Дизельні двигуни прийнято вважати надійними, тяжкими та економічними. Вони особливо популярні у великих автомобілях, де важлива постійна робота під навантаженням. Але дизель має особливості, про які рідко замислюються власники. Одна з них – шкода повільної їзди. Моторист розповів, чому авто з дизельними ДВЗ не можна пересуватися повільно.
Першим під удар потрапляє впускний колектор. На стінках накопичуються відкладення сажі, які бензинові двигуни здатні частково випалювати за рахунок високих температур. У дизелі таких температур не вистачає. Вже до 30-40 тисяч кілометрів може знадобитися механічне або хімічне чищення. А при ігноруванні проблеми виникають збої: нестабільна робота, зниження тяги, помилки в блоці управління. І чим сучасніший мотор — тим швидше все накопичується.
Особливо страждають вихрові заслінки. Ці елементи регулюють потоки повітря у впускній системі та вкрай чутливі до забруднення. Їхнє заклинювання — не рідкість. А вартість заміни чи відновлення виявляється значною. Особливо якщо йдеться про складну багатоканальну систему з електроприводом. Додайте сюди ще й нестабільний тиск у магістралях подачі палива та повітря, що також залежить від режиму руху. При нестачі навантаження двигун не розкриває свій потенціал і працює в позаштатних умовах.
Якщо дизель більшу частину часу стоїть у пробках або їздить на короткі відстані, такі умови стають критичними. Його компоненти просто не встигають вийти на потрібний температурний та навантажувальний режим. Щоб уникнути наслідків, двигун потрібно періодично “продувати” – на трасі, на високих оборотах.
Компанія Audi разом із концерном SAIC розпочала продаж у Китаї першого електромобіля нової лінійки під…
Головна проблема, яка виникає під час експлуатації електромобілів, у майбутньому буде пов’язана з батареями. Через…
З прем'єрою нового покоління кросовера Toyota RAV4 ходили чутки про плани компанії Toyota щодо випуску…
Компанія Honda офіційно презентувала прототип нового кросовера Acura RSX 2026. Подія відбулася 14 вересня і…
Причин, через які автомобільний кондиціонер відмовляється працювати, може бути чимало. Як зазначає Барно Турсунова, співзасновник…
Skoda готує до прем’єри новий концептуальний універсал Vision O, який уже встигли охрестити провісником наступної…
Leave a Comment