Авто

Японія проти Німеччини: які автомобілі насправді надійніші

В Україні багато хто віддає перевагу німецьким і японським автомобілям, і між власниками цих марок часто виникають суперечки щодо їхньої якості. Експерти поділилися результатами нещодавнього дослідження, проведеного на основі відгуків понад 10 тисяч автолюбителів. Воно допомогло визначити, які бренди лідирують у своїх сегментах за зовнішнім виглядом і технічними характеристиками після різного терміну експлуатації.

У дослідження включили популярні німецькі бренди – Porsche, Audi, Mercedes, BMW та Volkswagen, а також японські – Toyota, Lexus, Nissan, Infiniti, Honda, Acura, Subaru, Suzuki і Mitsubishi. Загалом з’ясувалося, що німецькі автомобілі частіше мають привабливіший зовнішній вигляд, тоді як японські вирізняються більшою надійністю.

До трьох років експлуатації німецькі машини краще зберігають стан кузова та салону, але у технічній частині істотної різниці немає. На цьому етапі лідерами є Audi і Lexus.

Після п’яти років з’являються перші ознаки іржі та проблеми з електронікою. Німці завдяки якісним матеріалам і збірці залишаються привабливішими зовні, але за надійністю все ще попереду японські марки – Volkswagen і Honda. У категорії 5-7 років серед німецьких виділяється BMW, а серед японських – Honda.

Після десяти років зовнішній вигляд відходить на другий план – головна увага до технічної справності. Японські авто зберігають характеристики найкраще: метал не іржавіє, салон лишається у хорошому стані, а техніка працює надійно. Якщо до 10 років найнадійнішим серед німців вважають Volkswagen, то згодом це місце займає Mercedes. Toyota демонструє стабільно високі показники як за зовнішнім виглядом, так і за технічним станом.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

BMW iX3 M вперше показали на реалістичних рендерах

Нещодавно в мережі з'явилися перші фотографії прототипів найпотужнішої версії нового кросовера BMW iX3, що дало…

29.10.2025

Euro NCAP змусить автовиробників повернути фізичні кнопки

Останніми роками автовиробники буквально захопилися сенсорними екранами, поступово витісняючи з інтер'єрів автомобілів звичні кнопки та…

29.10.2025

Суд визнав вимірювання швидкості TruCAM «з рук» незаконним

27 серпня 2025 року адміністративний суд розглянув справу №441/724/25 і встановив, що інспектор поліції вимірював…

29.10.2025

Експерт пояснила, чим небезпечне неякісне паливо для автомобіля

Власники автомобілів нерідко стикаються з наслідками використання неякісного палива, і ці проблеми можуть бути досить…

29.10.2025

Audi готує новий рамний позашляховик: конкурент G-Class і Defender

Близько двох тижнів тому керівництво Audi офіційно натякнуло на плани створити новий позашляховик, який, за…

29.10.2025

Концепт Lexus LS Coupe показує майбутнє електромобілів і інтерфейсів

Lexus знову дивує публіку своїм підходом до цифрових технологій у автомобілях. У новому концепті Lexus…

29.10.2025