Авто

Які вживані авто не варто купувати: експертні поради

Придбання автомобіля на вторинному ринку – завжди ризик. За блискучим виглядом вживаного авто можуть ховатися серйозні технічні проблеми, які впливають на безпеку та вимагають дорогого ремонту. Експерт перерахував головні ознаки, за яких від покупки слід категорично відмовитися.

1. Авто після затоплення або пожежі

Машини, які побували у воді або загорялися, – один із найнебезпечніших варіантів на вторинному ринку. Якщо вода потрапила до електронних блоків управління, то видалити вологу повністю практично неможливо. З часом це призведе до збоїв у роботі електроніки.

Часто продавці намагаються приховати сліди затоплення, замінюючи оббивку салону. Але варто пам’ятати: вживаний автомобіль не може виглядати як щойно з конвеєра – це перша ознака, яка має насторожити. Крім того, в салоні таких авто зазвичай відчувається стійкий запах вологи або цвілі.

Після пожежі ситуація не краща: метал кузова втрачає міцність, антикорозійний захист та герметики згорають, панель приладів і проводка можуть бути пошкоджені. Про таке минуле авто часто “говорить” запах гару – навіть слабкий аромат є приводом для серйозного занепокоєння.

2. Двигун із сумнівною репутацією

Перед купівлею варто перевірити в інтернеті інформацію про слабкі місця конкретної моделі. Якщо двигун має вроджені недоліки, з часом вони лише поглиблюються.

Проблеми з газорозподільним механізмом, розтягнутий ланцюг ГРМ, зношені натягувачі, поршневі кільця або пошкодження циліндрів – усе це може чекати покупця авто з великим пробігом.

3. Ненадійна трансмісія

Деякі моделі мають конструктивно слабкі коробки передач. Наприклад, автоматичні трансмісії, які виробники називають “необслуговуваними”, часто виходять з ладу після пробігу у 150-200 тисяч км. Саме в цей момент власники часто й вирішують продати машину, щоби не вкладатися в дорогий ремонт.

Механічні коробки також мають обмежений ресурс – зазвичай їх замінюють після 100 тисяч км пробігу.

4. Велика кількість “тюнінгу” та втручань

Будь-яке втручання в складні вузли авто – потенційне джерело проблем. Деякі власники змінюють алгоритми роботи двигуна або трансмісії, встановлюють несертифіковані деталі, намагаючись “покращити” авто. Насправді ж такі доробки лише наближають дорогий ремонт – особливо якщо йдеться про сучасні технологічні машини.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

ТОП-3 бюджетні автомобілі з вторинного ринку, які не підведуть

На вторинному ринку можна знайти багато хороших автомобілів, і навіть серед найбюджетніших моделей трапляються справжні…

05.08.2025

Volkswagen створює спортивний електрокар із ретро-дизайном

Volkswagen готує до випуску новий спортивний електромобіль, натхненний легендарною моделлю SP2, яка колись випускалася для…

05.08.2025

Названо водії, яких поліцейські стараються оминати

Зазвичай зупинка автомобіля патрульними викликає у водіїв стрес, але варто пам'ятати, що не лише вони…

05.08.2025

Що перевірити в авто після сильної зливи: поради експерта

Після сильного дощу чи грози власникам авто варто уважно оглянути свою машину, щоб не упустити…

05.08.2025

Чому автовиробники не використовують нержавійку, титан і карбон для кузова

При виборі автомобіля основна увага зазвичай приділяється стану кузова. Якщо на поверхні помітні сліди корозії,…

05.08.2025

ТОП-5 сигналів, які вказують на обман при купівлі авто

Купівля вживаного автомобіля залишається найпопулярнішим способом змінити особистий транспорт. Але найбільше покупців лякає можливість придбати…

04.08.2025