З появою кнопки старт-стоп ключ запалювання відходить у минуле. Здається, що достатньо легкого дотику, щоб двигун запрацював. Але за цією уявною простотою ховаються важливі моменти, особливо в холодну пору року. Автомеханік розповів про особливості пуску ДВЗ з кнопки.
Влітку двигун запускається легко. Масло не густе, акумулятор заряджений, механізми обертаються без опору. Достатньо легкого торкання кнопки – мотор реагує майже миттєво. Аналогія з ключем тут доречна: легкий поворот, і все працює. Електроніка бере на себе решту процесу, не вимагаючи додаткових зусиль.
Взимку ситуація змінюється. Масло густіє, струм холодного пуску падає, стартеру важче провернути колінвал. У таких умовах короткий дотик кнопки може не спрацювати. Двигун може завестися із затримкою або не запуститися зовсім. Оптимальний спосіб – утримувати кнопку 1,5-2 секунди. Це дає системі трохи більше часу, щоб подолати опір замерзлих агрегатів.
Хоча виробники рідко дають конкретні рекомендації щодо тривалості натискання, практика показує: метод пуску варто підбирати залежно від температури за бортом і стану вузлів. І якщо влітку можна діяти швидко, то взимку розумніше дати мотору шанс “прокинутися” з мінімальною напругою. Такі, на перший погляд, дрібниці в підсумку позначаються на загальному ресурсі автомобіля.
Кожен водій стикається з вибором: заправляти авто до повного баку чи тільки на певну суму.…
В Україні жваво обговорюють законопроєкт №8369, який уже внесений до Верховної Ради та передбачає запровадження…
Японська культура догляду за автомобілями справді заслуговує на увагу, адже навіть після багатьох років активної…
Сучасні автомобілі вражають технологіями, які забезпечують надійну роботу двигуна та безпечний рух. Проте навіть звичний…
У наші дні практично всі автомобілі, чи то «бюджетники», чи ТЗ преміального сегмента, мають у…
У жовтні 2023 року на виставці Japan Mobility Show компанія Toyota приголомшила шанувальників бренду, представивши…
Leave a Comment