Авто

Як не зіпсувати кузов: скільки разів на місяць треба мити авто

Тримати автомобіль у чистоті – це не лише про естетику, а й про збереження кузова у хорошому стані. Усім відомо, що бруд, пил, дорожні реагенти, сік рослин і пташиний послід негативно впливають на лакофарбове покриття, сприяючи появі корозії. Щоб уникнути цих проблем, авто потрібно мити регулярно. Але як часто це робити правильно? На це запитання для UaMotors.com.ua відповів власник автомийки.

Думки водіїв тут різняться. Дехто миє машину щодня, іншим достатньо разу на півтора-два тижні. Є й ті, хто обмежується миттям раз на місяць чи навіть рідше. Через це новачки часто не знають, як краще діяти. Втім, мити автомобіль щодня можна лише тоді, коли це дозволяє бюджет і є час. Інакше через черги на мийках та витрати часу це втрачає сенс.

Водночас і мити авто раз на місяць – не найкраща стратегія. Здається, що це економить гроші, але згодом економія може обернутися витратами на кузовний ремонт чи зменшенням вартості авто при продажу. Оптимальний варіант – дотримуватися “золотої середини” і мити машину кожні 1,5-2 тижні. Це не буде надто накладно і не забиратиме багато часу.

Такий підхід дозволяє користуватися послугами професіоналів, а не витрачати зусилля на самостійну мийку. Важливо також враховувати сезон і інтенсивність експлуатації. Якщо авто використовується щодня та зберігається просто неба, мити його варто частіше. У теплу пору року оптимально мити машину раз на два тижні, а взимку – щонайменше раз на тиждень.

При інтенсивній експлуатації та великих щоденних пробігах доцільно мити автомобіль двічі на тиждень. Для цього добре підходять мийки самообслуговування. Це допоможе вчасно позбуватися забруднень і очищати колісні диски від пилу гальмівних колодок, інакше згодом знадобиться їх відновлення або фарбування.

Взимку потрібно враховувати стан доріг у вашому регіоні. Якщо дорожнє покриття активно посипають піском, сіллю чи реагентами, авто варто мити частіше. Якщо ж дороги чисті, частоту мийок можна зменшити. Головне – обирати час, коли температура близька до нуля або вище, щоб уникнути примерзання гумових ущільнювачів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Skoda представила концепт із преміальним дизайном, але без прагнення до люксу

На мюнхенському автосалоні Skoda представила новий концепт, який викликав великий інтерес публіки. Генеральний директор Клаус…

25.11.2025

Прострочене посвідчення водія під час війни: що кажуть експерти та як діяти

В Україні останнім часом спостерігається зростання суперечливих ситуацій на дорогах: патрульні все частіше виписують протоколи…

25.11.2025

Фото з тестів показали новий Audi SQ2 e-tron із запасом ходу 500 км

На півночі Нової Зеландії помітили прототипи абсолютно нового Audi SQ2 e-tron 2027, що одразу привернуло…

25.11.2025

Чому бензин А-92 може нашкодити сучасним двигунам

Зі зростанням вартості пального та розхідників багато водіїв дедалі частіше замислюються над тим, як скоротити…

25.11.2025

Чому взимку не варто одразу ставити автомобіль на ручник

Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…

24.11.2025

Американці обрали кращий SUV року: названо переможця

Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…

24.11.2025