Власник сервісного центру German Car Depot Алан Гелфанд у розмові з журналістами GoBankingRates поділився списком автомобілів, які, на його думку, найчастіше ламаються й нерідко завдають чималих витрат власникам. За словами фахівця, ці машини не тільки вимагають частих візитів до майстрів, а й відомі дорогим обслуговуванням та проблемами, які можуть зіпсувати навіть нову покупку.
Першу сходинку антирейтингу займає Chrysler 200. Гелфанд зазначає, що власникам доводиться миритися з дорогою сервісною підтримкою, невпевненим керуванням і проблемною автоматичною коробкою передач, яка часто виходить з ладу навіть при середніх пробігах.
Не краща ситуація й у власників Nissan Altima, особливо моделей, випущених у період з 2013 по 2020 рік. Найслабше місце тут – варіаторна трансмісія. Вона часто починає працювати з перебоями і може вийти з ладу раніше, ніж очікується. Ремонт чи заміна варіатора зазвичай коштують чимало, тому власники нерідко змушені витрачати великі суми вже через кілька років експлуатації.
Ще один невдалий варіант, на думку експерта, – Jeep Renegade. Авто славиться постійними збоями електроніки та ненадійністю трансмісії. Ці проблеми часто виникають раптово й потребують кваліфікованого ремонту, що теж б’є по кишені власників.
Не обійшлося й без преміум-сегменту – у Range Rover Evoque найбільше клопотів доставляють протікання мастила й відмови ключових систем ще до того, як авто долає позначку у 80 тисяч миль (приблизно 130 тисяч кілометрів). А ось власники Chevrolet Spark часто скаржаться на посередню якість складання і шумний, малопотужний мотор, який теж нерідко потребує ремонту. За словами Гелфанда, усі ці моделі об’єднує одне – бажано двічі подумати, перш ніж купувати їх на вторинному ринку.