Авто

Як не зіпсувати кузов: скільки разів на місяць треба мити авто

Тримати автомобіль у чистоті – це не лише про естетику, а й про збереження кузова у хорошому стані. Усім відомо, що бруд, пил, дорожні реагенти, сік рослин і пташиний послід негативно впливають на лакофарбове покриття, сприяючи появі корозії. Щоб уникнути цих проблем, авто потрібно мити регулярно. Але як часто це робити правильно? На це запитання для UaMotors.com.ua відповів власник автомийки.

Думки водіїв тут різняться. Дехто миє машину щодня, іншим достатньо разу на півтора-два тижні. Є й ті, хто обмежується миттям раз на місяць чи навіть рідше. Через це новачки часто не знають, як краще діяти. Втім, мити автомобіль щодня можна лише тоді, коли це дозволяє бюджет і є час. Інакше через черги на мийках та витрати часу це втрачає сенс.

Водночас і мити авто раз на місяць – не найкраща стратегія. Здається, що це економить гроші, але згодом економія може обернутися витратами на кузовний ремонт чи зменшенням вартості авто при продажу. Оптимальний варіант – дотримуватися “золотої середини” і мити машину кожні 1,5-2 тижні. Це не буде надто накладно і не забиратиме багато часу.

Такий підхід дозволяє користуватися послугами професіоналів, а не витрачати зусилля на самостійну мийку. Важливо також враховувати сезон і інтенсивність експлуатації. Якщо авто використовується щодня та зберігається просто неба, мити його варто частіше. У теплу пору року оптимально мити машину раз на два тижні, а взимку – щонайменше раз на тиждень.

При інтенсивній експлуатації та великих щоденних пробігах доцільно мити автомобіль двічі на тиждень. Для цього добре підходять мийки самообслуговування. Це допоможе вчасно позбуватися забруднень і очищати колісні диски від пилу гальмівних колодок, інакше згодом знадобиться їх відновлення або фарбування.

Взимку потрібно враховувати стан доріг у вашому регіоні. Якщо дорожнє покриття активно посипають піском, сіллю чи реагентами, авто варто мити частіше. Якщо ж дороги чисті, частоту мийок можна зменшити. Головне – обирати час, коли температура близька до нуля або вище, щоб уникнути примерзання гумових ущільнювачів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Чому небезпечні як високі, так і низькі оберти двигуна

Автомобільний двигун справді можна назвати серцем машини, і саме від правильного стилю його експлуатації залежить,…

30.08.2025

Новий Hyundai Tucson отримає гібридні силові установки та дизайн у стилі Santa Fe

Hyundai готує масштабне оновлення свого найпопулярнішого кросовера Tucson, який дебютує у другій половині 2026 року…

30.08.2025

Топ старих авто, які перевершують нові в комфорті та надійності

Сьогодні дилери часто пропонують машини без кондиціонера, з одним склопідйомником і маленьким двигуном. Все нове…

30.08.2025

Nissan готує нове купе для справжніх фанатів драйву

Актуальний Nissan Z з'явився у 2022 році. Разом з ним дебютувала його «заряджена» версія від…

30.08.2025

Volkswagen представив оновлений T-Roc із гібридною установкою

Volkswagen презентував друге покоління кросовера T-Roc, який уперше отримав гібридну силову установку. Оновлена модель стала…

30.08.2025

Audi готує електроспорткар між TT та R8

Audi готує яскраву прем'єру на автосалоні у Мюнхені, який стартує 9 вересня. Німецький бренд представить…

30.08.2025