Авто

Що скорочує ресурс китайських двигунів і як продовжити їхню роботу

В інтернеті можна знайти безліч відгуків про китайські двигуни. Одні користувачі скаржаться, що мотори виходять з ладу вже після 50 тисяч кілометрів пробігу, інші ж залишаються задоволеними їхньою роботою. Експерти поділилися думками про найпоширеніші помилки, які скорочують ресурс двигуна, та порадами, як їх уникнути.

Існує поширений міф, що новий автомобіль потребує тривалої обкатки. Виробники справді рекомендують помірний режим експлуатації на перших тисячах кілометрів, але це не означає, що двигун треба берегти роками. Сучасні матеріали і технології виготовлення значно знижують необхідність класичної обкатки. Набагато важливіше уникати різких навантажень “на холодну” та не розкручувати мотор до максимальних обертів. Ідеальним вважається плавне збільшення оборотів у перші 1 500-2 000 км, як зазначає видання.

Ще один міф – довгий прогрів на місці. Робота двигуна на холостих обертах без руху більше шкодить, ніж допомагає: паливо змиває захисний масляний шар зі стінок циліндрів, що прискорює знос. Достатньо 30-60 секунд для розподілу масла, після чого можна рушати, уникаючи високих оборотів, доки охолоджувальна система не досягне температури близько 90 градусів.

Економія на моторному маслі – прямий шлях до дорогого ремонту. Особливо це стосується китайських двигунів, які чутливі до якості технічних рідин. Рекомендується використовувати масло, рекомендоване виробником, та міняти його через кожні 10 000 км для мінерального і 15 000 км для синтетичного.

Важливо також звертати увагу на якість палива. Хоча багато китайських автомобілів можуть працювати на бензині А-92, низькоякісний бензин з домішками негативно впливає на форсунки, викликає детонацію і підвищує витрату палива. Краще заправлятися на перевірених заправках і встановлювати фільтр тонкого очищення.

Не забувайте контролювати систему охолодження. Перегрів шкодить будь-якому двигуну, а китайські агрегати особливо вразливі до перепадів температур. Регулярно перевіряйте рівень охолоджувальної рідини, стан водяного насоса і термостата. Навіть якщо виробник запевняє, що антифриз довго служить, рекомендується міняти його кожні 2-3 роки.

Отже, експлуатаційний ресурс китайських двигунів, як і будь-яких інших, залежить не від особливих умов, а від дотримання базових правил догляду, підсумували експерти.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Водіїв в Україні масово штрафують незаконно на 40 тисяч гривень

В Україні не всі водії зобов'язані мати посвідчення. Закон робить винятки для власників малопотужного електротранспорту,…

24.08.2025

5 звичок водіїв, що прискорюють знос двигуна і ходової

Багато водіїв ставляться до своїх автомобілів дуже зневажливо, а потім дивуються, чому вони ламаються. Проблема…

24.08.2025

Як підготувати авто до продажу, щоб отримати вигіднішу ціну

Експерт із понад десятьма роками досвіду роботи на СТО пояснює, що успішний продаж авто починається…

24.08.2025

Експерти назвали опції в авто, за які ми дарма платимо

Сучасні автомобілі рясніють "гаджетами" та електронними помічниками, які часто виглядають яскраво у буклетах, але в…

24.08.2025

Низькі оберти і різкі прискорення: приховані загрози для двигуна

Сучасні автомобілі часто сприймаються водіями як надійні й невибагливі, здатні витримати будь-який стиль керування. Проте…

24.08.2025

Топ-5 авто, які навіть перекупи обходять стороною

У 2025 році на ринку автомобілів чітко видно дві категорії: одні моделі розкуповують миттєво, інші…

24.08.2025