На перший погляд здається, що звичка доливати пальне після автоматичного відключення заправного пістолета – цілком безпечна справа. Однак експерти застерігають: така практика може завдати шкоди ключовим компонентам паливної системи.
Найбільше від цього страждає система уловлювання парів бензину, зокрема адсорбер. Він відповідає за збирання парів пального та їх повернення у двигун. Якщо бак переповнити, рідина може потрапити туди, де мають бути лише випари, що порушує роботу вентиляції й часто спричиняє помилки на панелі приладів. У деяких випадках це впливає на стабільність подачі пального чи повітря.
Додаткові проблеми пов’язані й із дренажною системою. Надлишковий бензин може витікати через спеціальні канали, утворюючи патьоки й стійкий запах пального, що особливо помітно в спеку або під час агресивного стилю водіння. Крім того, під впливом сонячного тепла пальне розширюється, підвищуючи тиск у баку, що стає ще одним ризиком. У результаті можуть пошкодитися датчики рівня пального, через що дані про залишок бензину та запас ходу втрачають точність.
У 2026 році електричні компактні автомобілі Volkswagen Group чекає велике оновлення, крім Skoda Elroq, яка…
Двічі на рік автолюбителі змушені змінювати шини залежно від сезону, але не всі знають, як…
BMW вирішила підігріти інтерес публіки до своїх електромобілів , випустивши загадковий святковий ролик. У центрі…
Toyota RAV4 - один із найпопулярніших кросоверів у світі. Його успіх часто пояснюють репутацією довговічного…
Система Tesla Full Self-Driving пройшла перші випробування в зимових умовах наприкінці 2025 року. В різних…
Експерт відзначив, що перевищення допустимих оборотів двигуна негативно впливає на його ресурс. Тривала робота поблизу…
Leave a Comment