Авто

Що буде з двигуном, якщо змінити бренд моторної оливи

Багато автолюбителів вважають, що при заміні виробника моторної оливи необхідно промивати двигун. Чи це так насправді, адже відхід низки виробників з російського ринку поставив багатьох автолюбителів у глухий кут? Чи варто зайвий раз переплачувати на СТО, чи можна просто обійтися стандартною заміною моторної оливи без наслідків?

Насправді тут все далеко не так просто, як може здатися на перший погляд. Промивка двигуна корисна, і її іноді слід проводити, навіть якщо не йдеться про зміну марки моторного масла. Це позитивно впливає сам агрегат і дає можливість йому послужити довше до серйозного ремонту. Інша справа, що всі сучасні синтетичні та напівсинтетичні масла, які використовуються на більшості двигунів, вже включають спеціальні миючі присадки.

Іншими словами, звичайна заміна мастила гарантує, що з двигуна максимально буде видалено відпрацювання, відкладення та різного роду бруд. Зрозуміло, це зачіпає лише ті моменти, коли зміна мастила відбувається своєчасно на адекватних пробігах у 8–15 тисяч кілометрів, доти, поки мастило ще не встигло загуснути остаточно і повністю втратити свої властивості. Головне в цій ситуації – подумати не про видалення залишків старої оливи, а про підбір нового мастила.

Моторна олива підбирається виходячи з допусків, які передбачив виробник. Те саме можна сказати про в’язкість і присутність присадок. Якщо підібрати оптимальний варіант для заміни, то особливого сенсу промивати двигун перед цим немає. Це стосується ситуації, коли не змінюється сам тип моторного масла. Наприклад, деякі автолюбителі розглядають перехід із синтетики на напівсинтетику або роблять вибір на користь мінеральної оливи.

За таких обставин промивання слід виконувати обов’язково. Якщо синтетика і напівсинтетика ще якось між собою сумісні, то ось з мінеральною оливи все зовсім інакше. Що стосується самого процесу промивання двигуна як профілактика, то цей захід, як уже було сказано раніше, корисно робити всім. З таким процесом немає сенсу частувати, можна виконувати процедуру раз на 50-80 тисяч кілометрів залежно від фінансових можливостей.

Особливу увагу слід приділити заміні фільтруючих елементів. Деякі автомобілісти чомусь думають, що той же повітряний фільтр можна змінювати рідше в порівнянні зі змащенням. Насправді ж краще, навпаки, робити заміни частіше. Це стосується всіх фільтрів. Включно з масляним, повітряним, салонним і навіть паливним, який за регламентом змінювати належить раз на 30–40 тисяч км пробігу. Все це у майбутньому дозволить відстрочити момент серйозного ремонту ДВЗ.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

В Україні посилюють штрафи за порушення ПДР: що чекає водіїв та власників електросамокатів

Поліція України анонсувала посилення покарань за порушення правил дорожнього руху. Зміни стосуватимуться електросамокатів: запровадять чіткі…

30.09.2025

В Україні посилили вимоги до повторних тестів на водійські права

В Україні змінили правила складання водійських іспитів. Після невдалої спроби теоретичного чи практичного тесту повторно…

30.09.2025

Що може завадити камерам автофіксації фіксувати порушення

Камери автофіксації на українських дорогах працюють цілодобово та здатні фіксувати широкий спектр порушень. Водночас не…

30.09.2025

Названі найнадійніші середньорозмірні кросовери на ринку

Середньорозмірні кросовери стабільно користуються попитом у сімейних автовласників завдяки своїй універсальності та практичності. У цьому…

30.09.2025

Mercedes-Benz анонсувала нову вантажівку на базі eActros 600

Німецький виробник готує масштабне оновлення у сегменті електричних вантажівок, представивши лінійку моделей, створених на базі…

30.09.2025

Які американські автомобілі не можна ввозити в Україну

В Україні вже кілька років активно імпортують автомобілі з США, часто купуючи машини після ДТП…

30.09.2025