Експлуатація автомобіля – це завжди щось, що вимагає від його власника не тільки фінансового достатку, але також і кмітливості, деякої частки знань в галузі автотехніки. І відноситься це зокрема, до власників машин, які куплені з нуля в салоні і проходять у ньому ж сервісне, гарантійне обслуговування. Чому? Тому що автомобіль завжди вимагатиме до себе увагу, а часом ще й ламатися.
І самі власники можуть прискорити псування його компонентів, агрегатів своїми неправильними діями. Тому в даній публікації я маю намір навести ряд прикладів того, що не треба робити з машиною, щоб не зашкодити їй. Це досить прості приклади та рекомендації. Тож зрозумілі вони будуть кожними. Нижче розберемося у всьому вже докладніше.
Але перш, ніж це станеться, мені хотілося б висловити подяку своїм давнім і відданим передплатникам. Дякую вам за підтримку каналу, за рахунок чого він і здатний розвиватись далі. При всьому цьому, не забуватиму і про випадкових читачів, яких на каналі чимало, але себе такі інтернет-користувачі позначати особливо не поспішають. Тому їм я радитиму не соромитися позначати себе. Зокрема, беріть участь в обговореннях і ставте лайк публікації, якщо припала до вподоби. Крім того, підписуйтесь на канал, бо це дозволяє бачити свіжі матеріали у верхівці стрічки своїх рекомендацій. Таким чином, ви завжди зможете залишатися у центрі актуальних подій. Ну а тепер ми приступаємо.
Отже, друзі, із чого почнемо? А почну я з того, що у нас багато любителів їздити з не повністю заправленим паливним баком. Це цілком зрозуміло – бензин постійно зростає в ціні, та й суто логічно, навіщо заїжджати на АЗС, якщо машина цього не вимагає.
Однак тут я хочу відразу наголосити на зимовій експлуатації – взимку чим більше палива в баку, тим краще. І бажано, щоб він завжди був хоча б, наполовину сповнений. Причини? Справа в тому, що взимку в резервуарі часто утворює конденсат і він посилюється щоразу, коли ви відкриваєте люк бензобака, щоб туди залити паливо – якщо заправляєтеся не на повний бак, то згодом конденсат підсумовується на стінках і, звичайно ж, змішується з паливом.
Це загрожує, по-перше, утрудненими пусками в холоди. По-друге, конденсат у паливній системі завдає шкоди її компонентам, заодно і системі упорскування. Погіршується склад паливно-повітряної суміші, що призводить ще й до падіння тягово-потужних характеристик ДВЗ. Тому, якщо заправлятися часто взимку не любите, хоча б видальник вологи заливайте періодично в бак.
А ось, другий момент вже більш узагальнений – люди катаються практично на порожньому баку і мало не з лампочкою низького рівня палива, що горить. Є думка, що на малопотужних машинах мала кількість палива – це навіть добре, бо менше ваги і відповідно возити з собою потрібно менше маси, а отже, покращуються динаміка та паливна економічність.
Але якщо для вас увійшли у звичку вояжі з індикатором низького рівня палива, що горить, то слід від такої практики відмовитися. Так, на випадок висвічування індикації, в баку ще є 5-7 літрів палива, але якщо ви не розрахуєте і витратите їх, інжектор двигуна разом з бензонасосом можуть просто відмовитися.