Авто

Які вживані авто не варто купувати: експертні поради

Придбання автомобіля на вторинному ринку – завжди ризик. За блискучим виглядом вживаного авто можуть ховатися серйозні технічні проблеми, які впливають на безпеку та вимагають дорогого ремонту. Експерт перерахував головні ознаки, за яких від покупки слід категорично відмовитися.

1. Авто після затоплення або пожежі

Машини, які побували у воді або загорялися, – один із найнебезпечніших варіантів на вторинному ринку. Якщо вода потрапила до електронних блоків управління, то видалити вологу повністю практично неможливо. З часом це призведе до збоїв у роботі електроніки.

Часто продавці намагаються приховати сліди затоплення, замінюючи оббивку салону. Але варто пам’ятати: вживаний автомобіль не може виглядати як щойно з конвеєра – це перша ознака, яка має насторожити. Крім того, в салоні таких авто зазвичай відчувається стійкий запах вологи або цвілі.

Після пожежі ситуація не краща: метал кузова втрачає міцність, антикорозійний захист та герметики згорають, панель приладів і проводка можуть бути пошкоджені. Про таке минуле авто часто “говорить” запах гару – навіть слабкий аромат є приводом для серйозного занепокоєння.

2. Двигун із сумнівною репутацією

Перед купівлею варто перевірити в інтернеті інформацію про слабкі місця конкретної моделі. Якщо двигун має вроджені недоліки, з часом вони лише поглиблюються.

Проблеми з газорозподільним механізмом, розтягнутий ланцюг ГРМ, зношені натягувачі, поршневі кільця або пошкодження циліндрів – усе це може чекати покупця авто з великим пробігом.

3. Ненадійна трансмісія

Деякі моделі мають конструктивно слабкі коробки передач. Наприклад, автоматичні трансмісії, які виробники називають “необслуговуваними”, часто виходять з ладу після пробігу у 150-200 тисяч км. Саме в цей момент власники часто й вирішують продати машину, щоби не вкладатися в дорогий ремонт.

Механічні коробки також мають обмежений ресурс – зазвичай їх замінюють після 100 тисяч км пробігу.

4. Велика кількість “тюнінгу” та втручань

Будь-яке втручання в складні вузли авто – потенційне джерело проблем. Деякі власники змінюють алгоритми роботи двигуна або трансмісії, встановлюють несертифіковані деталі, намагаючись “покращити” авто. Насправді ж такі доробки лише наближають дорогий ремонт – особливо якщо йдеться про сучасні технологічні машини.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Tesla Cybertruck став поліцейським автомобілем (ФОТО)

Від моменту появи у продажу багато хто припускав, що з часом новий пікап Tesla Cybertruck…

30.10.2025

BMW iX3 M вперше показали на реалістичних рендерах

Нещодавно в мережі з'явилися перші фотографії прототипів найпотужнішої версії нового кросовера BMW iX3, що дало…

29.10.2025

Euro NCAP змусить автовиробників повернути фізичні кнопки

Останніми роками автовиробники буквально захопилися сенсорними екранами, поступово витісняючи з інтер'єрів автомобілів звичні кнопки та…

29.10.2025

Суд визнав вимірювання швидкості TruCAM «з рук» незаконним

27 серпня 2025 року адміністративний суд розглянув справу №441/724/25 і встановив, що інспектор поліції вимірював…

29.10.2025

Експерт пояснила, чим небезпечне неякісне паливо для автомобіля

Власники автомобілів нерідко стикаються з наслідками використання неякісного палива, і ці проблеми можуть бути досить…

29.10.2025

Audi готує новий рамний позашляховик: конкурент G-Class і Defender

Близько двох тижнів тому керівництво Audi офіційно натякнуло на плани створити новий позашляховик, який, за…

29.10.2025