Фахівець звернув увагу на те, що замість класичного “автомата” у Ford Focus III використовують роботизовану коробку передач Powershift з двома зчепленнями. Одним із слабких місць цієї трансмісії є сальник первинного вала – він доволі швидко починає протікати. Через це в оливу потрапляє бруд, що прискорює зношення вилок зчеплення.
Найпоширенішим двигуном у цій моделі став 1,6-літровий бензиновий мотор потужністю 125 к.с. Його вразливе місце – прокладка клапанної кришки, яка з часом починає підтікати.
Що стосується ходової частини, то проблеми зазвичай з’являються після 100 тисяч кілометрів пробігу. Найчастіше це зношені сайлент-блоки передніх важелів. Також чимало власників скаржаться на стукіт у рульовій рейці з електропідсилювачем.
Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…
Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…
У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…
Дизельні двигуни довго були популярні в Європі: у 2010-х вони складали понад половину продажів нових…
Toyota представила глибоко оновлений електричний кросовер bZ4X. Автомобіль отримав дві нові батареї на 57,7 та…
У жовтні в Західній Європі вперше за тривалий час зафіксували невеликий розворот у дизельному сегменті.…
Leave a Comment