На перший погляд здається, що звичка доливати пальне після автоматичного відключення заправного пістолета – цілком безпечна справа. Однак експерти застерігають: така практика може завдати шкоди ключовим компонентам паливної системи.
Найбільше від цього страждає система уловлювання парів бензину, зокрема адсорбер. Він відповідає за збирання парів пального та їх повернення у двигун. Якщо бак переповнити, рідина може потрапити туди, де мають бути лише випари, що порушує роботу вентиляції й часто спричиняє помилки на панелі приладів. У деяких випадках це впливає на стабільність подачі пального чи повітря.
Додаткові проблеми пов’язані й із дренажною системою. Надлишковий бензин може витікати через спеціальні канали, утворюючи патьоки й стійкий запах пального, що особливо помітно в спеку або під час агресивного стилю водіння. Крім того, під впливом сонячного тепла пальне розширюється, підвищуючи тиск у баку, що стає ще одним ризиком. У результаті можуть пошкодитися датчики рівня пального, через що дані про залишок бензину та запас ходу втрачають точність.
Кожен водій стикається з вибором: заправляти авто до повного баку чи тільки на певну суму.…
В Україні жваво обговорюють законопроєкт №8369, який уже внесений до Верховної Ради та передбачає запровадження…
Японська культура догляду за автомобілями справді заслуговує на увагу, адже навіть після багатьох років активної…
Сучасні автомобілі вражають технологіями, які забезпечують надійну роботу двигуна та безпечний рух. Проте навіть звичний…
У наші дні практично всі автомобілі, чи то «бюджетники», чи ТЗ преміального сегмента, мають у…
У жовтні 2023 року на виставці Japan Mobility Show компанія Toyota приголомшила шанувальників бренду, представивши…
Leave a Comment