Авто

Що скорочує ресурс китайських двигунів і як продовжити їхню роботу

В інтернеті можна знайти безліч відгуків про китайські двигуни. Одні користувачі скаржаться, що мотори виходять з ладу вже після 50 тисяч кілометрів пробігу, інші ж залишаються задоволеними їхньою роботою. Експерти поділилися думками про найпоширеніші помилки, які скорочують ресурс двигуна, та порадами, як їх уникнути.

Існує поширений міф, що новий автомобіль потребує тривалої обкатки. Виробники справді рекомендують помірний режим експлуатації на перших тисячах кілометрів, але це не означає, що двигун треба берегти роками. Сучасні матеріали і технології виготовлення значно знижують необхідність класичної обкатки. Набагато важливіше уникати різких навантажень “на холодну” та не розкручувати мотор до максимальних обертів. Ідеальним вважається плавне збільшення оборотів у перші 1 500-2 000 км, як зазначає видання.

Ще один міф – довгий прогрів на місці. Робота двигуна на холостих обертах без руху більше шкодить, ніж допомагає: паливо змиває захисний масляний шар зі стінок циліндрів, що прискорює знос. Достатньо 30-60 секунд для розподілу масла, після чого можна рушати, уникаючи високих оборотів, доки охолоджувальна система не досягне температури близько 90 градусів.

Економія на моторному маслі – прямий шлях до дорогого ремонту. Особливо це стосується китайських двигунів, які чутливі до якості технічних рідин. Рекомендується використовувати масло, рекомендоване виробником, та міняти його через кожні 10 000 км для мінерального і 15 000 км для синтетичного.

Важливо також звертати увагу на якість палива. Хоча багато китайських автомобілів можуть працювати на бензині А-92, низькоякісний бензин з домішками негативно впливає на форсунки, викликає детонацію і підвищує витрату палива. Краще заправлятися на перевірених заправках і встановлювати фільтр тонкого очищення.

Не забувайте контролювати систему охолодження. Перегрів шкодить будь-якому двигуну, а китайські агрегати особливо вразливі до перепадів температур. Регулярно перевіряйте рівень охолоджувальної рідини, стан водяного насоса і термостата. Навіть якщо виробник запевняє, що антифриз довго служить, рекомендується міняти його кожні 2-3 роки.

Отже, експлуатаційний ресурс китайських двигунів, як і будь-яких інших, залежить не від особливих умов, а від дотримання базових правил догляду, підсумували експерти.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Названо спосіб, який прискорить прогрівання будь-якого двигуна

Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…

09.12.2025

Що робити, якщо поліція зупинила автомобіль без підстав

Зупинка автомобіля поліцейським має відбуватися лише за законом, а не за власним бажанням інспектора. Стаття…

09.12.2025

Toyota показала електричний кросовер bZ4X 2026 року

Toyota продовжує робити ставку на гібридні технології, хоча не відстає від китайських виробників, які вже…

09.12.2025

На ЗСУ передали п’ять нових Renault Duster для розвідки

Гостомельська громада передала армії п'ять нових кросоверів, куплених за кошти селищної військової адміністрації. Машини отримав…

09.12.2025

Tesla Model Y та Renault Scenic увійшли в топ надійних електромобілів на вторинному ринку

Журналісти авторитетного автомобільного порталу What Car провели масштабне дослідження серед власників кросоверів, щоб визначити, які…

09.12.2025

Subaru представила свій перший електричний кросовер для Європи

Перший повністю електричний компактний кросовер Subaru для Європи - модель Uncharted 2026 - вийде на…

09.12.2025