Вживані кросовери, які краще уникати при покупці

Час читання: 2 хв.
0
Вживані кросовери, які краще уникати при покупці

В Україні з кожним роком зростає продаж як нових, так і вживаних кросоверів. Значна частина вживаних автомобілів надходить із країн Євросоюзу. Сьогодні розглянемо б/в кросовери, які через технічні проблеми отримали найбільшу критику від німецької організації з технічного нагляду TÜV.

В Німеччині автомобілі зобов’язані проходити техогляд вперше через 3 роки після випуску, а далі – кожні 2 роки. Ці перевірки проводить, зокрема, асоціація технічного нагляду TÜV, яка щороку публікує рейтинг надійності авто (TÜV-Report). Фахівці TÜV аналізують усі виявлені несправності, що потрапляють у звіт у вигляді рівня дефектів.

У звіті TÜV-Report 2025 серед найменш надійних моделей переважають автомобілі Dacia та Renault, але серед них є й інші виробники. Зокрема, серед кросоверів, що викликали найбільше зауважень, є дві моделі.

Dacia Duster першого покоління

Реклама

Компактний кросовер Dacia Duster першого покоління, який дебютував у 2010 році, в Україні продається під брендом Renault. У 2024 році вийшло вже третє покоління цієї моделі з оновленим дизайном, сучасними двигунами та обладнанням.

Проте Duster 2010-2018 років відомий TÜV численними технічними проблемами. За результатами тесту на витривалість від німецького AUTO BILD, вже після 25 000 км пробігу почалися проблеми з трансмісією, а після 33 000 км довелося замінити блок перемикання передач. Також виникали несправності з електронікою, через що Duster отримав низьку оцінку 4.

Додаткові проблеми включають витік моторної оливи, швидку іржу на вихлопній системі та слабку кермову систему.

Водночас варто врахувати, що Dacia Duster – бюджетний автомобіль, і багато власників, особливо в Європі, не завжди приділяють достатню увагу технічному обслуговуванню, що значно впливає на стан машини.

Opel Crossland X 2017-2024

Популярний у Європі Opel Crossland X не отримав високих оцінок від інспекторів TÜV. Основні проблеми моделі пов’язані з витоком моторного мастила та гальмівними дисками, які виходять з ладу після відносно невеликого пробігу – близько 28 000 км, у тричі частіше, ніж у конкурентів.

Головною ж слабкістю Opel Crossland X є шасі: амортизатори і пружини підвіски часто критикують через низьку надійність і швидкий знос.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!