Експлуатація автомобіля – це завжди щось, що вимагає від його власника не тільки фінансового достатку, але також і кмітливості, деякої частки знань в галузі автотехніки. І відноситься це зокрема, до власників машин, які куплені з нуля в салоні і проходять у ньому ж сервісне, гарантійне обслуговування. Чому? Тому що автомобіль завжди вимагатиме до себе увагу, а часом ще й ламатися.
І самі власники можуть прискорити псування його компонентів, агрегатів своїми неправильними діями. Тому в даній публікації я маю намір навести ряд прикладів того, що не треба робити з машиною, щоб не зашкодити їй. Це досить прості приклади та рекомендації. Тож зрозумілі вони будуть кожними. Нижче розберемося у всьому вже докладніше.
Але перш, ніж це станеться, мені хотілося б висловити подяку своїм давнім і відданим передплатникам. Дякую вам за підтримку каналу, за рахунок чого він і здатний розвиватись далі. При всьому цьому, не забуватиму і про випадкових читачів, яких на каналі чимало, але себе такі інтернет-користувачі позначати особливо не поспішають. Тому їм я радитиму не соромитися позначати себе. Зокрема, беріть участь в обговореннях і ставте лайк публікації, якщо припала до вподоби. Крім того, підписуйтесь на канал, бо це дозволяє бачити свіжі матеріали у верхівці стрічки своїх рекомендацій. Таким чином, ви завжди зможете залишатися у центрі актуальних подій. Ну а тепер ми приступаємо.
Отже, друзі, із чого почнемо? А почну я з того, що у нас багато любителів їздити з не повністю заправленим паливним баком. Це цілком зрозуміло – бензин постійно зростає в ціні, та й суто логічно, навіщо заїжджати на АЗС, якщо машина цього не вимагає.
Однак тут я хочу відразу наголосити на зимовій експлуатації – взимку чим більше палива в баку, тим краще. І бажано, щоб він завжди був хоча б, наполовину сповнений. Причини? Справа в тому, що взимку в резервуарі часто утворює конденсат і він посилюється щоразу, коли ви відкриваєте люк бензобака, щоб туди залити паливо – якщо заправляєтеся не на повний бак, то згодом конденсат підсумовується на стінках і, звичайно ж, змішується з паливом.
Це загрожує, по-перше, утрудненими пусками в холоди. По-друге, конденсат у паливній системі завдає шкоди її компонентам, заодно і системі упорскування. Погіршується склад паливно-повітряної суміші, що призводить ще й до падіння тягово-потужних характеристик ДВЗ. Тому, якщо заправлятися часто взимку не любите, хоча б видальник вологи заливайте періодично в бак.
А ось, другий момент вже більш узагальнений – люди катаються практично на порожньому баку і мало не з лампочкою низького рівня палива, що горить. Є думка, що на малопотужних машинах мала кількість палива – це навіть добре, бо менше ваги і відповідно возити з собою потрібно менше маси, а отже, покращуються динаміка та паливна економічність.
Але якщо для вас увійшли у звичку вояжі з індикатором низького рівня палива, що горить, то слід від такої практики відмовитися. Так, на випадок висвічування індикації, в баку ще є 5-7 літрів палива, але якщо ви не розрахуєте і витратите їх, інжектор двигуна разом з бензонасосом можуть просто відмовитися.
Здавалося б, час лікує все, навіть ціни. З роками автомобілі втрачають свою вартість і блиск…
У невеликих селах та райцентрах мопеди стали популярним транспортом через високу ціну пального та постійні…
Українське прислів'я "готуй сани влітку" ідеально підходить для автомобільного світу. Більшість водіїв згадує про зимові…
Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди…
Прогрів двигуна перед початком руху - питання, яке викликає чимало суперечок серед водіїв. Частина з…
Стоянкове гальмо є обов'язковим елементом будь-якого сучасного автомобіля. Воно потрібне не лише для паркування, а…
Leave a Comment