Як тільки пробіг автомобіля наближається до позначки 100 тисяч кілометрів, багато власників починає задумуватися про продаж машини. Але з чим пов’язані такі забобони і чи справді цей пробіг може мати критичне значення? Експерт пояснив в інтерв’ю журналістам, чому водії дотримуються цієї думки.
Більшість автовиробників встановлюють гарантійний термін на свої автомобілі приблизно на три роки або до 100 тисяч кілометрів пробігу. Це іноді сприймається як маркетинговий прийом, проте багато хто зауважує, що після закінчення гарантії автомобіль починає вимагати більш серйозного обслуговування.
Крім того, зазвичай саме на цьому етапі планується велике ТО, що включає заміну ременя ГРМ, рідини в автоматичній коробці передач та інших важливих вузлів – такі роботи зазвичай коштують недешево. Важливо пам’ятати, що при проектуванні автомобіля закладається певний термін служби його компонентів.
Замість того, щоб платити великі гроші за ремонт, багато хто воліє продати машину і придбати нову. Зараз розумніше не чекати досягнення цього психологічного рубежу в 100 тисяч км — краще задуматися про продаж вже при пробігу близько 80 тисяч кілометрів. Особливо враховуючи, що сучасні автомобілі з двигунами малого об’єму у поєднанні з варіатором або роботизованою коробкою часто виходять з ладу раніше і потребують регулярних дорогих ремонтів.
Porsche змінила свої плани щодо електромобілів: ринок виявився менш перспективним, ніж компанія очікувала. Раніше Porsche…
Все більше автомобілів в Україні імпортують зі США, і жовтневі статистичні дані це чітко підтверджують.…
Renault готує до продажу нове покоління електричного Twingo 2026. Компанія запустила спеціальну серію одразу після…
Система Start/Stop дійсно допомагає економити пальне в заторах, але взимку її краще вимикати. Досвідчені мотористи…
Toyota у травні представила нове покоління кросовера RAV4, який отримав помітно оновлений зовнішній вигляд і…
В ЄС знову обговорюють заборону продажу нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) з 2035…
Leave a Comment