Авто

Названо 10 порад для збереження мотора вашого авто

Будь-який власник хоче, щоб його улюблена машина служила якомога довше. Особливо це стосується силового агрегата, ремонт якого є дуже дорогим. Примітно те, що автомобілісти часто самі “вбивають” мотори на своїх ТЗ, не дотримуючись низки рекомендацій. Але ж дотримання таких порад допомагає істотно збільшити ресурс ДВЗ.

Зрозуміло, насамперед потрібно поговорити про своєчасне обслуговування. Для цього є регламент виробника, і від нього краще не відхилятися в більшу сторону. Навпаки, робити всі потрібні маніпуляції слід раніше. Це допоможе мотору пропрацювати на 20 – 30% часу більше. При цьому на обслуговуванні ТЗ не можна економити, обираючи тільки якісні технічні рідини і перевірені витратні елементи, орієнтуючись в основному на середній ціновий сегмент.

Дуже важливо звернути увагу на якість використовуваного палива, а також на марку пального, яке ллється в бак. Наприклад, якщо силовий агрегат оснащений турбіною, то в жодному разі не варто “годувати” його бензином А-92, оскільки це помітно скорочує ресурс. Безумовно, такий тип палива може рекомендувати і сам виробник, але найчастіше це лише маркетинговий трюк, щоб продати ТЗ. Найкраще заливати паливо з більш високим октановим числом, орієнтуючись на ступінь стиснення мотора, що прописана в технічному описі.

Не можна не згадати про прогрів силового агрегату перед початком руху. Багато автомобілістів слухають виробників і дилерів, які стверджують, що сучасні ТЗ не треба гріти. Ще й як треба, і робити це потрібно не тільки в холодну пору року, а й влітку. Суть прогріву не тільки в тому, щоб мастило вийшло на робочу температуру і стало віддавати всі свої властивості під час охолодження деталей, що труться. Цей час потрібен, щоб мастило банально ще й поширилося по системі.

Не можна також забути про своєчасну заміну ременя ГРМ, який найчастіше використовується на сучасних автомобілях замість ланцюга. Безумовно, у цього елемента є свій регламент – близько 100 – 120 тисяч кілометрів пробігу. Однак потрібно зазначити, що це занадто великий інтервал. Далеко не завжди ремінь насправді виходжує стільки. Варто нагадати, що обрив цього розхідника найчастіше обіцяє трагічні наслідки у вигляді капітального ремонту або повної заміни двигуна.

Останнє, на що хотілося б звернути увагу, – це характер експлуатації силового агрегату. Багато автомобілістів прагнуть вичавлювати зі своїх ДВЗ максимум, а інші, навпаки, використовують лише малу частину потенціалу двигуна. І той, і інший підхід – це помилка. Мотор не варто надто щадити, інакше він задихнеться від нагару та відкладень не відпрацьованого пального. Але й вичавлювати з нього всі соки щодня не варто, адже це помітно зменшує ресурс через роботу за дуже високої температури, коли система охолодження на межі.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Поради

Останні записи

Nissan освіжив дизайн та оснащення свого найдешевшого кросовера

Nissan представив оновлену версію свого найдоступнішого кросовера Magnite, який зберіг характерний впізнаваний стиль. Зовнішність моделі…

25.08.2025

Туман на дорогах: яку помилку найчастіше роблять водії

В Україні все частіше трапляються тумани через різкі перепади температур, які вдень доходять до 15-20…

25.08.2025

Коли українським водіям варто міняти літні шини на зимові

Українським водіям варто заздалегідь подбати про сезонну заміну шин, адже саме від цього залежить безпека…

25.08.2025

Названо 9 найнадійніших Subaru з пробігом, які рідко виходять з ладу

Бренд Subaru, на відміну від інших японських виробників типу Toyota, далеко не завжди асоціюється з…

25.08.2025

Оновлений Hyundai Ioniq 5 отримає більше потужності, комфорту та дальності

У 2022 році електрокар Ioniq 5 2025 став першою моделлю Hyundai, що повернулася на японський…

25.08.2025

Audi представила новий Q3 Sportback 2026 з гібридною установкою

Audi представила Sportback-версію свого компактного кросовера Q3. Купеподібний Audi Q3 Sportback 2026 модельного року надійде…

25.08.2025