В умовах зростання цін на паливо та посилення контролю за «агресивною» манерою водіння все більшого значення набуває ресурс «витратників», у тому числі моторної оливи. Часті перегазування та різкі прискорення з гальмуваннями створюють напружені умови всередині двигуна. Моторист розповів, як їздити, щоб продовжити ресурс мастила.
Високі обороти, перегрів та перевантаження швидко призводять до окислення масла, зниження його в’язкості та втрати миючих властивостей. В результаті з’являються відкладення, погіршується робота гідрокомпенсаторів і прискорюється знос поверхонь, що труться. При цьому багато водіїв помилково вважають, що спокійна їзда завжди є безпечною для двигуна. Це зовсім так. Частий рух на низьких оборотах – менше 1500-1800 об/хв – у високих передачах може призвести до зниження тиску оливи та погіршення мастила навантажених вузлів, таких як корінні підшипники та розподільники.
Проблему посилює відсутність прогріву. Коли двигун працює «на холодну», у картері накопичується конденсат, який при недостатньому випаровуванні перетворюється на кислотні сполуки. Це прискорює корозію та руйнує захисні плівки на внутрішніх поверхнях. Тому повна відсутність навантажень не робить експлуатацію більш щадною. Олива за таких умов також працює не в оптимальному режимі, навіть якщо вона відповідає допускам та стандартам виробника.
Ідеальний варіант – помірний стиль водіння з періодичними навантаженнями в діапазоні 2000-3000 об/хв. Такі умови сприяють нормальній циркуляції оливи, її рівномірному прогріву та очищенню від продуктів згоряння.
На автосалоні IAA Mobility 2025 у Мюнхені Volkswagen представить концептуальний прототип нового електричного кросовера ID.2…
Субкомпактний кросовер Renault Kiger, довжина якого менше 4 метрів, вперше був представлений у січні 2021…
Китайські кросовери сьогодні активно завойовують ринок - вони яскраві, з величезними екранами і привабливою ціною,…
Компанія Opel змінила свої плани щодо повного переходу на електромобілі до 2028 року. Німецький виробник…
Навіть на нових автомобілях у процесі експлуатації з'являються сторонні шуми, що можуть викликати дискомфорт водія…
Porsche готує оновлену версію свого екстремального спорткара 911 GT3 RS покоління 992. Прототип новинки з…
Leave a Comment