Дуже часто автолюбителі задаються питанням щодо того, чи потрібно змінювати тип моторного масла, коли машина подолала певний поріг пробігу. Варто зазначити, що ця тема є актуальною. Про те, як потрібно вчинити в такій ситуації, розповів досвідчений моторист, він наголосив на тому, що в цьому питанні треба враховувати всі обставини.
Для машини пробіг у сто тисяч кілометрів є не таким уже значним показником. Щоправда, йдеться про сучасні авто. Вони мають у своєму розпорядженні мотори, ресурс яких розрахований на 250-350 тисяч кілометрів. Цей термін вони проїжджають, не завдаючи особливого клопоту, але з урахуванням своєчасного обслуговування відповідно до рекомендацій виробника. Якщо ж двигун поводиться трохи не так, як повинен, то тут потрібно вжити певних заходів.
Якщо є масляні патьоки в моторному відсіку, мастило витрачається у великих обсягах, а сам мотор почав працювати набагато голосніше, то тут необхідно подумати про зміну типу засобу. Експерт наголошує на тому, що треба в цьому питанні орієнтуватися на рекомендації виробника. Коли мотор видає сильний шум під час роботи, то підійде олія з меншою в’язкістю.
Хоча в даному випадку найкраще проконсультуватися з фахівцем сервісного центру. Варто зазначити, що досвідчені водії часто використовують мастило підвищеної в’язкості зі збільшенням пробігу на машині. Також не можна забувати про кліматичні особливості регіону, де експлуатується авто.