Автомобілісти часто сперечаються про те, як зменшити витрати палива. Поради від досвідчених водіїв передаються десятиліттями. Але більшість цих переконань уже давно не відповідають реальності. Автомеханік розповів, які міфи про пальне можуть зашкодити машині.
Один із найпоширеніших міфів — відключення кондиціонера задля економії. Насправді сучасні кліматичні системи споживають мінімум енергії. А ось відкриті вікна на швидкості створюють аеродинамічний опір, і мотору доводиться працювати з більшим навантаженням. Особливо це помітно під час руху трасою. Виходить, що спроба заощадити призводить до зворотного ефекту. Кондиціонер може бути навіть вигіднішим — як з погляду витрати, так і з погляду комфорту.
Стереотип про те, що «автомат» завжди «ненажерливіший» за «механіку», давно не актуальний. Сучасні коробки – особливо варіатори та роботи з подвійним зчепленням – оптимізують перемикання краще, ніж людина. Електроніка підбирає режим із точністю до обороту. Різниця в споживанні мінімальна чи зовсім відсутня. Тим більше, якщо враховувати міський ритм, де плавність та своєчасність мають значення. Міф про «завжди економну механіку» перестав працювати на практиці.
Невиправдані очікування викликає круїз-контроль. Так, на рівній трасі він допомагає тримати стабільну швидкість. Але в гористій місцевості або за змінного рельєфу він, навпаки, може перевантажувати двигун, намагаючись зберегти заданий темп. Без нього водій найкраще адаптується до умов. Щодо добавок у паливо, то ефект від них рідко виходить за межі маркетингу.
Tesla представила спрощену та більш доступну версію Model Y для європейського ринку. Базова ціна нового…
Кожен автовласник хоча б раз на день змушений відвідувати АЗС. Багато дій на станції виконуються…
З настанням холодів автолюбителям варто подбати не лише про зимову гуму, а й про правильне…
Як і передбачали японські ЗМІ, цієї ночі відбувся офіційний дебют нового позашляховика початкового рівня від…
Компанія Lamborghini, яка колись асоціювалася виключно з суперкарами, сьогодні впевнено зміцнила позиції у масовому сегменті…
Після багатьох років занепаду сегмент великих представницьких седанів не збирається поступатися натиску кросоверів і позашляховиків.…
Leave a Comment