Південнокорейські дослідники з KRICT представили технологію, яка може перевернути ринок акумуляторів. В основі — літій-металеві батареї з унікальним захистом: найтонші шари кераміки і полімерів, нанесені без використання розчинників. Це запобігає появі дендритів, подовжує термін служби і збільшує ефективність.
У тестах нові елементи зберігали 81,5% ємності після 100 циклів і навіть після надшвидкої розрядки за 9 хвилин утримували 74,1% заряду. Ефективність досягала 99,1%, що вдвічі вище в порівнянні з незахищеними аналогами.
Метод вже застосований на пластинах 245×50 мм і підходить для масового виробництва. У перспективі він може використовуватися не тільки в звичайних батареях, але і в твердотільних, літій-сірчаних і промислових системах зберігання енергії.
Південнокорейська технологія відкриває шлях до батарей нового покоління — з високою щільністю, швидкою зарядкою і довгим терміном служби. Це може стати ключем до прориву в електромобілях і енергетиці.
Jaguar завершив еру двигунів внутрішнього згоряння та тепер зосередиться виключно на виробництві електрокарів. Наразі заводи…
Нерідко під час наближення до світлофора водій стикається з раптовим увімкненням жовтого сигналу. У такі…
У щорічному рейтингу надійності автомобілів від журналу Consumer Reports відбулися зміни серед лідерів. Subaru, яка…
Дослідження Вашингтонського університету та Інституту Toyota показало, що великі сенсорні екрани в салоні авто можуть…
Toyota Yaris, яка давно асоціюється із сегментом сітікарів, готується до нового покоління, запуск якого очікується…
Багато водіїв вважають, що на рівній площині можна обійтися без ручника, обмежившись режимом Park у…
Leave a Comment