Чим якісніші та надійніші автомобілі випускає компанія, тим більше водії схильні купувати машини цієї марки знову – такий зв’язок підтвердили і аналітики. Компанія LexusNexis Risk Solutions провела масштабне дослідження ринку США під назвою “Профіль лояльності до бренду в середині 2025 року”. Для аналізу вони використали запатентовані технології та унікальні ідентифікаційні коди, щоби прослідкувати реальну поведінку покупців.
Завданням було визначити, скільки власників повертаються до того самого бренду під час купівлі нового автомобіля. Згідно з результатами, найвищий рівень лояльності серед американських автовласників продемонстрували власники Toyota – 65,4% водіїв знову обирають цей бренд.
Чимало заслуги в цьому належить моделі RAV4, яка приваблює покупців низькими витратами на обслуговування, хорошою економічністю та сучасним дизайном. Лояльність саме до цієї моделі досягає рекордних 69,4%.
Цікаво, що ще минулого року найвідданіших власників мала Tesla – тоді її показник сягав 60,9%. Проте вже у 2025 році лояльність до бренду Ілона Маска помітно знизилася і склала лише 54,2%, опустивши Tesla одразу на сьоме місце в загальному рейтингу.
Найчастіше автомобілісти звертаються до сервісних центрів саме для заміни моторної оливи. Проте далеко не всі…
Попри те, що Kia продовжує утримувати високі продажі у 2025 році й залишається однією з…
Автоексперт назвав основні проблеми, з якими можуть стикнутися власники Nissan X-Trail 2012-2013 років випуску. На…
В Україні триває масштабне оновлення системи видачі водійських посвідчень, мета якого - зробити її більш…
В Україні закон чітко регламентує, за яких умов патрульна поліція має право зупиняти транспортні засоби.…
Українським водіям варто готуватися до можливого підвищення цін на пальне. Фахівці зазначають, що санкції, які…
Leave a Comment