На перший погляд здається, що звичка доливати пальне після автоматичного відключення заправного пістолета – цілком безпечна справа. Однак експерти застерігають: така практика може завдати шкоди ключовим компонентам паливної системи.
Найбільше від цього страждає система уловлювання парів бензину, зокрема адсорбер. Він відповідає за збирання парів пального та їх повернення у двигун. Якщо бак переповнити, рідина може потрапити туди, де мають бути лише випари, що порушує роботу вентиляції й часто спричиняє помилки на панелі приладів. У деяких випадках це впливає на стабільність подачі пального чи повітря.
Додаткові проблеми пов’язані й із дренажною системою. Надлишковий бензин може витікати через спеціальні канали, утворюючи патьоки й стійкий запах пального, що особливо помітно в спеку або під час агресивного стилю водіння. Крім того, під впливом сонячного тепла пальне розширюється, підвищуючи тиск у баку, що стає ще одним ризиком. У результаті можуть пошкодитися датчики рівня пального, через що дані про залишок бензину та запас ходу втрачають точність.
BMW, відома своїми рідкісними серіями, схоже, хоче зробити ексклюзивні моделі трохи доступнішими, але не менш…
Складання протоколу за порушення правил дорожнього руху часто стає стресом для водія, проте варто пам'ятати:…
Відбулася прем'єра спеціальної версії плагін-гібридного Toyota Prius під назвою Night Shade. Модель вирізняють глянцеві чорні…
Сучасні автомобілі все рідше долають позначку у 200 тисяч кілометрів пробігу, а деякі потребують ремонту…
До презентації нового покоління Mazda CX-5 2026 залишилося зовсім небагато часу - офіційна прем'єра запланована…
Дорожня аварія завжди пов'язана зі стресом, але якщо зіткнення вже неминуче, важливо розуміти, як мінімізувати…
Leave a Comment