Авто

Що варто знати про вживану Toyota C‑HR: плюси й мінуси

Серед уживаних кросоверів Toyota C‑HR виділяється незвичною для марки зовнішністю. Купеподібний кузов на піднятій платформі одразу впадає в око, і це не випадково – абревіатура C‑HR розшифровується як Coupe High Rider. Фактично це компактний “крос-купе” довжиною 4,36 метра, що поєднує стиль і практичність.

Серед основних переваг C‑HR власники відзначають традиційну для Toyota надійність і стійкість кузова до корозії. Однак не обходиться й без мінусів: кросовер має невеликий кліренс лише 16 см, обмежений об’єм багажника, досить специфічну мультимедійну систему та варіатор замість класичного гідротрансформаторного автомата.

Найбільше питань викликає турбований 1.2-літровий двигун 8NR-FTS потужністю 116 к.с., який єдиний доступний із повним приводом. Він може “під’їдати” мастило вже при середньому пробігу, має слабке місце у вигляді клапана EGR і загальний ресурс близько 200 тисяч км. Значно цікавіший варіант – 2-літровий атмосферник 3ZR-FAE на 148 к.с., знайомий багатьом власникам RAV4. Тут треба слідкувати за водяною помпою та ланцюгом ГРМ, але загалом мотор має більший ресурс і рідше потребує доливання оливи.

Ще один популярний варіант – гібрид 1.8 2ZR-FXE, аналогічний до Prius. Сам електромотор зазвичай не створює клопотів, але бензинова частина може почати споживати оливу вже після 100 тисяч км, іноді потрібна заміна поршневих кілець чи теплообмінника, а помпа часто підтікає. З 2020 року гібрид отримав оновлений 2-літровий M20A-FXS із комбінованим упорскуванням і двома мотор-генераторами – він потужніший і сучасніший.

Коробки передач – це здебільшого варіатори Aisin (K313 для 1.2 і K114 для 2.0), механіка зустрічається рідко і лише з турбодвигуном. Варіатори зазвичай служать до 250 тисяч км, але після 100 тисяч можуть забруднюватися гідроблоки й зношуватися підшипники – ремонт можливий, але дорогий. У перші 100 тисяч кілометрів серйозних проблем мало: потрібно лише дотримуватись регламентного обслуговування. Підвіска може дати про себе знати після 150 тисяч, а гальмівна система та кермове управління зазвичай не викликають претензій. Іноді трапляються дрібні збої електроніки – датчик дощу, камера заднього виду чи помічники водія, але все це легко виправляється перепрошивкою чи дрібним ремонтом.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Поради

Останні записи

Дослідження визначило найбрудніший вид транспорту у світі

Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…

26.08.2025

Чому не можна змішувати моторні оливи: поради експерта

Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…

26.08.2025

Audi робить ставку на AI та електрифікацію на новому китайському заводі

Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…

26.08.2025

Як зрозуміти, що час міняти масло в АКПП: 5 ознак

Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…

26.08.2025

Honda Accord 2026 оновився: нові системи безпеки та свіжий дизайн

Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…

26.08.2025

Оновлений Peugeot 308 отримав новий дизайн і розширену лінійку силових агрегатів

Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…

26.08.2025