Авто

Які вживані авто не варто купувати: експертні поради

Придбання автомобіля на вторинному ринку – завжди ризик. За блискучим виглядом вживаного авто можуть ховатися серйозні технічні проблеми, які впливають на безпеку та вимагають дорогого ремонту. Експерт перерахував головні ознаки, за яких від покупки слід категорично відмовитися.

1. Авто після затоплення або пожежі

Машини, які побували у воді або загорялися, – один із найнебезпечніших варіантів на вторинному ринку. Якщо вода потрапила до електронних блоків управління, то видалити вологу повністю практично неможливо. З часом це призведе до збоїв у роботі електроніки.

Часто продавці намагаються приховати сліди затоплення, замінюючи оббивку салону. Але варто пам’ятати: вживаний автомобіль не може виглядати як щойно з конвеєра – це перша ознака, яка має насторожити. Крім того, в салоні таких авто зазвичай відчувається стійкий запах вологи або цвілі.

Після пожежі ситуація не краща: метал кузова втрачає міцність, антикорозійний захист та герметики згорають, панель приладів і проводка можуть бути пошкоджені. Про таке минуле авто часто “говорить” запах гару – навіть слабкий аромат є приводом для серйозного занепокоєння.

2. Двигун із сумнівною репутацією

Перед купівлею варто перевірити в інтернеті інформацію про слабкі місця конкретної моделі. Якщо двигун має вроджені недоліки, з часом вони лише поглиблюються.

Проблеми з газорозподільним механізмом, розтягнутий ланцюг ГРМ, зношені натягувачі, поршневі кільця або пошкодження циліндрів – усе це може чекати покупця авто з великим пробігом.

3. Ненадійна трансмісія

Деякі моделі мають конструктивно слабкі коробки передач. Наприклад, автоматичні трансмісії, які виробники називають “необслуговуваними”, часто виходять з ладу після пробігу у 150-200 тисяч км. Саме в цей момент власники часто й вирішують продати машину, щоби не вкладатися в дорогий ремонт.

Механічні коробки також мають обмежений ресурс – зазвичай їх замінюють після 100 тисяч км пробігу.

4. Велика кількість “тюнінгу” та втручань

Будь-яке втручання в складні вузли авто – потенційне джерело проблем. Деякі власники змінюють алгоритми роботи двигуна або трансмісії, встановлюють несертифіковані деталі, намагаючись “покращити” авто. Насправді ж такі доробки лише наближають дорогий ремонт – особливо якщо йдеться про сучасні технологічні машини.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Експерт пояснив, які моделі бренду Mitsubishi краще не купувати

Компанія Mitsubishi пропонує широку модельну лінійку, включаючи перевірений часом Outlander, популярний пікап L200 та легендарний…

27.08.2025

На чому не варто економити при обслуговуванні та ремонті автомобіля

Автоексперт попереджає, що надмірна економія на обслуговуванні та ремонті автомобіля при його активному використанні може…

27.08.2025

Електричний BMW M3 2026 знову помічено на тестах із мінімальним камуфляжем

Після короткої паузи прототип електричного BMW M3 2026 знову опинився в центрі уваги, з'явившись на…

27.08.2025

Скільки можна зберігати бензин і як продовжити його термін придатності

За словами експерта, термін зберігання бензину залежить від низки факторів: матеріалу ємності, температури, рівня вологості…

27.08.2025

Коли купувати б/у авто вигідніше: експерти назвали найкращий місяць

Багато хто мріє про нове авто, але обмежений бюджет змушує звертати увагу на вживані автомобілі.…

27.08.2025

Як правильно користуватися кондиціонером в авто, щоб він служив довше

У спекотну пору року кондиціонер стає однією з найважливіших систем автомобіля, що впливає не лише…

27.08.2025