Топ-5 концептів Audi, які могли стати серійними, але не стали

Час читання: 3 хв.
0
Топ-5 концептів Audi, які могли стати серійними, але не стали

За свою історію німецький бренд із чотирма кільцями не раз дивував світ яскравими концепт-карами. Сучасна епоха Audi почалася у 1965 році, коли концерн Volkswagen викупив Auto Union у Daimler-Benz і дав марці нове життя. Відтоді Audi перетворилася на одного з флагманів автопрому, створивши культові моделі та досягши великих перемог в автоспорті.

І хоча багато концептів марки були надто футуристичними для серійного виробництва, ці п’ять вважають найбільш перспективними – вони цілком могли вийти на ринок.

1974 Audi Coupe Speciale Mittelmotor

Реклама

Задовго до появи серійної Audi R8 інженери вже розглядали ідею середньомоторного спорткара. Одним із перших прикладів став концепт 1974 року, створений італійським дизайнерським ательє Pietro Frua.

Автомобіль базувався на Audi 100 Coupe S, але отримав повністю новий кузов і переміщений у центр двигун – 4-циліндровий мотор на 112 к.с. Концепт виглядав більше як Maserati, ніж Audi, і справив враження на представників марки. Однак жодної співпраці з Frua так і не відбулося, і ця унікальна машина залишилася в єдиному екземплярі.

1981 Audi Quartz

Наступна італійська колаборація сталася у 1981 році – цього разу з легендарною Pininfarina. Компанія запропонувала створити шоу-кар на базі Audi Quattro. Audi підтримала ідею, і в результаті з’явився Audi Quartz.

Футуристичний дизайн, легкий кузов із кевлару, вуглеволокна та поліуретану – вигляд авто був абсолютно іншим, ніж у серійної моделі. Проте техніка залишилась стандартною: повний привід та знайомий двигун.

Quartz вразив публіку на Женевському автосалоні. Деякі покупці навіть хотіли його придбати, але виробництво не планувалося. І дарма – модель могла стати знаковою.

1987 Audi RS 002

У рамках легендарної програми Quattro було створено багато експериментальних машин. Однією з найзагадковіших став RS 002 – середньомоторний болід, розроблений для нової гоночної категорії Group S, яка так і не стартувала.

Під керівництвом Роланда Гумперта авто отримало радикальний кузов, потужний двигун на 690 к.с. і шасі з глибокими доопрацюваннями. Через скасування Group S RS 002 так і не дебютував у гонках, але потенціал був надзвичайний. Можливо, він став би основою для серійної ракети на колесах.

1991 Audi quattro Spyder

У 1991 році Audi вразила Франкфуртську виставку концептом quattro Spyder – стильним купе з алюмінієвим кузовом і знімним дахом. Машина виглядала як Ferrari, але мала німецький характер.

Під капотом – V6 на 2,8 літра (172 к.с.), а пізніше планували й V8. Автомобіль був повністю готовим до виробництва – він відповідав нормам безпеки і екології. Але проект згорнули через високі витрати та нестабільний попит на спорткари.

1997 Audi A8 Coupe

У кінці 90-х Audi розглянула ідею створення купе-класу GT на базі флагманського седана A8. Розробку доручили фірмі IVM Automotive, яка серйозно модифікувала кузов – купе не мало центральних стійок, а салон повністю переробили.

Авто дебютувало на автосалоні в Женеві, отримало захоплені відгуки, але до серії не дійшло. Шкода – із V8 від S8 це було б стильне й потужне доповнення до лінійки Audi.

Ці концепти не стали серійними, але кожен з них залишив слід в історії бренду. Вони демонструють, що Audi завжди прагнула йти на крок попереду – навіть якщо цей крок залишався у світі концепцій.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!