності звичайного ручника, де колодки просто затягуються на диск, коштує значно дешевше.
Третя проблема — при розряді акумулятора електронне гальмо стоянки не зможе спрацювати або розтиснути колодки. У такому разі автомобіль не можна буде зрушити з місця без зняття колеса та ручного розблокування за допомогою спеціального ключа.
Напередодні старту продажів, який заплановано на наступний місяць, Toyota офіційно розсекретила нове, дев'яте покоління свого…
Експерти наголошують, що сучасні гібриди не потребують прогрівання перед поїздкою. Єдиним винятком може бути сильний…
В українській судовій практиці трапляються випадки, коли осіб, що не мають посвідчення водія, суди позбавляють…
Компанія Nissan оголосила про масштабне відкликання своїх автомобілів, яке торкнулося відразу п'яти популярних моделей: Aria,…
Tesla представила оновлену версію Model Y L 2026, яка тепер може виступати в ролі зовнішнього…
Мотоцикл — це не просто транспорт, а стиль життя, свобода та швидкість, які дарують особливі…
Leave a Comment