На перший погляд здається, що звичка доливати пальне після автоматичного відключення заправного пістолета – цілком безпечна справа. Однак експерти застерігають: така практика може завдати шкоди ключовим компонентам паливної системи.
Найбільше від цього страждає система уловлювання парів бензину, зокрема адсорбер. Він відповідає за збирання парів пального та їх повернення у двигун. Якщо бак переповнити, рідина може потрапити туди, де мають бути лише випари, що порушує роботу вентиляції й часто спричиняє помилки на панелі приладів. У деяких випадках це впливає на стабільність подачі пального чи повітря.
Додаткові проблеми пов’язані й із дренажною системою. Надлишковий бензин може витікати через спеціальні канали, утворюючи патьоки й стійкий запах пального, що особливо помітно в спеку або під час агресивного стилю водіння. Крім того, під впливом сонячного тепла пальне розширюється, підвищуючи тиск у баку, що стає ще одним ризиком. У результаті можуть пошкодитися датчики рівня пального, через що дані про залишок бензину та запас ходу втрачають точність.
Компанія Volkswagen підтвердила, що у 2026 році припинить виробництво флагманського кросовера Touareg. На честь завершення…
Незважаючи на розвиток електронних систем безпеки та сучасних методів викрадення, механічні пристрої залишаються найбільш ефективним…
Абсолютно новий Lexus GX продовжує підкорювати американський ринок. За перші дев'ять місяців 2025 року було…
Як повідомляє іспанське видання Motor.es, дизайнер ресурсу представив, як може виглядати майбутня "вседорожна" новинка. За…
Через обставини багато росіян і досі змушені купувати автомобілі з пробігом. У цьому немає нічого…
Під керівництвом нового керівника Ксав'є Шардона Citroën змінює стратегію, роблячи акцент на доступній електромобільності, комфорті…
Leave a Comment