Чим якісніші та надійніші автомобілі випускає компанія, тим більше водії схильні купувати машини цієї марки знову – такий зв’язок підтвердили і аналітики. Компанія LexusNexis Risk Solutions провела масштабне дослідження ринку США під назвою “Профіль лояльності до бренду в середині 2025 року”. Для аналізу вони використали запатентовані технології та унікальні ідентифікаційні коди, щоби прослідкувати реальну поведінку покупців.
Завданням було визначити, скільки власників повертаються до того самого бренду під час купівлі нового автомобіля. Згідно з результатами, найвищий рівень лояльності серед американських автовласників продемонстрували власники Toyota – 65,4% водіїв знову обирають цей бренд.
Чимало заслуги в цьому належить моделі RAV4, яка приваблює покупців низькими витратами на обслуговування, хорошою економічністю та сучасним дизайном. Лояльність саме до цієї моделі досягає рекордних 69,4%.
Цікаво, що ще минулого року найвідданіших власників мала Tesla – тоді її показник сягав 60,9%. Проте вже у 2025 році лояльність до бренду Ілона Маска помітно знизилася і склала лише 54,2%, опустивши Tesla одразу на сьоме місце в загальному рейтингу.
Ранній перехід на зимові шини може бути небезпечним, оскільки гума, призначена для холодної погоди, на…
Дослідження компанії Alan's Factory, проведене серед тисячі американських автовласників, показало, що птахи найчастіше залишають поміт…
Компанія Volkswagen підтвердила, що у 2026 році припинить виробництво флагманського кросовера Touareg. На честь завершення…
Незважаючи на розвиток електронних систем безпеки та сучасних методів викрадення, механічні пристрої залишаються найбільш ефективним…
Абсолютно новий Lexus GX продовжує підкорювати американський ринок. За перші дев'ять місяців 2025 року було…
Як повідомляє іспанське видання Motor.es, дизайнер ресурсу представив, як може виглядати майбутня "вседорожна" новинка. За…
Leave a Comment