Фахівець звернув увагу на те, що замість класичного “автомата” у Ford Focus III використовують роботизовану коробку передач Powershift з двома зчепленнями. Одним із слабких місць цієї трансмісії є сальник первинного вала – він доволі швидко починає протікати. Через це в оливу потрапляє бруд, що прискорює зношення вилок зчеплення.
Найпоширенішим двигуном у цій моделі став 1,6-літровий бензиновий мотор потужністю 125 к.с. Його вразливе місце – прокладка клапанної кришки, яка з часом починає підтікати.
Що стосується ходової частини, то проблеми зазвичай з’являються після 100 тисяч кілометрів пробігу. Найчастіше це зношені сайлент-блоки передніх важелів. Також чимало власників скаржаться на стукіт у рульовій рейці з електропідсилювачем.
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Компанія Porsche асоціюється в першу чергу з розкішшю, спортом та високою потужністю машин. У модельному…
Volkswagen Tiguan заслужено вважається популярним кросовером в Україні, проте експерти відзначають у нього й певні…
На автосалоні IAA Mobility 2025 у Мюнхені Volkswagen представить концептуальний прототип нового електричного кросовера ID.2…
Leave a Comment