З появою кнопки старт-стоп ключ запалювання відходить у минуле. Здається, що достатньо легкого дотику, щоб двигун запрацював. Але за цією уявною простотою ховаються важливі моменти, особливо в холодну пору року. Автомеханік розповів про особливості пуску ДВЗ з кнопки.
Влітку двигун запускається легко. Масло не густе, акумулятор заряджений, механізми обертаються без опору. Достатньо легкого торкання кнопки – мотор реагує майже миттєво. Аналогія з ключем тут доречна: легкий поворот, і все працює. Електроніка бере на себе решту процесу, не вимагаючи додаткових зусиль.
Взимку ситуація змінюється. Масло густіє, струм холодного пуску падає, стартеру важче провернути колінвал. У таких умовах короткий дотик кнопки може не спрацювати. Двигун може завестися із затримкою або не запуститися зовсім. Оптимальний спосіб – утримувати кнопку 1,5-2 секунди. Це дає системі трохи більше часу, щоб подолати опір замерзлих агрегатів.
Хоча виробники рідко дають конкретні рекомендації щодо тривалості натискання, практика показує: метод пуску варто підбирати залежно від температури за бортом і стану вузлів. І якщо влітку можна діяти швидко, то взимку розумніше дати мотору шанс “прокинутися” з мінімальною напругою. Такі, на перший погляд, дрібниці в підсумку позначаються на загальному ресурсі автомобіля.
Взимку більшість водіїв прагнуть якнайшвидше прогріти салон і двигун, проте часто діють неправильно, через що…
Audi E5 Sportback 2026 показує, що електромобілі можуть бути не лише технологічними, а й виразними.…
Холод завжди приходить раптово, і якщо не підготуватися заздалегідь, авто може підвести у найневідповідніший момент.…
Найкращий у світі кросовер — Toyota RAV4 — уже багато років зберігає статус глобального бестселера.…
Renault остаточно відмовився від випуску бензинових і гібридних версій моделей R5, R4 і Twingo, залишивши…
Під час вибору шин водії часто зважають на ширину протектора, висоту профілю та діаметр колеса.…
Leave a Comment