Авто

Які вживані авто не варто купувати: експертні поради

Придбання автомобіля на вторинному ринку – завжди ризик. За блискучим виглядом вживаного авто можуть ховатися серйозні технічні проблеми, які впливають на безпеку та вимагають дорогого ремонту. Експерт перерахував головні ознаки, за яких від покупки слід категорично відмовитися.

1. Авто після затоплення або пожежі

Машини, які побували у воді або загорялися, – один із найнебезпечніших варіантів на вторинному ринку. Якщо вода потрапила до електронних блоків управління, то видалити вологу повністю практично неможливо. З часом це призведе до збоїв у роботі електроніки.

Часто продавці намагаються приховати сліди затоплення, замінюючи оббивку салону. Але варто пам’ятати: вживаний автомобіль не може виглядати як щойно з конвеєра – це перша ознака, яка має насторожити. Крім того, в салоні таких авто зазвичай відчувається стійкий запах вологи або цвілі.

Після пожежі ситуація не краща: метал кузова втрачає міцність, антикорозійний захист та герметики згорають, панель приладів і проводка можуть бути пошкоджені. Про таке минуле авто часто “говорить” запах гару – навіть слабкий аромат є приводом для серйозного занепокоєння.

2. Двигун із сумнівною репутацією

Перед купівлею варто перевірити в інтернеті інформацію про слабкі місця конкретної моделі. Якщо двигун має вроджені недоліки, з часом вони лише поглиблюються.

Проблеми з газорозподільним механізмом, розтягнутий ланцюг ГРМ, зношені натягувачі, поршневі кільця або пошкодження циліндрів – усе це може чекати покупця авто з великим пробігом.

3. Ненадійна трансмісія

Деякі моделі мають конструктивно слабкі коробки передач. Наприклад, автоматичні трансмісії, які виробники називають “необслуговуваними”, часто виходять з ладу після пробігу у 150-200 тисяч км. Саме в цей момент власники часто й вирішують продати машину, щоби не вкладатися в дорогий ремонт.

Механічні коробки також мають обмежений ресурс – зазвичай їх замінюють після 100 тисяч км пробігу.

4. Велика кількість “тюнінгу” та втручань

Будь-яке втручання в складні вузли авто – потенційне джерело проблем. Деякі власники змінюють алгоритми роботи двигуна або трансмісії, встановлюють несертифіковані деталі, намагаючись “покращити” авто. Насправді ж такі доробки лише наближають дорогий ремонт – особливо якщо йдеться про сучасні технологічні машини.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Названо 3 способи перевірити глибину протектора шин самостійно

Осінь приносить мінливу погоду, калюжі та мокрий асфальт, тому особливо важливо стежити за станом шин…

08.10.2025

Toyota відкликає майже 400 тисяч авто через технічну несправність

Компанія Toyota оголосила про відкликання майже 400 тисяч автомобілів у США через несправність, яка може…

08.10.2025

Топ-7 позашляховиків із легендарною надійністю, які служать десятиліттями

У часи, коли навіть преміальні автомобілі починають "втомлюватися" після 150 тисяч кілометрів, на ринку все…

08.10.2025

Toyota вказала на продаж підроблених гібридів іншими виробниками

Toyota висловила занепокоєння через те, що деякі виробники позначають автомобілі з 48-вольтовими mild-hybrid системами як…

08.10.2025

Як підготувати машину до морозів і уникнути проблем взимку

Коли на вулиці хуртовина, двірники стукають по склу, а температура падає до мінус двадцяти, відразу…

08.10.2025

Новий Kia Sportage показали на спекулятивних рендерах

Кросовер Kia Sportage веде свою історію з далекого 1993 року. 2021-го року цей світовий бестселер…

08.10.2025