З появою кнопки старт-стоп ключ запалювання відходить у минуле. Здається, що достатньо легкого дотику, щоб двигун запрацював. Але за цією уявною простотою ховаються важливі моменти, особливо в холодну пору року. Автомеханік розповів про особливості пуску ДВЗ з кнопки.
Влітку двигун запускається легко. Масло не густе, акумулятор заряджений, механізми обертаються без опору. Достатньо легкого торкання кнопки – мотор реагує майже миттєво. Аналогія з ключем тут доречна: легкий поворот, і все працює. Електроніка бере на себе решту процесу, не вимагаючи додаткових зусиль.
Взимку ситуація змінюється. Масло густіє, струм холодного пуску падає, стартеру важче провернути колінвал. У таких умовах короткий дотик кнопки може не спрацювати. Двигун може завестися із затримкою або не запуститися зовсім. Оптимальний спосіб – утримувати кнопку 1,5-2 секунди. Це дає системі трохи більше часу, щоб подолати опір замерзлих агрегатів.
Хоча виробники рідко дають конкретні рекомендації щодо тривалості натискання, практика показує: метод пуску варто підбирати залежно від температури за бортом і стану вузлів. І якщо влітку можна діяти швидко, то взимку розумніше дати мотору шанс “прокинутися” з мінімальною напругою. Такі, на перший погляд, дрібниці в підсумку позначаються на загальному ресурсі автомобіля.
Баварська компанія опублікувала чергові фотографії з тестових випробувань прототипу нового електричного кросовера BMW iX3 2026…
Увечері 11 червня в Києві сталася серйозна аварія - легковий автомобіль вилетів з проїжджої частини…
сучасних реаліях питання економії палива стає все актуальнішим - не лише через бажання зекономити гроші,…
Будь-який водій може опинитися в ситуації, коли його зупиняє поліція. Нерідко люди не до кінця…
У соцмережах шириться фейкова інформація про нібито нові штрафи за порушення правил дорожнього руху, які…
На дорожніх тестах вкотре був помічений новий Land Rover Range Rover 2026. Причому цього разу…
Leave a Comment