Авто

Що варто знати про вживану Toyota C‑HR: плюси й мінуси

Share

Серед уживаних кросоверів Toyota C‑HR виділяється незвичною для марки зовнішністю. Купеподібний кузов на піднятій платформі одразу впадає в око, і це не випадково – абревіатура C‑HR розшифровується як Coupe High Rider. Фактично це компактний “крос-купе” довжиною 4,36 метра, що поєднує стиль і практичність.

Серед основних переваг C‑HR власники відзначають традиційну для Toyota надійність і стійкість кузова до корозії. Однак не обходиться й без мінусів: кросовер має невеликий кліренс лише 16 см, обмежений об’єм багажника, досить специфічну мультимедійну систему та варіатор замість класичного гідротрансформаторного автомата.

Найбільше питань викликає турбований 1.2-літровий двигун 8NR-FTS потужністю 116 к.с., який єдиний доступний із повним приводом. Він може “під’їдати” мастило вже при середньому пробігу, має слабке місце у вигляді клапана EGR і загальний ресурс близько 200 тисяч км. Значно цікавіший варіант – 2-літровий атмосферник 3ZR-FAE на 148 к.с., знайомий багатьом власникам RAV4. Тут треба слідкувати за водяною помпою та ланцюгом ГРМ, але загалом мотор має більший ресурс і рідше потребує доливання оливи.

Ще один популярний варіант – гібрид 1.8 2ZR-FXE, аналогічний до Prius. Сам електромотор зазвичай не створює клопотів, але бензинова частина може почати споживати оливу вже після 100 тисяч км, іноді потрібна заміна поршневих кілець чи теплообмінника, а помпа часто підтікає. З 2020 року гібрид отримав оновлений 2-літровий M20A-FXS із комбінованим упорскуванням і двома мотор-генераторами – він потужніший і сучасніший.

Коробки передач – це здебільшого варіатори Aisin (K313 для 1.2 і K114 для 2.0), механіка зустрічається рідко і лише з турбодвигуном. Варіатори зазвичай служать до 250 тисяч км, але після 100 тисяч можуть забруднюватися гідроблоки й зношуватися підшипники – ремонт можливий, але дорогий. У перші 100 тисяч кілометрів серйозних проблем мало: потрібно лише дотримуватись регламентного обслуговування. Підвіска може дати про себе знати після 150 тисяч, а гальмівна система та кермове управління зазвичай не викликають претензій. Іноді трапляються дрібні збої електроніки – датчик дощу, камера заднього виду чи помічники водія, але все це легко виправляється перепрошивкою чи дрібним ремонтом.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Поради

Останні записи

Експерти пояснили причини займання вживаних автомобілів

Серед ключових чинників ризику для старих іномарок, особливо автомобілів 80-90-х років випуску, експерт з підбору…

11.07.2025

Renault показала кросовер Bigster у новому вигляді

Компанія Renault розширила свою лінійку кросоверів і офіційно представила новий SUV під назвою Boreal, який…

11.07.2025

Автоексперт розповів про найнебезпечніші звички водіїв влітку

"Помию машину біля під'їзду, а гальмівні колодки поміняю на дачі" - такі літні звички знайомі…

11.07.2025

Головні помилки водіїв під час спілкування з патрульною поліцією

Спілкування з патрульною поліцією часто стає для водіїв справжнім випробуванням, особливо коли мова заходить про…

11.07.2025

Названо найкращі та найнадійніші двигуни сучасності

Вибір автомобіля часто визначається тим, наскільки надійний у нього двигун. Саме мотор забезпечує довгу експлуатацію…

11.07.2025

Названо найпоширеніші помилки під час купівлі вживаного авто

Купівля вживаного авто часто нагадує прогулянку мінним полем: спочатку знаходиш "машину мрії", а вже через…

11.07.2025