Будь-який власник хоче, щоб його улюблена машина служила якомога довше. Особливо це стосується силового агрегата, ремонт якого є дуже дорогим. Примітно те, що автомобілісти часто самі “вбивають” мотори на своїх ТЗ, не дотримуючись низки рекомендацій. Але ж дотримання таких порад допомагає істотно збільшити ресурс ДВЗ.
Зрозуміло, насамперед потрібно поговорити про своєчасне обслуговування. Для цього є регламент виробника, і від нього краще не відхилятися в більшу сторону. Навпаки, робити всі потрібні маніпуляції слід раніше. Це допоможе мотору пропрацювати на 20 – 30% часу більше. При цьому на обслуговуванні ТЗ не можна економити, обираючи тільки якісні технічні рідини і перевірені витратні елементи, орієнтуючись в основному на середній ціновий сегмент.
Дуже важливо звернути увагу на якість використовуваного палива, а також на марку пального, яке ллється в бак. Наприклад, якщо силовий агрегат оснащений турбіною, то в жодному разі не варто “годувати” його бензином А-92, оскільки це помітно скорочує ресурс. Безумовно, такий тип палива може рекомендувати і сам виробник, але найчастіше це лише маркетинговий трюк, щоб продати ТЗ. Найкраще заливати паливо з більш високим октановим числом, орієнтуючись на ступінь стиснення мотора, що прописана в технічному описі.
Не можна не згадати про прогрів силового агрегату перед початком руху. Багато автомобілістів слухають виробників і дилерів, які стверджують, що сучасні ТЗ не треба гріти. Ще й як треба, і робити це потрібно не тільки в холодну пору року, а й влітку. Суть прогріву не тільки в тому, щоб мастило вийшло на робочу температуру і стало віддавати всі свої властивості під час охолодження деталей, що труться. Цей час потрібен, щоб мастило банально ще й поширилося по системі.
Не можна також забути про своєчасну заміну ременя ГРМ, який найчастіше використовується на сучасних автомобілях замість ланцюга. Безумовно, у цього елемента є свій регламент – близько 100 – 120 тисяч кілометрів пробігу. Однак потрібно зазначити, що це занадто великий інтервал. Далеко не завжди ремінь насправді виходжує стільки. Варто нагадати, що обрив цього розхідника найчастіше обіцяє трагічні наслідки у вигляді капітального ремонту або повної заміни двигуна.
Останнє, на що хотілося б звернути увагу, – це характер експлуатації силового агрегату. Багато автомобілістів прагнуть вичавлювати зі своїх ДВЗ максимум, а інші, навпаки, використовують лише малу частину потенціалу двигуна. І той, і інший підхід – це помилка. Мотор не варто надто щадити, інакше він задихнеться від нагару та відкладень не відпрацьованого пального. Але й вичавлювати з нього всі соки щодня не варто, адже це помітно зменшує ресурс через роботу за дуже високої температури, коли система охолодження на межі.
Відомий автомеханік Скотті Кілмер висловив свою думку про те, що ремонт автомобілів одного з найбільш…
General Motors офіційно оголосила про велику інвестицію в розмірі майже 4 мільярдів доларів в американські…
В Україні офіційно заборонено мити та ремонтувати автомобілі у громадських місцях, і за порушення цих…
Електричні VW ID.3 та Cupra Born не тільки мають спільну платформу, як і більшість моделей…
Дві американські команди, які, судячи з усього, дуже роздратовані тим, як працює автопілот в електромобілях…
У 2026 модельному році частина версій Ford Escape перейде на гібридну силову установку за замовчуванням.…
Leave a Comment