Кондиціонер давно став звичною опцією в більшості автомобілів, але його ремонт і обслуговування можуть бути дорогими. Проте перевірити, чи працює система, можна і самостійно, особливо перед настанням спекотної погоди.
Кондиціонер – це складна система з компресором, електронікою і трубками, по яких циркулює холодоагент (фреон). Навіть маленька несправність може призвести до великого ремонту. Спершу огляньте радіатор кондиціонера – він зазвичай знаходиться перед основним радіатором двигуна. На ньому не повинно бути пошкоджень, забруднень або слідів масла. Перевірте також трубки і шланги – вони мають бути цілими і чистими.
Частою причиною проблем є витік фреону. Його можна перевірити, натиснувши на спеціальний клапан у системі – якщо все в порядку, це буде помітно. Також варто знайти ресивер – невелику ємність із віконцем, де видно рідину. Компресор можна знайти за ременем двигуна, і при включенні кондиціонера він повинен працювати – ви почуєте клацання і побачите, що ремінь рухається.
Ще один простий спосіб – доторкнутися до алюмінієвої трубки між компресором і салоном: вона має швидко охолонути. Шланг від компресора до кондиціонера, навпаки, повинен стати теплим. Якщо трубка, що йде в салон, гаряча, це сигнал, що потрібно перевірити рівень фреону, радіатор або вентилятор. Якщо кондиціонер не холодить або чуєте дивні звуки, краще звернутися до майстрів, щоб уникнути дорогого ремонту.
Компанія Ford вирішила зняти з виробництва свої найдоступніші бензинові моделі в США через масштабну реконструкцію…
Перші заморозки щороку перевіряють водія не на досвід, а на дисципліну. Ми виділили вісім типових…
Витрата пального залежить від умов їзди. У місті її збільшують затори та часті зупинки, а…
У першій половині 2025 року в США зафіксували 334 114 викрадень автомобілів - це на…
Після прем'єри на мюнхенській виставці IAA Mobility Show у вересні новий електричний кросовер BMW iX3…
Стандарти краш-тестів у світі постійно посилюються, тому автомобілі, які раніше впевнено проходили випробування, не завжди…
Leave a Comment