BMW M підтвердив, що їхні рядні шестициліндрові двигуни та V8 відповідатимуть стандартам викидів Євро-7 без втрати продуктивності. Генеральний директор BMW M Франк ван Міл у інтерв’ю Autocar на Фестивалі швидкості в Гудвуді пояснив, що головне завдання — зберегти ідеальне співвідношення повітря та палива у процесі згоряння, уникаючи при цьому охолодження палива, яке зазвичай застосовується для контролю температури при високій продуктивності, але тепер заборонене Євро-7. Тож компанія шукає інші способи контролю температури двигуна, не знижуючи його потужність.
Ван Міл наголосив, що оптимізація процесу згоряння з погляду тепловиділення є ключовою, і BMW M внесла кілька важливих змін у двигуни, деталі яких будуть представлені пізніше. Він також підкреслив, що рядний шестициліндровий двигун — це частина традиції BMW, а V8 має багату гоночну історію, яку планують зберегти й надалі.
На питання про можливе використання менш потужних три- або чотирициліндрових моторів з електрифікацією для зниження викидів, Ван Міл відповів категоричною відмовою. За його словами, такі двигуни не відповідають вимогам BMW M щодо високої продуктивності, крутного моменту, робочого діапазону і ваги автомобіля. Він навіть сказав, що не уявляє чотирициліндровий двигун у моделі M5.
Чим якісніші та надійніші автомобілі випускає компанія, тим більше водії схильні купувати машини цієї марки…
Найчастіше автомобілісти звертаються до сервісних центрів саме для заміни моторної оливи. Проте далеко не всі…
Попри те, що Kia продовжує утримувати високі продажі у 2025 році й залишається однією з…
Автоексперт назвав основні проблеми, з якими можуть стикнутися власники Nissan X-Trail 2012-2013 років випуску. На…
В Україні триває масштабне оновлення системи видачі водійських посвідчень, мета якого - зробити її більш…
В Україні закон чітко регламентує, за яких умов патрульна поліція має право зупиняти транспортні засоби.…
Leave a Comment