Серед уживаних кросоверів Toyota C‑HR виділяється незвичною для марки зовнішністю. Купеподібний кузов на піднятій платформі одразу впадає в око, і це не випадково – абревіатура C‑HR розшифровується як Coupe High Rider. Фактично це компактний “крос-купе” довжиною 4,36 метра, що поєднує стиль і практичність.
Серед основних переваг C‑HR власники відзначають традиційну для Toyota надійність і стійкість кузова до корозії. Однак не обходиться й без мінусів: кросовер має невеликий кліренс лише 16 см, обмежений об’єм багажника, досить специфічну мультимедійну систему та варіатор замість класичного гідротрансформаторного автомата.
Найбільше питань викликає турбований 1.2-літровий двигун 8NR-FTS потужністю 116 к.с., який єдиний доступний із повним приводом. Він може “під’їдати” мастило вже при середньому пробігу, має слабке місце у вигляді клапана EGR і загальний ресурс близько 200 тисяч км. Значно цікавіший варіант – 2-літровий атмосферник 3ZR-FAE на 148 к.с., знайомий багатьом власникам RAV4. Тут треба слідкувати за водяною помпою та ланцюгом ГРМ, але загалом мотор має більший ресурс і рідше потребує доливання оливи.
Ще один популярний варіант – гібрид 1.8 2ZR-FXE, аналогічний до Prius. Сам електромотор зазвичай не створює клопотів, але бензинова частина може почати споживати оливу вже після 100 тисяч км, іноді потрібна заміна поршневих кілець чи теплообмінника, а помпа часто підтікає. З 2020 року гібрид отримав оновлений 2-літровий M20A-FXS із комбінованим упорскуванням і двома мотор-генераторами – він потужніший і сучасніший.
Коробки передач – це здебільшого варіатори Aisin (K313 для 1.2 і K114 для 2.0), механіка зустрічається рідко і лише з турбодвигуном. Варіатори зазвичай служать до 250 тисяч км, але після 100 тисяч можуть забруднюватися гідроблоки й зношуватися підшипники – ремонт можливий, але дорогий. У перші 100 тисяч кілометрів серйозних проблем мало: потрібно лише дотримуватись регламентного обслуговування. Підвіска може дати про себе знати після 150 тисяч, а гальмівна система та кермове управління зазвичай не викликають претензій. Іноді трапляються дрібні збої електроніки – датчик дощу, камера заднього виду чи помічники водія, але все це легко виправляється перепрошивкою чи дрібним ремонтом.
Експерти оприлюднили перелік найкращих позашляховиків, які варто розглянути для покупки у 2025 році. Це практичні…
У жовтні на дорожніх тестах помітили новий електричний кросовер Audi, який, за попередніми даними, буде…
Volkswagen підтвердив, що Polo GTI, один із найпопулярніших і найдоступніших спортивних хетчбеків у Європі, залишить…
Взимку електромобілі втрачають заряд не удвічі, а приблизно на 10-30%, а в особливо сильні морози…
Актуальна версія автомобіля BMW X7 сприймається більшістю автолюбителів вже як природний і звичний елемент продуктової…
Consumer Reports оновив рейтинг найкращих уживаних авто до $20 000. У списку — найнадійніші, безпечніші…
Leave a Comment