Компанія Volvo оголосила про старт продажів оновленого кросовера XC40 2026 модельного року. Автомобіль представлений у п’яти комплектаціях, усі вони оснащені 2,0-літровим турбованим мотором із 48-вольтовою надбудовою (“м’який” гібрид). Вартість варіюється в межах від 269 800 до 354 800 юанів (37,6-49,5 тис. доларів).
Зовні Volvo XC40 2026 зберіг риси нинішньої моделі, але отримав нові варіанти колісних дисків розміром 18, 19 і 20 дюймів (модель 2025 року оснащується колісними дисками розміром 19 і 20 дюймів). У стандартній комплектації автомобіль оснащений панорамним дахом із люком, світлодіодними фарами з автоматичним перемиканням дальнього та ближнього світла.
У салоні встановлений 9-дюймовий дисплей по центру передньої панелі, а в складі цифрової панелі приладів використовується екран з діагоналлю 12,3 дюйма. Уже в стандартну комплектацію входять системи допомоги водієві другого рівня, у топових комплектаціях – система контролю якості повітря, двозонний клімат-контроль із функцією іонізації, аудіосистема Harman Kardon, бездротова зарядка для смартфона, функція автоматичного затемнення зовнішніх дзеркал заднього виду.
Габарити Volvo XC40 2026 – 4440 x 1863 x 1657 мм, колісна база – 2702 мм. Версія B3 видає 163 к.с. при крутному моменті 265 Нм, а потужність версії B4 – 197 к.с. при крутному моменті 300 Нм. Автомобіль оснащується 7-ступінчастою роботизованою коробкою передач з двома зчепленнями мокрого типу.
Тема загорянь електромобілів викликає значне суспільне занепокоєння, особливо у зв'язку з численними відео та повідомленнями…
Водій, який зачепив шланг на заправці, несе відповідальність за завдану шкоду, що включає відшкодування збитків…
У вологих регіонах автомобіль постійно стикається з водою, сіллю та конденсатом, що прискорює корозію та…
Tesla представила спрощену та більш доступну версію Model Y для європейського ринку. Базова ціна нового…
Кожен автовласник хоча б раз на день змушений відвідувати АЗС. Багато дій на станції виконуються…
З настанням холодів автолюбителям варто подбати не лише про зимову гуму, а й про правильне…
Leave a Comment