Разом із літньою спекою в багатьох областях країни спостерігаються дощі. За словами фахівця, сучасні авто розроблені так, щоб працювати у різних кліматичних умовах – під час дощу, снігу чи туману. Проте через використання скручування та ізоляції замість паяння електросистема машини залишається вразливою, наголосила експертка.
Ще одна проблема – забиті дренажі та заглушки, через які вода здатна накопичуватися в нішах багажника чи під капотом. Це може спричиняти додаткові несправності та пошкодження деталей автомобіля.
Дощова погода негативно позначається і на кузові машини. Високий рівень вологості у поєднанні з брудом значно пришвидшує корозійні процеси. Найбільше від іржі страждають кромки арок, нижні частини дверей, кріплення підкрилків, а також зварні шви. Щоб захистити авто, спеціалісти радять робити антикорозійну обробку раз на два-три роки та встановлювати підкрилки й бризковики.
Крім того, волога може проникати у важливі вузли автомобіля – двигун чи коробку передач. Якщо вода потрапить у повітрозабірник, можливий гідроудар. Також через вологу в маслі утворюється емульсія, що шкодить агрегатам. Щоб уникнути цього, не варто в’їжджати у глибокі калюжі на високій швидкості, потрібно стежити за сапунами, вентиляцією та станом технічних рідин, підсумувала експертка.
Сімейні хетчбеки залишаються популярними, навіть попри моду на кросовери. Вони часто купуються на вторинному ринку,…
З поширенням електромобілів усе більше пасажирів скаржаться на нудоту, запаморочення та дезорієнтацію під час поїздок.…
Nissan готується відродити рамний позашляховик Xterra. Хоча компанія вже офіційно підтвердила повернення цієї легендарної моделі,…
В Україні загострилася проблема з реєстрацією електромобілів через нестачу зелених державних номерних знаків у сервісних…
Взимку кількість ДТП різко зростає через ожеледицю та слизькі дороги. Автомобіль гірше слухається керма, збільшується…
Porsche змінила плани щодо наступного покоління Boxster і Cayman 718. Спочатку компанія планувала зробити їх…
Leave a Comment