BMW M підтвердив, що їхні рядні шестициліндрові двигуни та V8 відповідатимуть стандартам викидів Євро-7 без втрати продуктивності. Генеральний директор BMW M Франк ван Міл у інтерв’ю Autocar на Фестивалі швидкості в Гудвуді пояснив, що головне завдання — зберегти ідеальне співвідношення повітря та палива у процесі згоряння, уникаючи при цьому охолодження палива, яке зазвичай застосовується для контролю температури при високій продуктивності, але тепер заборонене Євро-7. Тож компанія шукає інші способи контролю температури двигуна, не знижуючи його потужність.
Ван Міл наголосив, що оптимізація процесу згоряння з погляду тепловиділення є ключовою, і BMW M внесла кілька важливих змін у двигуни, деталі яких будуть представлені пізніше. Він також підкреслив, що рядний шестициліндровий двигун — це частина традиції BMW, а V8 має багату гоночну історію, яку планують зберегти й надалі.
На питання про можливе використання менш потужних три- або чотирициліндрових моторів з електрифікацією для зниження викидів, Ван Міл відповів категоричною відмовою. За його словами, такі двигуни не відповідають вимогам BMW M щодо високої продуктивності, крутного моменту, робочого діапазону і ваги автомобіля. Він навіть сказав, що не уявляє чотирициліндровий двигун у моделі M5.
Автомобільний двигун справді можна назвати серцем машини, і саме від правильного стилю його експлуатації залежить,…
Hyundai готує масштабне оновлення свого найпопулярнішого кросовера Tucson, який дебютує у другій половині 2026 року…
Сьогодні дилери часто пропонують машини без кондиціонера, з одним склопідйомником і маленьким двигуном. Все нове…
Актуальний Nissan Z з'явився у 2022 році. Разом з ним дебютувала його «заряджена» версія від…
Volkswagen презентував друге покоління кросовера T-Roc, який уперше отримав гібридну силову установку. Оновлена модель стала…
Audi готує яскраву прем'єру на автосалоні у Мюнхені, який стартує 9 вересня. Німецький бренд представить…
Leave a Comment