Раніше вважали, що електромобілі мають великі викиди шкідливих речовин під час виробництва батарей, хоча під час їзди вони менш забруднюють повітря, ніж машини з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ). Також критикували електромобілі через використання електроенергії з вугільних електростанцій. Але нове дослідження показало, що сучасні електромобілі швидше стають екологічнішими за звичайні авто, ніж це було чотири роки тому.
Виробництво батарей справді викликає більші викиди вуглецю, ніж виготовлення традиційних авто – приблизно на 40% більше. Проте вже після 17 тисяч кілометрів пробігу електромобіль викидає менше шкідливих речовин, ніж бензиновий чи дизельний автомобіль. Чотири роки тому цей поріг був вищим – близько 25 тисяч кілометрів. За цей час електромобілі знизили свої викиди на 24%.
Сьогодні електромобілі в Європі в середньому викидають близько 63 грамів вуглекислого газу на кілометр, навіть якщо заряджаються електрикою з вугільних станцій. Для порівняння, машини на бензині чи дизелі – понад 230 грамів на кілометр. Гібриди знижують викиди на 20-30%. Найекологічнішими є автомобілі на водневих паливних елементах, якщо водень виробляють з відновлюваних джерел – вони викидають до 50 грамів на кілометр. Якщо ж водень добувають з природного газу, викиди зростають до 175 грамів. Авто на природному газі викидають близько 203 грамів CO2, що трохи більше за гібриди. Отже, електромобілі дійсно стають кращими для природи, але екологічність водневих авто залежить від способу виробництва палива.
Майже кожен український водій бодай раз у житті стикався з поліцейським протоколом. Дехто намагається продемонструвати…
BMW продовжує рух у напрямку електрифікації, хоча не поспішає повністю відмовлятися від класичних двигунів внутрішнього…
Перед миттям двигуна важливо захистити всі чутливі деталі. Закрийте котушки запалення, запобіжники, роз'єми та інші…
Розробка наступника моделі Mitsubishi Pajero Sport знаходиться у фінальній стадії. Очікується, що машина позбавиться приставки…
Багаторічна співпраця Renault і Nissan продовжує приносити нові спільні проєкти, спрямовані на розвиток брендів на…
Dacia готує до дебюту новий універсал C-класу, який, за даними Autocar, з'явиться у 2026 році…
Leave a Comment