Електронний ручник замінив традиційне ручне гальмо і зараз встановлюється у все більше автомобілів. Він керується електронікою, яка контролює гальмівні колодки, притискаючи їх до дисків із необхідною силою. Незважаючи на зручність використання, ця система має свої недоліки. Про це у розмові з журналістами розповів експерт, виділивши три основні проблеми.
Використання електронного гальма стоянки в серійних авто почалося ще в 2001 році. Ця система забезпечує роботу противідкатної функції та автоматичне утримання автомобіля з автоматичною коробкою передач на місці в режимі Drive. Також вона запобігає руху машини, якщо водій не пристебнути або одна з дверей відчинена. Все це підвищує комфорт та безпеку, проте є й мінуси.
По-перше, у супортах для активації електронного ручника встановлюються електромотори, що знижує надійність усієї системи. По-друге, наявність такої опції збільшує вартість автомобіля як при покупці, так і при ремонті та технічному обслуговуванні. Відновлення працездатності звичайного ручника, де колодки просто затягуються на диск, коштує значно дешевше.
Третя проблема — при розряді акумулятора електронне гальмо стоянки не зможе спрацювати або розтиснути колодки. У такому разі автомобіль не можна буде зрушити з місця без зняття колеса та ручного розблокування за допомогою спеціального ключа.
Honda Access представила новий аксесуар для своїх автомобілів - унікальні двокольорові світлодіодні протитуманні фари, які…
Тривале водіння з низьким тиском у шинах може серйозно пошкодити їхню внутрішню структуру. Навіть невелике…
Коли мова заходить про бюджет близько 1 млн гривень, багато водіїв опиняються перед непростим вибором:…
Toyota планує випустити новий рамний позашляховик, який позиціонується як компактна версія Land Cruiser та "всюдихід…
Зупинка патрульними не завжди закінчується штрафом, і багато що залежить від поведінки водія та його…
Skoda представила концепт нової версії культового купе 110 R у стилі Modern Solid, створений дизайнером…
Leave a Comment