З появою кнопки старт-стоп ключ запалювання відходить у минуле. Здається, що достатньо легкого дотику, щоб двигун запрацював. Але за цією уявною простотою ховаються важливі моменти, особливо в холодну пору року. Автомеханік розповів про особливості пуску ДВЗ з кнопки.
Влітку двигун запускається легко. Масло не густе, акумулятор заряджений, механізми обертаються без опору. Достатньо легкого торкання кнопки – мотор реагує майже миттєво. Аналогія з ключем тут доречна: легкий поворот, і все працює. Електроніка бере на себе решту процесу, не вимагаючи додаткових зусиль.
Взимку ситуація змінюється. Масло густіє, струм холодного пуску падає, стартеру важче провернути колінвал. У таких умовах короткий дотик кнопки може не спрацювати. Двигун може завестися із затримкою або не запуститися зовсім. Оптимальний спосіб – утримувати кнопку 1,5-2 секунди. Це дає системі трохи більше часу, щоб подолати опір замерзлих агрегатів.
Хоча виробники рідко дають конкретні рекомендації щодо тривалості натискання, практика показує: метод пуску варто підбирати залежно від температури за бортом і стану вузлів. І якщо влітку можна діяти швидко, то взимку розумніше дати мотору шанс “прокинутися” з мінімальною напругою. Такі, на перший погляд, дрібниці в підсумку позначаються на загальному ресурсі автомобіля.
В умовах зростання цін чимало автовласників дедалі частіше звертаються до недорогих аналогів оригінальних запчастин, часто…
Відомий автомеханік Скотті Кілмер висловив свою думку про те, що ремонт автомобілів одного з найбільш…
General Motors офіційно оголосила про велику інвестицію в розмірі майже 4 мільярдів доларів в американські…
В Україні офіційно заборонено мити та ремонтувати автомобілі у громадських місцях, і за порушення цих…
Електричні VW ID.3 та Cupra Born не тільки мають спільну платформу, як і більшість моделей…
Дві американські команди, які, судячи з усього, дуже роздратовані тим, як працює автопілот в електромобілях…
Leave a Comment