Південнокорейські дослідники з KRICT представили технологію, яка може перевернути ринок акумуляторів. В основі — літій-металеві батареї з унікальним захистом: найтонші шари кераміки і полімерів, нанесені без використання розчинників. Це запобігає появі дендритів, подовжує термін служби і збільшує ефективність.
У тестах нові елементи зберігали 81,5% ємності після 100 циклів і навіть після надшвидкої розрядки за 9 хвилин утримували 74,1% заряду. Ефективність досягала 99,1%, що вдвічі вище в порівнянні з незахищеними аналогами.
Метод вже застосований на пластинах 245×50 мм і підходить для масового виробництва. У перспективі він може використовуватися не тільки в звичайних батареях, але і в твердотільних, літій-сірчаних і промислових системах зберігання енергії.
Південнокорейська технологія відкриває шлях до батарей нового покоління — з високою щільністю, швидкою зарядкою і довгим терміном служби. Це може стати ключем до прориву в електромобілях і енергетиці.
З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…
Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…
З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…
З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…
Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…
Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…
Leave a Comment