Авто

Що буде з двигуном, якщо змінити бренд моторної оливи

Share

Багато автолюбителів вважають, що при заміні виробника моторної оливи необхідно промивати двигун. Чи це так насправді, адже відхід низки виробників з російського ринку поставив багатьох автолюбителів у глухий кут? Чи варто зайвий раз переплачувати на СТО, чи можна просто обійтися стандартною заміною моторної оливи без наслідків?

Насправді тут все далеко не так просто, як може здатися на перший погляд. Промивка двигуна корисна, і її іноді слід проводити, навіть якщо не йдеться про зміну марки моторного масла. Це позитивно впливає сам агрегат і дає можливість йому послужити довше до серйозного ремонту. Інша справа, що всі сучасні синтетичні та напівсинтетичні масла, які використовуються на більшості двигунів, вже включають спеціальні миючі присадки.

Іншими словами, звичайна заміна мастила гарантує, що з двигуна максимально буде видалено відпрацювання, відкладення та різного роду бруд. Зрозуміло, це зачіпає лише ті моменти, коли зміна мастила відбувається своєчасно на адекватних пробігах у 8–15 тисяч кілометрів, доти, поки мастило ще не встигло загуснути остаточно і повністю втратити свої властивості. Головне в цій ситуації – подумати не про видалення залишків старої оливи, а про підбір нового мастила.

Моторна олива підбирається виходячи з допусків, які передбачив виробник. Те саме можна сказати про в’язкість і присутність присадок. Якщо підібрати оптимальний варіант для заміни, то особливого сенсу промивати двигун перед цим немає. Це стосується ситуації, коли не змінюється сам тип моторного масла. Наприклад, деякі автолюбителі розглядають перехід із синтетики на напівсинтетику або роблять вибір на користь мінеральної оливи.

За таких обставин промивання слід виконувати обов’язково. Якщо синтетика і напівсинтетика ще якось між собою сумісні, то ось з мінеральною оливи все зовсім інакше. Що стосується самого процесу промивання двигуна як профілактика, то цей захід, як уже було сказано раніше, корисно робити всім. З таким процесом немає сенсу частувати, можна виконувати процедуру раз на 50-80 тисяч кілометрів залежно від фінансових можливостей.

Особливу увагу слід приділити заміні фільтруючих елементів. Деякі автомобілісти чомусь думають, що той же повітряний фільтр можна змінювати рідше в порівнянні зі змащенням. Насправді ж краще, навпаки, робити заміни частіше. Це стосується всіх фільтрів. Включно з масляним, повітряним, салонним і навіть паливним, який за регламентом змінювати належить раз на 30–40 тисяч км пробігу. Все це у майбутньому дозволить відстрочити момент серйозного ремонту ДВЗ.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Чи потрібно носити з собою паперовий страховий поліс в Україні

Навіщо возити з собою паперовий страховий поліс, якщо дані вже є в електронній базі? В…

27.07.2025

Топ-10 машин, які розчарують вас вже після покупки

Надійність – це один із найважливіших факторів, на який ми звертаємо увагу при покупці автомобіля.…

27.07.2025

Що буде з двигуном, якщо перейти з А-92 на А-100: міфи та правда

Суперечки про високооктанове паливо не вщухають серед автомобілістів уже багато років. Одні вважають, що дорогий…

27.07.2025

Названо міфи про економію пального, які шкодять авто

Автомобілісти часто сперечаються про те, як зменшити витрати палива. Поради від досвідчених водіїв передаються десятиліттями.…

26.07.2025

Hyundai Elantra нового покоління вперше з’явився без маскування

В інтернеті все частіше стали з'являтися фотографії нового покоління Hyundai Elantra/Avante. Популярний корейський седан готується…

26.07.2025

Чому їзда на низьких обертах шкодить двигуну

Суперечки про правильні оберти двигуна тривають роками. Одні водії їздять на мінімальних обертах, щоб зекономити…

26.07.2025