Авто

Що скорочує ресурс китайських двигунів і як продовжити їхню роботу

Share

В інтернеті можна знайти безліч відгуків про китайські двигуни. Одні користувачі скаржаться, що мотори виходять з ладу вже після 50 тисяч кілометрів пробігу, інші ж залишаються задоволеними їхньою роботою. Експерти поділилися думками про найпоширеніші помилки, які скорочують ресурс двигуна, та порадами, як їх уникнути.

Існує поширений міф, що новий автомобіль потребує тривалої обкатки. Виробники справді рекомендують помірний режим експлуатації на перших тисячах кілометрів, але це не означає, що двигун треба берегти роками. Сучасні матеріали і технології виготовлення значно знижують необхідність класичної обкатки. Набагато важливіше уникати різких навантажень “на холодну” та не розкручувати мотор до максимальних обертів. Ідеальним вважається плавне збільшення оборотів у перші 1 500-2 000 км, як зазначає видання.

Ще один міф – довгий прогрів на місці. Робота двигуна на холостих обертах без руху більше шкодить, ніж допомагає: паливо змиває захисний масляний шар зі стінок циліндрів, що прискорює знос. Достатньо 30-60 секунд для розподілу масла, після чого можна рушати, уникаючи високих оборотів, доки охолоджувальна система не досягне температури близько 90 градусів.

Економія на моторному маслі – прямий шлях до дорогого ремонту. Особливо це стосується китайських двигунів, які чутливі до якості технічних рідин. Рекомендується використовувати масло, рекомендоване виробником, та міняти його через кожні 10 000 км для мінерального і 15 000 км для синтетичного.

Важливо також звертати увагу на якість палива. Хоча багато китайських автомобілів можуть працювати на бензині А-92, низькоякісний бензин з домішками негативно впливає на форсунки, викликає детонацію і підвищує витрату палива. Краще заправлятися на перевірених заправках і встановлювати фільтр тонкого очищення.

Не забувайте контролювати систему охолодження. Перегрів шкодить будь-якому двигуну, а китайські агрегати особливо вразливі до перепадів температур. Регулярно перевіряйте рівень охолоджувальної рідини, стан водяного насоса і термостата. Навіть якщо виробник запевняє, що антифриз довго служить, рекомендується міняти його кожні 2-3 роки.

Отже, експлуатаційний ресурс китайських двигунів, як і будь-яких інших, залежить не від особливих умов, а від дотримання базових правил догляду, підсумували експерти.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Названо найшвидший серійний електромобіль у світі

Спортивний Porsche Taycan Turbo GT знову став рекордсменом серед серійних електрокарів. Слідом за Німеччиною і…

17.06.2025

Водіїв не штрафують за старі “запаски”: у поліції пояснили, у чому насправді ризик

Останнім часом в Україні активно поширюються чутки про масові штрафи для водіїв за використання застарілих…

17.06.2025

Експерт назвав головні ознаки того, що ремінь ГРМ потребує термінової заміни

Не всі автовласники своєчасно змінюють ремінь ГРМ. Його поломка часто стає несподіванкою, яка вимагає серйозного…

17.06.2025

Експерт розповів, чому у всіх автоматичних трансмісіях є нейтральна передача

Багато водіїв упевнені, що на світлофорі потрібно перемикати автоматичну КПП у нейтраль - але експерти…

17.06.2025

Ford оновив пікап Ranger, додавши йому новий двигун

У Європі вийшов пікап Ford Ranger 2025 року в новій гібридній версії, що підключається. Автомобіль…

17.06.2025

Як швидкість впливає на витрату пального: експерт назвав точні цифри

Експерт розповів, скільки палива витрачає автомобіль залежно від поточної швидкості. Він зазначив, що споживання пального…

17.06.2025