З появою кнопки старт-стоп ключ запалювання відходить у минуле. Здається, що достатньо легкого дотику, щоб двигун запрацював. Але за цією уявною простотою ховаються важливі моменти, особливо в холодну пору року. Автомеханік розповів про особливості пуску ДВЗ з кнопки.
Влітку двигун запускається легко. Масло не густе, акумулятор заряджений, механізми обертаються без опору. Достатньо легкого торкання кнопки – мотор реагує майже миттєво. Аналогія з ключем тут доречна: легкий поворот, і все працює. Електроніка бере на себе решту процесу, не вимагаючи додаткових зусиль.
Взимку ситуація змінюється. Масло густіє, струм холодного пуску падає, стартеру важче провернути колінвал. У таких умовах короткий дотик кнопки може не спрацювати. Двигун може завестися із затримкою або не запуститися зовсім. Оптимальний спосіб – утримувати кнопку 1,5-2 секунди. Це дає системі трохи більше часу, щоб подолати опір замерзлих агрегатів.
Хоча виробники рідко дають конкретні рекомендації щодо тривалості натискання, практика показує: метод пуску варто підбирати залежно від температури за бортом і стану вузлів. І якщо влітку можна діяти швидко, то взимку розумніше дати мотору шанс “прокинутися” з мінімальною напругою. Такі, на перший погляд, дрібниці в підсумку позначаються на загальному ресурсі автомобіля.
Porsche планує випустити другий компактний кросовер із двигуном внутрішнього згоряння та плагін-гібридною системою, що пов'язано…
Регулярні короткі поїздки на підвищених обертах можуть значно збільшити довговічність двигуна. Багато водіїв помічали, що…
Питання надійності Honda Civic у порівнянні з Toyota Corolla часто цікавить покупців, тому для об'єктивної…
Лінійку Volkswagen Passat 2026 розширили плагін-гібридною версією ePro, яка здатна долати до 150 кілометрів виключно…
Бензин не має такої чіткої сезонної класифікації, як дизельне пальне, однак його характеристики змінюються залежно…
Компанія Nissan активно готується до презентації оновленого седана Versa. Як повідомляє Carscoops, серійну версію автомобіля…
Leave a Comment