Авто

Що варто знати про вживану Toyota C‑HR: плюси й мінуси

Серед уживаних кросоверів Toyota C‑HR виділяється незвичною для марки зовнішністю. Купеподібний кузов на піднятій платформі одразу впадає в око, і це не випадково – абревіатура C‑HR розшифровується як Coupe High Rider. Фактично це компактний “крос-купе” довжиною 4,36 метра, що поєднує стиль і практичність.

Серед основних переваг C‑HR власники відзначають традиційну для Toyota надійність і стійкість кузова до корозії. Однак не обходиться й без мінусів: кросовер має невеликий кліренс лише 16 см, обмежений об’єм багажника, досить специфічну мультимедійну систему та варіатор замість класичного гідротрансформаторного автомата.

Найбільше питань викликає турбований 1.2-літровий двигун 8NR-FTS потужністю 116 к.с., який єдиний доступний із повним приводом. Він може “під’їдати” мастило вже при середньому пробігу, має слабке місце у вигляді клапана EGR і загальний ресурс близько 200 тисяч км. Значно цікавіший варіант – 2-літровий атмосферник 3ZR-FAE на 148 к.с., знайомий багатьом власникам RAV4. Тут треба слідкувати за водяною помпою та ланцюгом ГРМ, але загалом мотор має більший ресурс і рідше потребує доливання оливи.

Ще один популярний варіант – гібрид 1.8 2ZR-FXE, аналогічний до Prius. Сам електромотор зазвичай не створює клопотів, але бензинова частина може почати споживати оливу вже після 100 тисяч км, іноді потрібна заміна поршневих кілець чи теплообмінника, а помпа часто підтікає. З 2020 року гібрид отримав оновлений 2-літровий M20A-FXS із комбінованим упорскуванням і двома мотор-генераторами – він потужніший і сучасніший.

Коробки передач – це здебільшого варіатори Aisin (K313 для 1.2 і K114 для 2.0), механіка зустрічається рідко і лише з турбодвигуном. Варіатори зазвичай служать до 250 тисяч км, але після 100 тисяч можуть забруднюватися гідроблоки й зношуватися підшипники – ремонт можливий, але дорогий. У перші 100 тисяч кілометрів серйозних проблем мало: потрібно лише дотримуватись регламентного обслуговування. Підвіска може дати про себе знати після 150 тисяч, а гальмівна система та кермове управління зазвичай не викликають претензій. Іноді трапляються дрібні збої електроніки – датчик дощу, камера заднього виду чи помічники водія, але все це легко виправляється перепрошивкою чи дрібним ремонтом.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Поради

Останні записи

Названо спосіб, який прискорить прогрівання будь-якого двигуна

Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…

09.12.2025

Що робити, якщо поліція зупинила автомобіль без підстав

Зупинка автомобіля поліцейським має відбуватися лише за законом, а не за власним бажанням інспектора. Стаття…

09.12.2025

Toyota показала електричний кросовер bZ4X 2026 року

Toyota продовжує робити ставку на гібридні технології, хоча не відстає від китайських виробників, які вже…

09.12.2025

На ЗСУ передали п’ять нових Renault Duster для розвідки

Гостомельська громада передала армії п'ять нових кросоверів, куплених за кошти селищної військової адміністрації. Машини отримав…

09.12.2025

Tesla Model Y та Renault Scenic увійшли в топ надійних електромобілів на вторинному ринку

Журналісти авторитетного автомобільного порталу What Car провели масштабне дослідження серед власників кросоверів, щоб визначити, які…

09.12.2025

Subaru представила свій перший електричний кросовер для Європи

Перший повністю електричний компактний кросовер Subaru для Європи - модель Uncharted 2026 - вийде на…

09.12.2025