Як тільки пробіг автомобіля наближається до позначки 100 тисяч кілометрів, багато власників починає задумуватися про продаж машини. Але з чим пов’язані такі забобони і чи справді цей пробіг може мати критичне значення? Експерт пояснив в інтерв’ю журналістам, чому водії дотримуються цієї думки.
Більшість автовиробників встановлюють гарантійний термін на свої автомобілі приблизно на три роки або до 100 тисяч кілометрів пробігу. Це іноді сприймається як маркетинговий прийом, проте багато хто зауважує, що після закінчення гарантії автомобіль починає вимагати більш серйозного обслуговування.
Крім того, зазвичай саме на цьому етапі планується велике ТО, що включає заміну ременя ГРМ, рідини в автоматичній коробці передач та інших важливих вузлів – такі роботи зазвичай коштують недешево. Важливо пам’ятати, що при проектуванні автомобіля закладається певний термін служби його компонентів.
Замість того, щоб платити великі гроші за ремонт, багато хто воліє продати машину і придбати нову. Зараз розумніше не чекати досягнення цього психологічного рубежу в 100 тисяч км — краще задуматися про продаж вже при пробігу близько 80 тисяч кілометрів. Особливо враховуючи, що сучасні автомобілі з двигунами малого об’єму у поєднанні з варіатором або роботизованою коробкою часто виходять з ладу раніше і потребують регулярних дорогих ремонтів.
Renault готується до важливої події – на автосалоні в Мюнхені компанія представить оновлений Clio 2026…
Здавалося б, час лікує все, навіть ціни. З роками автомобілі втрачають свою вартість і блиск…
У невеликих селах та райцентрах мопеди стали популярним транспортом через високу ціну пального та постійні…
Українське прислів'я "готуй сани влітку" ідеально підходить для автомобільного світу. Більшість водіїв згадує про зимові…
Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди…
Прогрів двигуна перед початком руху - питання, яке викликає чимало суперечок серед водіїв. Частина з…
Leave a Comment