Авто

Названо 10 порад для збереження мотора вашого авто

Будь-який власник хоче, щоб його улюблена машина служила якомога довше. Особливо це стосується силового агрегата, ремонт якого є дуже дорогим. Примітно те, що автомобілісти часто самі “вбивають” мотори на своїх ТЗ, не дотримуючись низки рекомендацій. Але ж дотримання таких порад допомагає істотно збільшити ресурс ДВЗ.

Зрозуміло, насамперед потрібно поговорити про своєчасне обслуговування. Для цього є регламент виробника, і від нього краще не відхилятися в більшу сторону. Навпаки, робити всі потрібні маніпуляції слід раніше. Це допоможе мотору пропрацювати на 20 – 30% часу більше. При цьому на обслуговуванні ТЗ не можна економити, обираючи тільки якісні технічні рідини і перевірені витратні елементи, орієнтуючись в основному на середній ціновий сегмент.

Дуже важливо звернути увагу на якість використовуваного палива, а також на марку пального, яке ллється в бак. Наприклад, якщо силовий агрегат оснащений турбіною, то в жодному разі не варто “годувати” його бензином А-92, оскільки це помітно скорочує ресурс. Безумовно, такий тип палива може рекомендувати і сам виробник, але найчастіше це лише маркетинговий трюк, щоб продати ТЗ. Найкраще заливати паливо з більш високим октановим числом, орієнтуючись на ступінь стиснення мотора, що прописана в технічному описі.

Не можна не згадати про прогрів силового агрегату перед початком руху. Багато автомобілістів слухають виробників і дилерів, які стверджують, що сучасні ТЗ не треба гріти. Ще й як треба, і робити це потрібно не тільки в холодну пору року, а й влітку. Суть прогріву не тільки в тому, щоб мастило вийшло на робочу температуру і стало віддавати всі свої властивості під час охолодження деталей, що труться. Цей час потрібен, щоб мастило банально ще й поширилося по системі.

Не можна також забути про своєчасну заміну ременя ГРМ, який найчастіше використовується на сучасних автомобілях замість ланцюга. Безумовно, у цього елемента є свій регламент – близько 100 – 120 тисяч кілометрів пробігу. Однак потрібно зазначити, що це занадто великий інтервал. Далеко не завжди ремінь насправді виходжує стільки. Варто нагадати, що обрив цього розхідника найчастіше обіцяє трагічні наслідки у вигляді капітального ремонту або повної заміни двигуна.

Останнє, на що хотілося б звернути увагу, – це характер експлуатації силового агрегату. Багато автомобілістів прагнуть вичавлювати зі своїх ДВЗ максимум, а інші, навпаки, використовують лише малу частину потенціалу двигуна. І той, і інший підхід – це помилка. Мотор не варто надто щадити, інакше він задихнеться від нагару та відкладень не відпрацьованого пального. Але й вичавлювати з нього всі соки щодня не варто, адже це помітно зменшує ресурс через роботу за дуже високої температури, коли система охолодження на межі.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Поради

Останні записи

Штраф за брудні номери: коли він законний, а коли ні

Багато водіїв отримують штрафи за нібито брудні номерні знаки, хоча закон передбачає відповідальність лише за…

03.12.2025

ТОП-5 найнадійніших кросоверів 2025 року

Надійність залишається одним із головних критеріїв під час вибору автомобіля, особливо коли йдеться про кросовери.…

03.12.2025

Як вибрати якісну незамерзаючу рідину для авто: поради експертів

Вибір незамерзаючої рідини важливий не лише для комфорту, а й для безпеки. У хорошій "незамерзайці"…

03.12.2025

Toyota Corolla 2026 отримала нові кольори та гібридні версії

Toyota продовжує розвивати гібридні технології та планує випуск електромобілів із більшим запасом ходу до 2030…

03.12.2025

Топ-6 кросоверів, які власники не хочуть продавати понад 15 років

Toyota RAV4 - найпопулярніший кросовер у світі. Його успіх традиційно пояснюють надійністю та довговічністю, проте…

03.12.2025

Volvo і Polestar закликають не відкладати заборону на продаж авто з ДВЗ у Європі

У Європі зростає суперечка через плани заборонити продаж нових авто з двигунами внутрішнього згоряння з…

03.12.2025