Вибір вживаної BMW часто супроводжується питаннями: які моделі вважаються найнадійнішими, як впливає комплектація на довговічність, та чи є покоління двигунів, яких слід уникати? В інтерв’ю експерт який працює на сервісу технічного обслуговування автомобілів BMW поділився своїм баченням сильних і слабких сторін популярних моделей та порадив, на які мотори краще не розраховувати.
Щодо модельного ряду BMW, експерт зізнався, що важко однозначно назвати найнадійнішу модель, але логіка підказує: простіші авто, зазвичай, ламаються рідше. Бюджетні комплектації без надмірної кількості електроніки та опцій менш вибагливі в обслуговуванні і в цілому надійніші.
У плані кузовів BMW, за словами фахівця, традиційно демонструє високу якість. Автомобілі цієї марки не піддаються корозії роками, навіть у регіонах з агресивним кліматом і великою кількістю реагентів, таких як Київ або Одеса. Попри жорсткі умови, в цих містах часто проводять якісніше обслуговування, що позитивно впливає на ресурс авто.
Головними елементами, які визначають надійність машини, залишаються двигун і коробка передач. І тут у сучасних BMW усе доволі добре. Зокрема, двигуни B48 (рядна турбочетвірка) та B58 (рядна турбошістка) зарекомендували себе як надійні агрегати. Вони не тільки добре витримують щоденні навантаження, але й справляються з динамічною їздою без втрати ресурсу.
Якщо говорити про вживані BMW, то загалом надійними вважаються моделі, випущені до середини 2010-х років. Натомість покоління моторів N, що активно використовувалося з 2003 по 2015 рік, має чимало проблем. Ці двигуни рідко долали рубіж у 150 тисяч кілометрів без серйозних несправностей.
Однією з характерних проблем моторів BMW того періоду була висока теплонавантаженість, через що страждали гумові ущільнення. Звідси – численні витоки оливи, оливне голодування, передчасне старіння мастила та навіть задирки в циліндрах. Усе це з часом створювало серйозні проблеми на вторинному ринку.
Щодо надійності моделей, експерт відзначив “трійку”, “п’ятірку” та “сімку” – три основні лінійки BMW, які протягом багатьох років залишаються фундаментом модельного ряду. Саме вони, зазвичай, мають найкращі показники довговічності. Втім, і тут усе залежить від конкретного двигуна, з яким придбано авто.
“Для мене особисто зразком надійності завжди були мотори серії M, починаючи з M50. Ці агрегати встановлювалися, зокрема, на “трійку” та “п’ятірку”. Важко чітко розставити моделі за рівнем надійності, адже у BMW платформи часто спільні, як і двигуни. Вищі моделі мають більші за об’ємом агрегати, але й підхід до вибору має бути індивідуальним: усе залежить від конкретної комплектації та історії обслуговування”, – резюмував експерт.
Компанія Nissan оголосила про початок масштабної реструктуризації, що передбачає закриття семи заводів із сімнадцяти і…
В інтерв'ю фахівець з технічного обслуговування автомобілів наголосив, що однією з найнебезпечніших поломок є витік…
У модельному ряду Lexus з'явиться нове спортивне купе - розкішна дводверна модель, яка стане преміальним…
Корейська компанія запустила на британському ринку оновлений кросовер Kia EV6 GT 2025 року. Зазначимо, що…
Перед настанням холодного сезону багато автовласників замислюються про заміну акумулятора і часто ставлять собі питання:…
На дорогах часто трапляються ситуації, коли водій ненавмисно опиняється в крайньому правому ряду перед світлофором…
Leave a Comment