Авто

Як не зіпсувати кузов: скільки разів на місяць треба мити авто

Тримати автомобіль у чистоті – це не лише про естетику, а й про збереження кузова у хорошому стані. Усім відомо, що бруд, пил, дорожні реагенти, сік рослин і пташиний послід негативно впливають на лакофарбове покриття, сприяючи появі корозії. Щоб уникнути цих проблем, авто потрібно мити регулярно. Але як часто це робити правильно? На це запитання для UaMotors.com.ua відповів власник автомийки.

Думки водіїв тут різняться. Дехто миє машину щодня, іншим достатньо разу на півтора-два тижні. Є й ті, хто обмежується миттям раз на місяць чи навіть рідше. Через це новачки часто не знають, як краще діяти. Втім, мити автомобіль щодня можна лише тоді, коли це дозволяє бюджет і є час. Інакше через черги на мийках та витрати часу це втрачає сенс.

Водночас і мити авто раз на місяць – не найкраща стратегія. Здається, що це економить гроші, але згодом економія може обернутися витратами на кузовний ремонт чи зменшенням вартості авто при продажу. Оптимальний варіант – дотримуватися “золотої середини” і мити машину кожні 1,5-2 тижні. Це не буде надто накладно і не забиратиме багато часу.

Такий підхід дозволяє користуватися послугами професіоналів, а не витрачати зусилля на самостійну мийку. Важливо також враховувати сезон і інтенсивність експлуатації. Якщо авто використовується щодня та зберігається просто неба, мити його варто частіше. У теплу пору року оптимально мити машину раз на два тижні, а взимку – щонайменше раз на тиждень.

При інтенсивній експлуатації та великих щоденних пробігах доцільно мити автомобіль двічі на тиждень. Для цього добре підходять мийки самообслуговування. Це допоможе вчасно позбуватися забруднень і очищати колісні диски від пилу гальмівних колодок, інакше згодом знадобиться їх відновлення або фарбування.

Взимку потрібно враховувати стан доріг у вашому регіоні. Якщо дорожнє покриття активно посипають піском, сіллю чи реагентами, авто варто мити частіше. Якщо ж дороги чисті, частоту мийок можна зменшити. Головне – обирати час, коли температура близька до нуля або вище, щоб уникнути примерзання гумових ущільнювачів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Renault показав агресивний концепт позашляховика перед серійним запуском

Восени 2023 року Renault представила концептуальну версію свого позашляхового пікапа Niagara. Автомобіль задуманий як глобальна…

21.10.2025

Чим відрізняється жіночий стиль водіння від чоловічого

Питання про те, чи може жінка бути за кермом, давно втратило актуальність. Набагато цікавіше розібратися,…

21.10.2025

Названо найпопулярніші серед українців бензинові авто

За даними Укравтопром, у вересні автопарк України поповнився більш ніж 12,6 тисячами легкових автомобілів з…

21.10.2025

Нове покоління BMW i3 обіцяє рекордний запас ходу понад 1300 км

BMW впевнено рухається до оновлення D-сегмента, роблячи ставку на інновації та розширюючи лінійку Neue Klasse…

21.10.2025

Названо головні слабкості Nissan Qashqai II

Автомобільний експерт поділився думкою щодо недоліків другого покоління Nissan Qashqai. За його словами, найменш вдалим…

21.10.2025

Електрокари безпечніші за бензинові авто з точки зору пожежі

Тема загорянь електромобілів викликає значне суспільне занепокоєння, особливо у зв'язку з численними відео та повідомленнями…

21.10.2025