BMW M підтвердив, що їхні рядні шестициліндрові двигуни та V8 відповідатимуть стандартам викидів Євро-7 без втрати продуктивності. Генеральний директор BMW M Франк ван Міл у інтерв’ю Autocar на Фестивалі швидкості в Гудвуді пояснив, що головне завдання — зберегти ідеальне співвідношення повітря та палива у процесі згоряння, уникаючи при цьому охолодження палива, яке зазвичай застосовується для контролю температури при високій продуктивності, але тепер заборонене Євро-7. Тож компанія шукає інші способи контролю температури двигуна, не знижуючи його потужність.
Ван Міл наголосив, що оптимізація процесу згоряння з погляду тепловиділення є ключовою, і BMW M внесла кілька важливих змін у двигуни, деталі яких будуть представлені пізніше. Він також підкреслив, що рядний шестициліндровий двигун — це частина традиції BMW, а V8 має багату гоночну історію, яку планують зберегти й надалі.
На питання про можливе використання менш потужних три- або чотирициліндрових моторів з електрифікацією для зниження викидів, Ван Міл відповів категоричною відмовою. За його словами, такі двигуни не відповідають вимогам BMW M щодо високої продуктивності, крутного моменту, робочого діапазону і ваги автомобіля. Він навіть сказав, що не уявляє чотирициліндровий двигун у моделі M5.
Ранній перехід на зимові шини може бути небезпечним, оскільки гума, призначена для холодної погоди, на…
Дослідження компанії Alan's Factory, проведене серед тисячі американських автовласників, показало, що птахи найчастіше залишають поміт…
Компанія Volkswagen підтвердила, що у 2026 році припинить виробництво флагманського кросовера Touareg. На честь завершення…
Незважаючи на розвиток електронних систем безпеки та сучасних методів викрадення, механічні пристрої залишаються найбільш ефективним…
Абсолютно новий Lexus GX продовжує підкорювати американський ринок. За перші дев'ять місяців 2025 року було…
Як повідомляє іспанське видання Motor.es, дизайнер ресурсу представив, як може виглядати майбутня "вседорожна" новинка. За…
Leave a Comment