Audi створила для китайського ринку унікальну версію свого електричного A6 e-tron – класичний чотиридверний седан з подовженою колісною базою, на відміну від п’ятидверного ліфтбека, який продається в Європі. Китайський седан став довшим – його довжина збільшилась до 5073 мм, ширина – до 1942 мм, а висота – до 1522 мм. Особливу увагу привертає подовжена колісна база у 3076 мм, що забезпечує більше комфорту пасажирам другого ряду, що дуже важливо для місцевого ринку.
Інтер’єр Audi A6L e-tron для Китаю зберіг загальну архітектуру європейської моделі, але має суттєві відмінності, які враховують побажання китайських покупців. Зокрема, седан отримав додатковий третій дисплей для переднього пасажира та панорамний дах у стандартній комплектації – функції, яких немає у версіях для Європи.
Основною відмінністю стала електронна начинка. Для китайського A6L e-tron створена мультимедійна система і автопілот у партнерстві з Huawei, що інтегруються з локальною екосистемою. Автопілот оснащений двома лідарами, ультразвуковими датчиками і камерами, а обробку даних забезпечує потужний мікропроцесор Huawei MDC 810 із продуктивністю 400 трильйонів операцій на секунду, що гарантує високу автономність керування.
Технічно китайський седан має задній привід і мотор на 354 к.с., тоді як європейські версії пропонують від 326 до 381 к.с. Важливою особливістю став акумулятор CATL ємністю 108 кВт·год, що дозволяє долати понад 770 км за місцевим циклом CLTC – один із найкращих показників у класі. Виробництво розпочнеться восени 2025 року на спільному підприємстві Audi-FAW, а продажі стартують до кінця року.
На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…
Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…
Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Leave a Comment