Ремонтники роблять це за різними схемами й у майстернях абсолютно всіх класів – від гаражних до станцій міжнародних компаній.
У великих автосервісах за найменшої неполадки пропонують міняти цілі вузли. Нерідко беруться змінювати ненові деталі, які можуть ще працювати протягом року-двох.
У гаражних майстернях здебільшого можуть зумисне пошкодити якусь недорогу деталь при ремонті, аби потім встановити свою за більшу вартість.
Найбільше переплачують за ремонт водії-початківці й жінки.
Нерідко клієнтові нав’язують так зване технічне обслуговування після 2 тис. км пробігу із заміною мастила й фільтра в офіційного дилера. По-перше, воно не є обов’язковим. Окрім того, дилери твердять, що мастила обов’язково треба купувати у них, інакше – відмова у гарантії двигуна. Насправді це не так. Можна прийти і зі своїм мастилом, пред’явити сертифікат відповідності, а в разі несправності – нехай самі роблять експертизу та з’ясовують, що двигун погано працює саме через мастило.
Також краще перед заїздом до офіційного дилера на ТО робити відмітки на фільтрі, аби після проведення робіт пересвідчитись у заміні.
На «офіційних» СТО майже ніколи не міняють й гальмівну рідину, яку регламентовано оновлювати на 60-90 тис. км. Просто доливають трохи нової для візуального ефекту. А на складах багато неврахованої, списаної рідини, яку потім продають торговцям.
Найбільше наживаються на діагностиці й ремонті ходової частини. Для більшості водіїв ходова частина – це чорний ящик. Якщо по дисках видно, що подряпані й м’яті, значить, власник ям не минає. А значить, можна говорити про заміну стійки стабілізатора та рульового наконечника. При цьому в порядку речей є установка старих деталей.
Якщо власник машини скаржиться на проблеми, то з нього беруть ще більше грошей. Такі потенційно готові платити за ремонт. Їм легше щось запропонувати. Найчастіше впарюють чистку карбюратора, перепрошивку центрального блоку управління.
Під час кузовного ремонту на фірмових СТО можуть взяти гроші за зйомку-установку деталі. Насправді її не зніматимуть. Найчастіше це стосується зйомки дверей і скла. Так на порожньому місці заробляють до тисячі гривень. Також під час кузовного ремонту на сусідню деталь можуть лише розпилити фарбу, а візьмуть гроші за її пофарбування, підготовку до цього, підбір фарби й полірування. Таке буває, коли вдарене одне крило. Нерідко пропонують зробити перехід фарби на двері, аби свіжопофарбована деталь не була помітною.
Загалом основні методи обману:
Найпопулярнішим кросовером Mazda залишається CX-5, який цього року отримає третє покоління. Однак у модельній гамі…
Відповідно до оновленої стратегії Skoda, найближчими роками на дорогах з’явиться все більше швидкісних електрокросоверів бренду.…
На українському автомобільному ринку гібриди вже займають вагому частку. Сьогодні кожен п'ятий новозареєстрований автомобіль оснащений…
Японський Nissan анонсував швидкий дебют на американському ринку двох різних гібридних варіантів флагманського кросовера Nissan…
В Україні патрульні щороку фіксують кілька десятків тисяч випадків керування автомобілем у стані алкогольного сп'яніння.…
Придбати якісний автомобіль на вторинному ринку за розумною ціною - завдання непросте. Найкращі варіанти швидко…
Leave a Comment